Myyty: 57cm Negri Sport by Mapei Pursuit-fiksi Aerospokella

Yllättävää kyllä, tuokin pyörä tarvitsee kovan polkijan mennäkseen TÄYSII :smiley:

Peräti kaksi varmaa ostajaa eivät olleetkaan varmoja ostajia, eli fillari edelleen kaupan. Ostakaas nyt joku pois uniikki pyörä, tartten tilaa tohon varastoon.

Vielä myynnissä. Lisätään nyt tännekin, että kyllä mä sen voin lähettääkin. Noin oon muutamalle kyselijälle vastannut privasti, niin on nyt sit kaikille sama tieto. Mieluusti sitä aina tekee naamatusten kauppoja, niin ostajakin on kokeillut tuotteen jne. Mut lähetetään joo vastaanottajan piikkiin.

Ostakee ny pois, ni ei tartte säilöö ku on tiellä…

palasix vaan. kukaan halua noita romuosia tollaseen runkoon…

Noniin, nyt pitää saada tuo pois varastosta 750€ ja lähetys ostajan piikkiin. Ostakaa ittellenne hieno joululahja.

Ja tämä meni Huutoon. Ostakee ostakee siellä. Joulupukin on kiva tuoda itsellekin joku lahja!

20 tuntia aikaa huutaa…

Pistä nyt osiksi vaan!!! Ei kukaan tota osta vaikka se onkin tosi hieno

lol

Tämä olis edelleen kaupan kokonaisena. Jos ei mee, niin kai se tarttis sit jaksaa palastella. 750€ ja nouto Espoo tai päivisin Ruoholahti. Tai lähetys ostajan piikkiin.

Ja hei, vaihdossa mulle kävis Steamrolleri 56 tai 59, pitäisi koklaa… tai sit tuo Pelagon San Sebastian kokovarauksin myös. Välirahat sovitusti

mun rolleri on päivät ruoholahdessa ja se on 59.

Mulla on 56 rolleri Tapiolassa kunhan tulee ohjainlaakerihuollosta FoxCompista…

Oon ite 179cm pitkillä roikkokäsillä varustettuna - veikkaisin tän perusteella että 56 sulle jää naftiksi mutta saa tietty tulla koeajamaan Rolleria / koeajattaan tota Negriä :wink:

Aerospoke kiinnosta…

MYYTY selkeästikin hyvään kotiin.

Onneksi olkoon! Kauan se sulla täällä roikkukin