Myyty: Italoterästä, ostakaa, että saan ton uuden LOOK:in Espoo/Hki

colnago07
Lisää kuvia AMA langassa.

-Runkosetti on Colnago Super, koko on n. 57, mä oon 180cm ja ajellut kuvan setupilla tyytyväisenä. Columbuksen SL:ää, puhallettu, pulveroitu ja pulverin päällä nykyinen väri, ei ruostetta putkien sisälläkään, ja hyvä kondis kaikenkaikkiaan. Etuhaarukka orkkis krominen, ohjainlaakeri Campagnolo, keskiö Shimanon patruuna. Kaikki ulokkeet tallella, jos vaihdehommat kiinnostaa.
HP: 250€

-Kiekoissa BLB:tä (fix/fix, kaikki kierteet ok) ja mavic open sport, Todella smuuteilla laakereilla ja suorat. Mukaan jotkut kumit sisureineen, lukkorengas ja 17t ratas. Suoraan ajoon.
HP:200€

-Kammet Gallin harvinaisemmat maantietuplat, syövät n.110mm keskiötä. Kapea q-factor.
HP: 40€

-Tolppa gipiemme, musta väri poistettu ylhäältä, nyt kokokirkas. Rungon värisillä urilla.
HP: 20€

-Ohjaamo: Stemmi on cinelli 110mm 1A ja stongana Sakaen droppi dedan teipeillä, ei vaijeriuria. Molemmissa kondis hyvä, pientä kulumaa.
HP: 20€

Etujarru runkosettiin tai ohjaamoon mukaan, ei kiinni nyt, eikä etujarrun kiinnitysruuvin vastapulttia tallella, kuitenkin moderni 105 jarru, joten sen saa eurolla-parilla jostain fillariliikkeestä.

Hp: 450€, ostakaa niin mä ostan tän:

Ensisijaisesti nyt kompliittina, paloinakin saa, mutta sitten ekaksi pitäs käytännössä mennä runkosetti, jossa siis tolppa ja o-laakeri messissä

PM/O4O-832-I9-7I

Et viittin editoida alkuperäistä myyntitopsua pyörästä vaan perustit uuden?

:slight_smile: siellä oli epämiellyttävä kommentti.

Lähinä sekaannuksen vaaraa saattoi aiheuttaa ostajalle, vaikka suurin osa foorumilaisista tietääkin asiat. Nyt tilanne tsekattu, ja osalista oikein.

uup, ostakaa niin ostan:

Mistä tommosia lookkeja saa?

Täältä, mutta onko oikeasti LOOK?
Google translate tarjoaa:

Eh.

aliomatskua tarjolla

Hahaha, kumpaan ryhmään sitä sit oikein haluaisi kuulua?

Täh? CroMo-Look?
Kas kun ei pronssinen BMC tai valurautainen Cervelo.

Mikä. Toi. On. ?.

Oikein kaks pullotelineen paikkaakin laitettu, ettei vaan tuu radalla jano, nice.

Mitä Johannes kuvittelee saavansa:
http://www.robotoys.com/SWSpeederBike.gif

Mitä Johannes todellisuudessa saa:

Ohuen foorumituntemuksen perusteella sopii langan aloittajalle kuin nyrkki silmään (y)

aliomatsku langassa lisääntyy eksponentiaalisesti

Se on hyvä, että porukkaa kiinnostaa, mutta en saa tota jos joku ei osta tätä, joten toimia kaivataan.

Näyttäis olevan olleen Eurobikeilla esillä toi Look.

Hah. Ei meinaa mitään vaikka paljastuis että Lookin pääjohtaja on ajellut tolla. Skene on puhunut.

Joko oot tilannu Lookin kun Colnago on myyty?

Kyllä se kuumottais, mutta tais palpakuume syttyä kovemmin.

Ostitki tota lookkia ikinä josbanse? Mua rupesi tommonen houkuttelemaan jos jostakin sopuhintaan. Että dibs jos ostit… Luulisin tosin kyllä, että aiheesta olis oma lanka jos näin onnellisesti olisi käynyt.