***Myyty***: Campagnolo Mirage / Avanti 8v gruppo

Myydään käytetty Campan gruppo jossa sekaisin Miragea ja Avantia, ergo-kahvoin. Tarkka ikä ei tiedossa, täysin toimintakuntoinen ja suoraan ajosta. Ilman napoja. “Normaalirattaat”, eli ei kompakti. Etuvaihtaja korvakkelle, mutta kaupasta saa irtopantoja.

Mieluiten nouto Hki / Arabia, 160e / tarjous.

edit: keskiö brittikierteelle
edit2: kammet 175mm

Hitto. Toi sopis varmaankin aika hyvin mun Rossinin TT:in… Se kun hyvästä yrityksestä huolimatta jäi mulle. Jos ei me kaupaks, niin voisin poistaa syssyllä kun olen bäks suomessa. Nyt ei uskalla irrottaa reissurahoja noihin. Onks sulla mitn käsitystä aikakaudesta? Ei sillä että sillä ois hirveesti väliä, en ole löytänyt siitä Rossinista mitn infoa aikakaudesta.

up …

basti: Ovat irroitettu Bianchi Campione:sta, joka on arvaukseni mukaan valmistettu 1997-2001… sori viive oli mennyt viesti ohitse :slight_smile:

Lasketaan hintaa, eli nyt 150e

Jos ei mene kaupaksi pakettina huutaisin hep kammille ja jarruille (siis pelkille jarruille, ei kahvoille).

Pyydät siis 120e noista osista, mitä kuvassa näkyy? Tuossa olis lähes kaikki mitä mun sotkimeen tarvitsisin.

tubuku - 18:18, 23.6.2010 » Jos ei mene kaupaksi pakettina huutaisin hep kammille ja jarruille (siis pelkille jarruille, ei kahvoille).
Katsotaan vielä jos joku haluaa vaihdepyörää kasata... laitan palasiksi sitten myöhemmin jos osoittautuu että ei :)
elBastardo - 19:08, 23.6.2010 » Pyydät siis 120e noista osista, mitä kuvassa näkyy? Tuossa olis lähes kaikki mitä mun sotkimeen tarvitsisin.
150e olisi tähtäimessä juu, kaikki mitä kuvassa näkyy.

Ja jos ei mene kaupaksi niin hep noille kahvoille ja menee noit vaihtajatkin siinä sivussa.

nonni, nyt vaan kustaalle ja mulle jakoon :slight_smile:

voin ottaa keskiönkin jos siitä jää kiinni. mitäs pyytäisit paloiteltuna?

140, haku huomenna?

Pyyntihinta 150, nouto tänään / maksu tänään, nouto ensi viikolla.

elBastardo - 20:01, 23.6.2010 » [s]140, haku huomenna?[/s] Pyyntihinta 150, nouto tänään / maksu tänään, nouto ensi viikolla.
Sopii. Tuu hakeen Arabiasta viiden jälkeen, pistän PMää.

Jos ei mennyt kaupaksi voin ostaa poikkeen.

Joo. Lähetä numero, niin soittelen kun olen lähempänä, siinä 18.30-19.00.

elBastardo - 10:33, 24.6.2010 » Joo. Lähetä numero, niin soittelen kun olen lähempänä, siinä 18.30-19.00.
Oli jo edellisessä privaviestissä.