MYYTY: Create VM10 koko 60

Myydään siis keväällä Huuto.netistä ostettu Createn pyörä. Pyörä oli osto hetkellä uudenveroinen, myyjän mukaan ajettu alle 100km. Huollettu kumiluodissa jonka jälkeen sillä on ajettu n200km. Kiva pyörä mutta mulle vaan liian iso.
http://kuvio.pic.fi/pyora/create1.jpg

Pyörään on vaihdettu leveemmät renkaat, Vittoria Zaffiro 28, ja edessä Spectran 44 leveä droppi missä tyylikäs Bianchin punainen teippi. Muuten pyörä on aika lailla alkuperäiskunnossa. Koko on siis 60 ja tt57. Suora tanko ja molemmat jarrut saa mukaan jos ei fiksillä ajo miellytä. Linkkien takana muutama kuva tangosta ja alkuperäkokonpanosta:
droppitanko
alkuperäinen

Hinta olis paketille 300e ja koeajo onnistuu Helsingin Kalliossa tai Kaapelitehtaalla. Maksu mieluiten käteisenä noudon yhteydessä.
-g

Taitaa maksaa ihan tän kauden mallikin jo ton kolme sataa kaupassa. Joten tarjoon 200 euroa.

Hmm, olen nähnyt hintaa pyörivän siinä 450e paikkeella. Jos näytät mulle mistä 300:lla saa uutta niin olen valmis tiputtamaan hintaa.

Todella hyvä hinta pyörälle. Koska oon vähän uus vielä, pakko kysyy miten tää koko soveltuu 185 pituselle?

Uskoisin että melko hyvin, itse olen 177 pitkä ja se tuntuu kyllä selässä ja hartioissa toi fillarikoko:) Mutta tuu koeajolle niin se selviää parhaiten.

voiko pistää varaukseen kunnes pääsen kokeilee? ens perjantaina tuun helsinkiin. jos pyörä on mitoissa hyvä, ostan sen aika varmasti

Ok, perjantai käy hyvin, oon varmaan aamupäivällä kaapelitehtaalla ja alkuillasta Kalliossa, ilmoita koska oot tulossa niin katotaan missä treffataan.

http://www.cyclone-cycles.com/10-fixed-track-bikes

299,99 €

hande noi on punnissa, eli 299,99 £ = 346,07 €

TheLVOE - 11:15, 30.5.2011 » hande noi on punnissa, eli 299,99 £ = 346,07 €
Ylhäältä kun valitsee euron valuutaksi, niin tarjoaa samaa lukua. Ei ehkä ihan ajan tasalla kurssi, mut syytön mä siihen olen ;)

no, ei se oo niin justiinsa :smiley: eipä mua haittaa vaikka uus maksaiski saman verran. jos tää pyörä on jepa kooltaan, oon enemmän ku tyytyväinen.

juu toki saat nopiampaan pyörän alle samasta kaupungista!

Ja paremmat renkaat, kahdet tangot ja kasattu pyörä joka on ajettu sisään ja kiristetty:)

Jeah. siksi tää on niin hyvä diili ja nyt menee viikko pirun hitaasti :smiley: