Myyty: Eddy Merckx Pista 56

Runkosetti, 565 suuntaansa.

Sis. Campagnolo Centaur 111 BB ja Chris King 2nut.

MYYTY

Vaihdossa kiinnostaa:

650B / 700C Etukiekko SP/SON napadynamolla

Laadukkaat ajovaatteet hieman alle 180 senttiselle

Jos on jotain intohimoja runkoa kohtaan, ota yhteyttä. Hipelöimään pääsee Etelä-Haagassa.
kuvankin voisin lisätä. Heh.

Hieno ja hyvä pyörä mutta minulla saa hävettävän vähän ajoa.

Jatka rakkaustarinaa tahollasi ja vie pois.

Laakereineen 500.

Mä voin lahjoittaa uudelle omistajalle rungon väriin sopivat Merckx-tankonauhat.

Jaa juu

Vaihdossa saattaa kiinnostaa rauta syna/rumpukone osasto (roland Aira, TR laitteet, Novation yms jne iha sama) hyvät rungot vastaavassa koossa (audax/CX/rata) yms roina

jaa

ristiriitainen riippakivi taas tarjolla…

nuo kiekot on kovat.

come on

Tankonauhatkin löytyy vielä.

Eddy Merckx Corsa Extra Pista

^
Hell yeah!

Mainittakoon nyt vielä, että tässä ei ole mitään vikaa, oma kaupunkipyöräily ja pyöräily ylipäätään on asettumassa vähän toiseen suuntaan, eikä tällaisen pyörän pitäminen tallissa ole niin perusteltua.
Jos herättää jotain intohimoja, niin laita viestiä, ja neuvotellaan. Asiat joustaa. Mä toivoisin vain että saisin realisoitua tämän matkakassaksi ja tarvittaviksi varusteiksi, ja että joku saisi kivan pyörän kevääksi. Jotain osiakin voidaan neuvotella mukaan.

Koska olen vielä vähän flunssassa niin up, jahka paranen niin voi olla et kasaankin itelleni.

Kulkeutuu viikonloppuna Lahteen, vaikka tuskinpa kukaan sieltä tätä ostaa, heh. Vaihdossa kiinnostaa nyt myös Microkorg / MS-2000 yms, kaiken sorttiset midi-modulit, mikserit (ei DJ) jne

Osta tää tänään ja tuu näyttää hieno kasauksesi Meilahteen ensi viikon loppuun mennessä niin saat tankonauhojen lisäksi messiin raren tuplapanto stemmin. Ihan ilmaseksi.

P7290029

P7290030

tässä puhutaan jo hyvinkin oivasta diilistä.

faffe on aika hövelillä päällä. thumbs up!