MYYTY: Crescent Pepita 531DB runkosetti

Tämä oli mulle aina vähän liian pieni, ja kun vihdoin oikean kokoiset rungot on löydetty niin tämä lähtee kiertoon, eli myydään Cressun Pepita runkosetti, ohjainlaakereineen (kuvassa näkyvät kammet eivät tule mukaan) sekä keskiön kuppeineen (ranskalainen kierre). Kierre ei toki ole ongelma: itse olen ajanut ranskiskupeilla ja irtokuulilla, mutta myös moderneilla Campan UltraTorque kammilla/laakereilla.

Materiaali on Reynolds 531DB, eli kahteen kertaan ohennettua viiskolmesykköstä, ja koko 57cm vaakaan ja 59cm pystyyn, keskeltä keskelle. Taakse mahtuu leveämpikin nakki, eli jos pyhäinhäväistyksen haluaa tehdä niin tällä voi ajaa myös talvella. Keskiömuhviin on porattu viemäröinti/tuuletusreikä keskelle alas.

IMG_0225

Maalipinta on huonossa kondiksessa (kuvanmukaisessa) kun viimeisen kerran erehdyin ja vedin kolikolilla ja kirkkaalla lakalla, ja se ei yksinkertaisesti ainakaan meikäläisen vetämänä pysy. 100e ja nouto Helsingistä.

zong

zing

Miks ei oo menny kaupaks? Oon nahnyt pari tallaista livena ja on todella hienoja runkoja. Ostakaa.

P.S. Miten ranskiskierteissa kaytetaan Ultra-Torque -kampia? Kiinnosta.

tya - 21:26, 15.11.2010 » Miks ei oo menny kaupaks? Oon nahnyt pari tallaista livena ja on todella hienoja runkoja. Ostakaa. P.S. Miten ranskiskierteissa kaytetaan Ultra-Torque -kampia? Kiinnosta.
Mjaa, en tiedä. Kierre pelotta?

Tästä keskiö -hommasta oli täällä juttua silloin pari vuotta sitten kun tämän laitoin. Mä käytin kahta vasemman puolen britti"kuppia". Homma toimi kuin junan vessa - keskiön kierteet eivät, pelotteluista huolimatta, menneet yhtään miksikään (mikä nyt on aika ilmeisestä kun teräkseen vetää alumiinisen kupin jonka läpimitta on vähän teräskierrettä pienempi).

Ihan samaan tyyliin voisi käyttää shimpan neliskanttilaakeria ja kahta vasemman puolen “kuppia”.

tya - 21:26, 15.11.2010 » Miks ei oo menny kaupaks
2cm liian korkee. Muuten ei olis pystynyt pidättäytymään. (Sorry offari, mutta tämä oikeasti kuumotti kun näin ilmoituksen ekaa kertaa.)

zung

Myös kiinnostaa vaihto maastokeulaan (inbrediin, eli lienee 1 1/8" ??), miel levarikorvakkeiseen.

hodops

zingiskhan

ja nostetaan kevään kunniaksi

ja nostetaan kevään kunniaksi

ja nostetaan kevään kunniaksi

Missäpäin Suomea runko majailee. Tällä hetkellä kaksi ei noin hienoa kasari Cressua palasina. Houkuttaisi vaihtaa perempaan. Minkä kokoinen on satulaputki ja onko ohjainlaakeri vielä iskussa? Onko etuvaihtajalle runkoon juotettu kiinnitys, kun en saa klikattua kuvaa suuremmaksi?

Hups, tuossahan se luki että Helsingissä.

Ei ole kiinnitystä etuvaihtajalle, tää on 70-luvusta.

Tää on kyllä yksi niistä myyntikohteista, jotka laittavat hieman kummeksumaan jengin ostokäyttäytymistä; hieno runko erinomaisesta putkesta (olkoon sitten maalipinta millaisessa kunnossa tahansa). Huntilla. Kertakaikkiaan.

Ostaisin heti, jos vain saisin kehitettyä edes ihan pienen tarpeen itselleni…

PM !

Ronkeli - 21:13, 23.3.2011 » Missäpäin Suomea runko majailee. Tällä hetkellä kaksi ei noin hienoa kasari Cressua palasina. Houkuttaisi vaihtaa perempaan. Minkä kokoinen on satulaputki ja onko ohjainlaakeri vielä iskussa? Onko etuvaihtajalle runkoon juotettu kiinnitys, kun en saa klikattua kuvaa suuremmaksi?
Etuvaihtaja tarvii pannan. Satulaputki on 27.0mm.
Ronkeli - 21:13, 23.3.2011 » Missäpäin Suomea runko majailee. Tällä hetkellä kaksi ei noin hienoa kasari Cressua palasina. Houkuttaisi vaihtaa perempaan. Minkä kokoinen on satulaputki ja onko ohjainlaakeri vielä iskussa? Onko etuvaihtajalle runkoon juotettu kiinnitys, kun en saa klikattua kuvaa suuremmaksi?
tupla!
Ronkeli - 21:13, 23.3.2011 » Missäpäin Suomea runko majailee. Tällä hetkellä kaksi ei noin hienoa kasari Cressua palasina. Houkuttaisi vaihtaa perempaan. Minkä kokoinen on satulaputki ja onko ohjainlaakeri vielä iskussa? Onko etuvaihtajalle runkoon juotettu kiinnitys, kun en saa klikattua kuvaa suuremmaksi?
Sori, missasin tuon kyssärin ohjainlaakerista: on siis iskussa. Ostakee ostakee.