MYYTY: Kona Paddy Wagon

Myynnissä siis bulkkipyöristä legendaarisin, Kona Paddy Wagon. Vuosimalli on 2008 ja rungon koko 60 cm. Vaatii pientä laittoa.

*Kiekot on saatanan rumat, koska niitä päin on ajettu nastarenkailla. Ovat kuitenkin suorat ja pyörivät hyvin. Takaratas on uusi 16-piikkinen, tarvikelaatua.
*Runko on OK, joskin naarmuinen ja maalipinta on kärsinyt. Mutta jos tää ja steamroller törmäis, ni tää jäis ehjäks. Kaikenmaailman tarroja ja heijastinteippejä löytyy. Takajarrukaapelin kiinnikkeet on sahattu pois, operaation syytä en muista vaikka miten yritän. Ohjainlaakeri ei ole enää parhaimmillaan, vaikkei siinä klappia olekaan.
*Stemmi, 7,5 cm ja vanha 3TTT tanko, 42 cm. Jarru on, kahvaa ei.
*Kammet on alkuperäiset, joskin keskiö on 103 mm Sugino ja täten (Blackspiren 42T) ratas on vaihdettu ulkopuolelle. Ketjulinja 44 mm, mutta ei oo pahemmin rutissut.
*Satula: Charge Spoon. Vaikka seat clamp on Surly Constrictor, niin tolppa on silti lähtenyt huit helkkariin.

Tuollaisenaan paino on 7.4 kiloa, siitä voi sitten halutessaan ynnäillä paljonko painaa ajokunnossa.

140 €. Myydään kokonaisena, osissa tai vaikka suklaaseen dipattuna. Mieluiten kuitenkin kokonaisena. Setti löytyy Turusta, josta voin sen johonkin lähikuntaan (no ehkä Raisioon tai Kaarinaan) kuljettaa, tai sitten fiksipirkkatyyliin huuto-pakettina.

Tuollamun muut myynnissä olevat pyöräilyaiheiset tavarat.

Jos olis mun kokoa ni ostaisin heti

Kuinka isoa rengasta tuo mahtaa syödä?

^Eteen menee 32- ja taakse 35-millinen, mutta pyörä on jo alustavasti MENNYTTÄ. Tää tais olla mun ja PW:n yhteisen taipaleen päätös.

^Onko surulliset fiilikset? Niin monta hybridiä piti pitkältä (l. vanhalta) mieheltä varastaa ennen kuin se tuli järkiinsä ja hankki Paddyn.

^Kyllä mä sitä pitkään mietin, mutta kun ajokunnossa on jo 1) ratapyörä 2) toinen "rata"pyörä, 3) cyclocross/talvipyörä ja 4) herrasmiespyörä, niin päätin että ne saa riittää. Itse asiassa 4) näkee niin vähän äksöniä, että oon harkinnut siitäkin luopumista, kun nuo palpat kattaa aika hyvin mun velofiiliset tarpeet. Ei vaan tiä, miten sen hinnoittelis.

Ja tuosta sun ikäpiikistä, etkö tiedä että
-mitä vanhempi pukki, sen kovempi sarvi,
-vanhassa vara parempi ja
-nuoruus ja hulluus - vanhuus ja viisaus.

^En tiennyt, nyt tiedän :smiley:

Jep. Pyörä on myyty. Vähän jäi haikea olo o_O Kiekot vielä jätin, jos vaikka sais ne räjähtämään jossain poolopelissä, niin voi sitte laittaa palasiks ja kasata vaikka uudet kehät napoihin.

Fillari paikkamaalattu ja kasattu, kiitos kaupoista.

Eipä kestä. Kuvaa sitten vaan foorumille :slight_smile: