*MYYTY* Giant Chixie, naisten sinkula/fiksi

Otsikon mukainen uudenveroinen pyörä myynnissä. Koko M. Tarkemmat mitat löytyy: Valmistajan sivu
Ostin pyörän lopputalvesta ja tarkoituksena oli ajella sillä tämä kesä, mutta asuinpaikkani vaihtui täydellisesti ja tällä hetkellä asun hiekkateiden keskittymässä, jossa kyseisellä pyörällä ei ole käyttöä. Tässä arvostelu, joka vaikutti omaan ostopäätökseeni
Pyörä on säilytetty sisällä lämpimässä koko ajan ja viimeiset pakkaustarpeet taisin siitä irroitella kesän aikana, kun mietin josko sittenkin jollain konstilla sen ottaisin käyttöön.
Pyörä on aivan loistavan näköinen ja kevyt. Takarenkaan saa näppärästi käännettyä, joten fiksi/sinkula muunnos on helppoa, jopa näin naisihmiselle. Pyörällä ei siis ole ajettu 50 metriä enempää. Sisällä fiilistelty jonkin verran :slight_smile:

Pyörä majailee noin 20km Jyväskylästä pohjoiseen, mutta tuonti Jyvässeudulle onnistuu ja mahdollisesti muuallekin päin Suomea jos sattuu asiaa sopivaan suuntaan olemaan. Matkahuoltoa voin harkita, mutta se sitten tapauskohtaisesti. Yhteydenotot yksityisviestillä tai sähköpostilla ja myöhemmin sitten vaikka puhelimitse.

Hinta 450 euroa.

En myy osina!

Tämä olisi vielä myynnissä. Tässä ensi kesäksi oiva menopeli. Varmasti ajaisin itse, mutta tämä mielellään ottaisi allensa asfalttia.

Up!

Tässä tyyliä kevääseen!

kiinnostusta on, lähetin yksityisviestiä

Sorry kaikille yksityisviestin lähettäneille, nyt niihin on vastattu! Pyörä on siis vielä toistaiseksi myynnissä, toivottavasti ei enää kauaa :slight_smile:

9.4. pyörä olisi mahdollista tuoda välille Jyväskylä-pääkaupunkiseutu. Minulle ei tule sähköpostiin ilmoitusta yksityisviesteistä, joten jos ole kiinnostunut laita postia emmi (a) pineappleconsulting.fi

Uppista. Parhaat ajokelit ovat edessä päin! Tässä naiselle loistava kulkupeli!

Toimitus pääkaupunkiseudulle onnistuu 7.-8.5.

Kuvia myynnissä olevasta pyörästä

Uppista.

Up.

oisin kiinnostunu, mutten löytäny sun s-postia? laitatko mulle vaikka meiliä, mikäli pyörä on vielä tarjolla; japsu31@gmail.com

Vielä myynnissä. Useat kaupat sovittu, mutta peruuntuneet mitä ihmeellisimmistä syistä. Pyörä edelleen käyttämätön.

Näillä näkymin pyörä on myyty ja vaihtaa omistajaa lauantaina. Poistan ilmoituksen mikäli näin todella tapahtuu.