MYYNNISSÄ SINKULA

Monissa mestoissahan on huuto.net-ilmoitukset kokonaan kielletty, mut ei kai siihen ole mitään syytä? Saman topicin alle ne vois kyllä laittaa, joko tonne “muualla myynnissä” tai sit avais niille ihan ikioman. Tai mitäs se mulle kuuluu.

ihan vähän vajaa vuosi sitten myin yhden sinkulan täällä itse asiassa foorumin ensimmäisessä myynti-ilmoituksessa. Kiinnostusta riitti ja porukka alkoi tarjoamaan vähän päälle pyynnin, joten koin helpommaksi ulkoistaa huutokauppauksen huuto.netiin ja tein parin päivän pituisen ilmoituksen ja ilmoitin asianomaisille järjestelystä. En kylläkään muista oliko ostaja kuitenkin foorumin ulkopuolelta, mutta ainakin halukkain ostaja löytyi.

Mut joo kaiken kaikkiaan kuva(t), sopivan kattavat speksit ja selkeästi esitetty hinta muodostaa hyvän myynti-ilmoituksen. Sit noille puhtaille huuto.net myynneille, joita ko. saitin sääntöjen mukaan täällä ei saisi myydäkään, löytyy tuo “muualla myynnissä” -ketju

EDIT: pitää vielä otsikoinnista mainita, et se malli “M: Helkama-sinkula 58cm” on kans påp.

Nim. St. Spring Street 500€

Ps. Mun pistan hinta on tippunu about tonniin, ku ketju on löysällä.

asb - 10:24, 25.4.2009 » Kateellisiahan me vaan ollaan, kun ei ite viitsitä tehä fillaribisnestä. :)
Myönnän. ;)

Totta kai saa mun puolesta myydä ihan mitä lystää ja hinnankin voi aina asettaa itselleen mieleiseksi. Mutta koska täällä kuitenkin moni ellei melkein kaikki tietää vähän enemmän fillareista niin jos jättää tänne jotain yllä olevan kaltaisia isolla kirjoitattuja “laatupyörä (NO FIXI)” ilmoja niin saa luvan kestää pientä piikittelyä. Mutta itse asiassahan myyjä ei ole ainakaan vielä reagoinut tähän keskusteluun mitenkään.

Toiseksi:
kuten jo sanoin, itse en diggaa siitä että tänne rekisteröidytään vaan myymään tavaraa (= ensimmäinen viesti tällä on myynti-ilmo). Näitähän on jo nähty aiemminkin mutta tämän foorumin tarkoitus ei kai kuitenkaan ole muuttua miksikään keltaiseksi pörssiksi.

Ja Huuto.net -ilmot myös kuuluisi mielestäni enintään Muualla myynnissä-ketjuun.

jussip - 14:11, 25.4.2009 » Tämä nyt menee tukevasti otsikon ohi, mutta on kaimalla tuossa yllä melko vahva mielipide meitä aikamme kuluksi pyöriä viritteleviä kohtaan. Mun virityksiä tässä: http://fillarienvirta.blogspot.com/ Lisää kuvia tulee kevään mittaan. Jussi, mikä on sun mielestä oikea paikka myydä polkupyöriä ?
Sun väsäämät fillarit on hienoja, hinnat varmaan ihan kohdillaan kun tuntuvat menevän kaupaksi ja ilmoitukset asiallisia. Eli tämä on ihan oikea paikka niille. Muut voisivat ottaa mallia.

Ja taas kun minä myyn täällä välillä jotain niin saa kyllä tulla heti sanomaan jos tuntee siihen jotain tarvetta, viimeksi koitin vähän provosoidakin jengiä siihen mutta kukaan ei valitettavasti tarttunut koukkuun…

jussip - 15:34, 25.4.2009 »

Myynti-ilmoituksiin kuvat ja hinnat pakollisiksi.

Tämä voisi tehdäkin mutta kun ei aina tiedä myytävän käypää arvoa. Otanpa esimerkin. Tein mielestäni jonkinlaisen löydön Bianchin Stradasta eräältä kirpparilta, laitoin lihoiksi ja runko myyntiin tänne. Tämä siksi että ajattelin tehdä palveluksen hyvälle foorumille ja että joku täällä pyörivistä voisi olla kiinnostunut siitä, itselleni se on liian kookas. Oma hinta-arvio oli 50-120 haarukassa. Pyyntiä en aluksi laittanut.

Punainen, kromit alla oleva runko. Ei ole vielä viety käsistä. Täytynee rakentaa siitä NO FIXI pyörä ja vituilun välttämiseksi laittaa se Huutoon myyntiin.

M

Miinkäs kokoinen strada on?

satulaputki 59 c-c ,vaakaputki 58 c-c.