MYYTY: GOrilla Hattara 54 runko + osia

Pitkällisen pähkimisen jälkeen tämä menee myyntiin. Ei tilaa säilöä ja mulle aavistuksen pieni. Gorillahan on mennyt nurin, eli uusia ei tule. Runko on tehty Italiassa, ST c-c 54 ja TT 55. Jos kaipaat lisäinfoa, voin laittaa data sheetin maililla.

GOrilla Hattara 54 runko + Chris King ohjainlaakeri 500€

Lisää kuvia

Thomson stemmi 15deg 100mm/ 25.4mm 50€
Thomson tolppa 50€
Brooks titanium swallow 150€
Nitto RB 021 38cm 25.4 clampillä ja blb:n gripeillä 50€
MKS sylvan 20€ + SÄGin strapit ja tupla häkit 50€

Näiden lisäksi todella vähän käytetyt kirkkaat (leimat löytyy).
Suginon Zen 46t 70€
Suginon 75 kammet 140€

Kaikki osat loistavassa, sanoisin uutta vastaavassa kunnossa. Rungon ostajalla etu kaikkiin osiin, jos ei mene runko en välttämättä myy muita osia. Niitä voi siis varailla, mutta katsotaan miten rungon kanssa käy. Viestiä PM:llä, niin ei tule epäselvyyksiä. Kokonaisuuksista voi neuvotella hintaa ja tingata saa. Lähtökohtaisesti en mielellään ala lähettelemään.

pieni mulle, mut lääääähhhh…

huh.

Heh, tuliko vähän tylysti; eli ei autoa eikä pakettia niin menee lähettäminen vähän hankalaksi, mutta kaikesta voi aina neuvotella. Enkä edes maininnut, että kamat ovat stadissa, Kalliossa ja pienemmät siirtyvät viiskulmaan tarvittaessa. Varauksia on muutama kamoista; stemmi ja polkimet+sträpit menossa.

eiku siis oma “huh.” tuli siitä vaan, että säästän rahat tässä kohti, kun ite en enää ole siellä kalliossa =D

^ ok :slight_smile:

Sen verran updatea, että varauksessa ovat tällä hetkellä stemmi, tanko, tolppa, polkimet + sträpit.

Minkäs pituiset nuo suginon kammet on?

167.5mm

YV lähetetty.

hattaraa oon kyllä läähätelly, varsinkin vihjailujen jälkeen, että tämä saattaisi mennä myyntiin. voi voi voi…

jaahas, no nyt kiusataan todella. Oma koko on ja tuota on tullut katseltua pidempään…

Päivitystä sen verran, että kaikissa osissa on varaus päällä ja rungostakin on lähes täyteen hintaan tarjous sisällä. En tätä halua miksikään huuto.netiksi, mutta ettei jää harmittamaan ketään.

edit: paitsi satulasta, saa tarjota - haluan siitä melkoisesti eroon…

jessus että pyörä miellyttää silmää. mut liian pieni.