MYYTY: Bianchi






http://farm8.staticflickr.com/7127/7489362456_83901e60ec_z.jpg
http://farm9.staticflickr.com/8156/7489369040_1be63383a4_z.jpg

#vintagekesä2012

Ajovalmis, huoltovapaa ja täysin äänetön.

Täyshuollettu ja speksattu paljon uutta osaa, jonka jälkeen vain koeajettu korttelin ympäri.

Yksi vaihde vapaarattaalla ja suoralla ketjulinjalla, jalkajarru, avopolkimet sekä kaupunkiin sopiva välitys ja ajoasento.

Koko keskeltä keskelle 56 x 54 (pituus x korkeus).

Väri celeste/mintunvihreä.

$OLD

Vain nouto
Taka-Töölö

Thank god, liian pieni!

Aijai, onpa todella nätti ja runkokin olis mulle varmaan juuri sopiva (pituutta 177cm). Vain hinta on esteenä… ← nuuka mikä nuuka.
Pahoittelut off-topicista. Eilen otsikossa oli myös AMA, joten rohkenin laittaa.

On kyl nätti peli! Mikäs malli tuo on ja minkä ikäinen? Joku hipompi kuin oma sprintti ainakin. Hyvässä kunnossa on ikäisekseen tai sitten hyvin kuvattu:)

salapoliisityö tekemättä tarkan vuosiluvun osalta, mutta kasarirunkoja? kunto oikein jeppis.

paskat läpät editoitu pois ja tarjouksia kuunnellaan. nopeimmat noutajat etusijalla.

katsokaa näitä disney-silmiä. tyle ja osta minut !

No watafaaa läppä oli parasta. Diggasin kovasti ja klikkasin tänne lukeakseni ne uusiks!

Onko pyörä vielä myymättä. Mietin, että olisiko siitä 171-pituiselle naiselle ajopeliä?

Mulla on saman kokoinen konversio, olen 174 cm pitkä ja satulatolppa sentin yli rajan nostettu. Sanoisin, että 171 senttiselle just sopiva :slight_smile:

^Jokaisella toki on omat mittansa, mut keskimäärin 56-senttinen on ton mittaselle aivan vitun pitkä. Terveisin nimimerkki 175cm ja 53cm.

^ Mitä hittoa. 171 pitkälle sopivampi runkokoko on jotain 50cm luokkaa. Itte olen 180 ja mulla on 56 runko. Onhan näissä nyt aina jotain heittoa mittasuhteiden mukaan, mutta aika pitkä selkä saa olla jos tosta meinaa saada ajettavan jollain järkevän mittaisella stemmillä.

Mitta käteen ja Fit calculator - Competitive cyclist

on aika iso kyllä. riseri vetää ohjaamoa jonkun verran ja toi on suhteessa matala runko niin munasarjatkaan ei välttämättä osu heti vaakaputkeen, mut katotaan millainen puuttuva rengas sieltä saapuu koeajolle tänään. vääränkokoista pyörää en kellekään myy. enpä. noei.

pyörä on myyty tohon neljäänpuoleen jo moneen otteeseen helsingin ulkopuolelle, mutta pysyn tiukkana koeajo- ja pääkaupunkikulttuurin suosimisessa. toistaiseksi.

mitäs hittoa… oon kyllä ihan perus-sopusuhtanen, muistanko tosiaan runkoni mitat noin väärin… prkl, pitää mitata uudestaan…

ostajaehdokkaat, käykää koeajamassa…


Mittauksen jälkeinen edit:
Seattube c-c: 55 cm
Tobtube c-c: 57 cm
Stemmi: 80 mm
maltillinen riser

oma pituus: 174,5 cm
inseam: 82 cm
arm: 63 cm


Mun mielestä oma ei ainakaan ole pitkä, ennemmin lyhyt. Eli ei välttämättä olis kolme senttiä lyhyemmälle “vitun pitkä”. Täysin merkityksetöntä periaatteessa, mutta toivottavasti auttaa mahdollisia ostajia. Uusi koti hienolle pyörälle.

Voi vitun vitun vittu. :frowning: Tää on sen yhden koon liian pieni. Miksi aina näin. Miks mun pitää olla näin pitkä. Naiset kyllä tykkää, tosin ei ne sitä ääneen sano. Tai sitte luulen vaan. Äiti ainakin sanoo, että oot tosi komee poika. Isä vaan murahtelee:“Mees ny siitä, homo oot.” Ei varsinaisesti nosta nuorella miehellä itsetuntoa tuollainen ja kotia pitäis se emäntäki saadaa.

Jos jää palkasta ton verran yli, voisin periaatteessa poistaa. Kyllä noilla 56 on ollut ihan hauska ajaa vaikka nyt on 58 alla.

Päivän tyhmän kysymyksen paikka:
Onhan toi nätti, mutta mikä tuosta tekee niin erityisen himoittavan?
nimim. utelias tulokas

Systemaatikko - 11:57, 11.7.2012 » Päivän tyhmän kysymyksen paikka: Onhan toi nätti, mutta mikä tuosta tekee niin erityisen himoittavan? nimim. utelias tulokas
Itselle ainakin: Hieno muhvirunko Mintunvihreä väritys Bianchilla on paikka mun sydänmessä

Onko osalista jossain näkyvillä?

Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus; harrasta muutama vuosi niin huomaat himoitsevasi Celesteä Bianchia :slight_smile:

Kiitos kiinnostuneille. Kokoasiat meni nappiin ja Bianchi löysi paremman kodin viehättävän virkavallan edustajan hoivista.