Myyty: 57cm Negri Sport by Mapei Pursuit-fiksi Aerospokella

Noniin rakkaat ystävät. Minua ei ole täällä pahemmin viime aikoina näkynyt ja syy siihen on raju keski-ikäistyminen. Olen muuttanut Espooseen, mennyt naimisiin ja jopa aloittanut sauvakävelyn (naurakaa vaan). Täällä maalla olen huomannut myös, että fiksi on kaupunkipyörä. Maalla ajellaan jollain muulla. Koska emme ole kaupunkiin muuttamassa pitkään aikaan päätin, surun murtamana, luopua Negristä.

Myyn pyörän VAIN KOKONAISENA. Rungon hankin Rickardilta Ruotsista (joku muukin taisi häneltä kamaa ostaa) ja fillarin rakensin talvella 2008-2009. Ajoin sillä kesän 2009, minkä jälkeen pyörällä on ajettu valehtelematta alle 20 kilometriä.

Runko: Negri Sport by team Mapei 57/57, etuhaarukka 700c ja käsintehty Amsterdamissa
Kammet: Miche Primato Pista
Keskiö: Miche Pista
Rattaat: Etu Gebhard 46, taka joku 17
Polkimet: Cambio Rino yksiosaiset häkkipolkimet
Takakiekko: Weinmann dp18 formula-navalla
Etukiekko: Aerospoke valkoiseksi maalattuna!!!
Stemmi: 3TTT 120mm
Tanko B-witch riser 2,5” nousulla
Etujarru: Dia Compe ”clamp on” –jarru (etuhaarukka ei ole porattu)
Jarrukahva Diatech Dirty Harry
Tolppa: Miche
Satula BLB (ajettu se 20km)
Renkaat: edessä sileeks ajettu Michelin Speedium2 23mm (leveempi ei mahdu) takana Michelin Pro2 Race (ajettu se 20km)

Tässä vähän juttua rakentamisesta, tosin osittain eri palikoilla: Rakennusthreadi

Runko on aikanaan Mapei-tiimin tietylle ajajalle tehty ja näitä liikkuu maailmalla kirjaimellisesti vain pari tämän lisäksi. Suomessa ei tule koskaan toista vastaan, se on ihan varma.

Fillari on todella hieno ajettava ja täydellisessä kunnossa. Maalissa pari pientä naarmua. Kaikki osat huippukuntoisia.

HUOM: Yllä kuvassa kolme valkoista pystyviivaa ovat rungon pahimmat naarmut (tuo vaakaan oleva on heijastumaa)

Koosta sen verran, että tuo on siis efektiivisesti 57 pitkä (putken keskeltä keskelle) ja 57 korkea (taas keskeltä keskelle). Itse olen 185 cm ja ruumiinrakenteeltani pitkäselkäinen, eli siitä ja kuvista voi ehkä vähän päätellä passaako itselle.

Fillari on Espoossa, jossa sitä saa käydä ajamassa, vakavasti ostamassa oleville voin tuoda Helsingissä näytille ja ostajille toimitan pääkaupunkiseudulla kotiin. En lähetä.

Fillarin kanssa samaan pakettin laitetaan 3TTT maantie-stoga 3TTT 110mm stemmillä, jossa Gipiemme-tekstit. Sekä käyttämätön ja paketissa oleva Michelin Pro2 Race rengas

http://farm7.static.flickr.com/6203/6076428173_6fa777d220_z.jpg
http://farm7.static.flickr.com/6187/6076967132_14df374131_z.jpg

Fillari ei ole halpa, mutta ei se ole myöskään perusajokki vaan erittäin harvinainen ja aivan saakelin hieno. Koko paketin hinta yhteensä1000€

Johannes.saukko (a) gmail.com
Nol-nel-nol-5948670

Yks siisteimpiä fillareita mitä oon nähny pitkään aikaan, piste.

Siisti. Jos haluat filosta tonnin, niin laita iibeihin.

Edit: ja kun laitat sinne, niin lisää hintaa 50%, koska massipäälliköt asustaa ulkomailla.

Jep, kuten kirjoitin, niin tiedän, ettei tuo ole halpa. Ajattelin kuitenkin kokeilla ensin täällä, sillä olisi hienoa jos tuo jäisi Suomeen. Jos ei mene, niin ehkä sitten laitetaan Ebayhin tms.

Tuohon hintaan olen tuon arvioinut, ja varmasti se on jonkun mielestä liikaa. Mulla ei kuitenkaan ole pakkoa myydä tuota, joten tuolla hinnalla nyt kokeillaan :smiley:

Emmä sitä tarkoittanu että se olis liikaa, vaan että foorumilla ei kalliimman puoleiset kompliitit ole liikkuneet erityisen vauhdikkaasti jos ollenkaan. Hinta on ihan hyvä ja salli viimeöinen röyhkeys, olin näet kovassa humalassa.

Juu ei tuossa mitään, humalassa on kivaa!

Selkee homma, että moni haluaa rakentaa juuri niillä omilla spekseillään. Niinhän minäkin tuon kanssa tein. Ja kompliittien myynnissä on toki myös se ongelma, että jengillä on palikkaa laatikot täynnä, eli tarpeettomasta ei haluta tietenkään maksaa.

julma kulma!

Nätti kokonaisuus , kiva koriste tuo olisi , sillä minäkin asun landella ja ikä alkaa jo femmalla… ja onneksi et edes lähetä sitä :wink: Paas harkiten jos sulla ei ole mitään pakottavaa tarvetta myydä tuota ( raha, vaimo käskee … ei kai niitä muita olekaan ) niin ajatteles miten kiva olisi kattella tuota vaikka keinustuolista.

Noh, itsekin kyllä myin pois kaikki vääränkokoiset retrottimet viime keväänä, mutta jäi niitä vielä puolenkymmentä… ihan vaimonkin luvalla.

Joku saa karkin tuosta…

JT

Onanoin.

^hei ei tää oo se twitter-ketju…

^Eiköööö?

Pistä lottokaupaksi. Tosin 25 euron piletti saattaa verottaa osallistujia.

Ja onhan tämä todella komea pyörä.

Lottokauppa FTW! Chainthugille myös respect uhrautuvaisuudesta/omasta riskistä. Hianoo menoo.

Tänhän vois ehkä jossain vaiheessa vetää Kenolla, siinähän on enemmän lukuja, kait?

Myydään nyt normisti eka ja voi niitä järkeviä tarjouksiakin laittaa.

1000 eurolla tätä tuskin ostaa kukaan, sillä ainoa merkittävä osa paketissa on aivan hemmetin hieno runko. Aerospokeja ei vaan kukaan enää halua, ja muut osat ovat perushuttua.

Ja lasketaan hintaa: nyt Negri lähtee hintaan 800€. Ja koska kukaan ei halua aerospokea, niin ilman etukiekkoo hinta on 700€ :wink:

tällä kyl kelpaa ajaa

Tarjoan spokesta tuon satasen.

Mä ajan työmatkat fiksillä Espoosta Pasilaan aina, kun sataa. Ei tää oo maailmanloppu. Säästä pyörä.

Ja edelleen myynnissä, hinta on mielestäni aika kohdallaan. Eri mieltä saa olla ja varmasti joku onkin.

Pieni Merenneito, myydään Negriä vielä kokonaisuutena, katsellaan ´spokee erikseen myöhemmin. Etkä sä sitäpaitsi sitä halua (kuten ei ne muutkaan vajaat kymmenen kyselijää), koska KUKAAN ei enää halua sellaista :wink: Hjuumor hjuumor junou.

Ja ASB, sulla on reidet terästä, mulla ei. Sitäpaitsi mä oon muutenkin kapitalistisika ja ajan autolla.

Tulipas sekavaa, no tarkoitus oli kertoa, että pyörä on edelleen kaupan erinäisistä neuvotteluista huolimatta.

Piis vaan ja silleen.

Nätti ku mikä. Tolla pääse varmaan tosi täysii.