Myyty: Crescent 92320(?) -70 luvun alkupuolelta

Pitkän ja syvän harkinnan jälkeen päätin luopua kaunokaisesta rahan- ja tilanpuutteen vuoksi.

Naapurin ukolta saatu pyörä, joka ollut koko elinkaaren yhdellä omistajalla (siis ennen minulle luovuttamista). Crescentin 92319 tai 92320 malli 1970 luvun alkupuoliskolta. Monet Pirkan pyöräilyt takana.

Suurempia vikoja en pyörästä ole löytänyt, mitä nyt tietenkin kulutusosissa. Vaihteet pelittää edelleen ja niin edelleen, runko kondiksessa ja osat paikallaan. Alla neuvostoaikaset made in USSR tuubikumit, joista ajoon ei kyllä taida enään olla. Lähinnä alkuperäset palikat paikallaan, Campagnolon navat, Mafac jarrut, Cinellin hyväkuntonen jakkara…

Rungon kooksi mittailin semmosen 56-57cm
Runko ikäisekseen hyvässä kunnossa ja maalissa kuten kuvista näkee.

Sitten niitä kuvia:
1
2
3
4
5
6
7

Ja aikaisempaa juttua menopelistä löytyy täältä

Varmasti alkaa jossain vaiheessa hieman kaduttamaan tämän myyminen, mutta 26m^2 ei vaan riitä kolmen pyörän säilömiseen.

Katsotaan viikon ajan kuinka vehje herättää kiinnostusta , jos tulee hyvä tarjous niin ensi viikonloppuna sopii tulla hakemaan poies Tampereen Kalevasta.

Hieno. Iso mulle. Jos ois törkeesti tilaa laittaisin raameihin ja seinälle.

Voi jee! Tykkään kyllä tuosta Cressun mallista ja väristä…aijaijjai…on vielä just sopivan kokoinen. Mitä jjs pyydät tuosta oranssista katukiiturista? Yhden tollasen olen jo päästänyt käsistäni, niin en haluaisi toistaa tuota virhettä.

No jos jotain pitää heittää niin sanotaan hp.250€, tarjouksia toki pöytään!

varattu toistaiseksi, kiitos

Mittaatko JJS Cressun vaakaputken pituuden varmuuden vuoksi ? Jos se on 57-58 ( c-c) ja jos MustaRatsastaja skippaa, olen pelissä mukana.

JT

jees, koko putki päästä päähän on n.59cm mutta jos meinaat rungon kokoo niin se on 56cm, jos olen oikein ymmärtänyt että se mitataan periaatteessa satulatolpan keskikohalta ja edestä vastaavasti.

Jep. Kiitos tiedosta. Noin se juuri mitataan eli keskeltä keskelle. On liian pieni mulle ( 187- 88 inseam ).

JT

Mulle sitten seuraava jonotusnumero, jos edessä olevat jostain syystä luopuvat tämän kaunokaisen ostamisesta.

-C.

Jees. Tosiaan blackriderille tällä hetkellä menossa, sitten Crismo.