MYYNNISSÄ SINKULA

Suomalaisesta 80-luvun Rautaruukin laatupyörästä fiksattu yksivaihde (NO FIXI) pyörä. Kaikki laakerit on avattu ja rasvattu, runko maalattu. Melkein kuin uusi, ajamaan pääset heti. Email: igoto@europe.com

Hei, mulla oli kerran yhtä järjettömästi pätkitty stonga mun pyörässä!

Pojat voi todistaa.

Stongasta viis, mutta toivottavasti siinä on jossain takajarrukin.

yksihuutovaihde.net!

peckos = selena72

ja hintakin kohdallaan.

kieltämättä

peckos, vaikuttaa siltä että tää on nyt kyllä valitettavasti väärä paikka tulla mainostamaan sun laatupyörää. mutta johtuuko se kenties vain siitä että se on NO FIXI? jengi on täällä nimittäin kuullut että ne olis kevään muotipyöriä.

Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka pyytää asijantuntijafoorumilla.

Eli aika kovan hinnan oot laittanu omalle työlles. Tuon fillarin osat kun eivät ole kovinkaan arvokkaat. Täällä yksivaihdeyhteisössä me osataan kaikki rassata fillareita, joten sun taidot ei ole sellaisessa erityisarvossa, että niistä voisi pyytää juurikaan ylimääräistä hintaa.

ihan asiallinen hinta nähdystä vaivasta. varmasti joku antirassaaja ostaa ja on vielä tyytyväinen. vittuako pitää tulla toisten myynti-ilmoituksiin meuhkaamaan ja ruokkimaan lamaa… hus.

p.s. huivit sisätiloissa tai pyörien päällä on kyllä avointa homoutta mutta propsit siitäkin ja more power to you.

Oikea/väärä hinta on aina makuasia ja varmaan toi on ihan jees fillari jollekin mutta mun sisällä asuvaa foorumipoliisia jotekin alkaa aina närästää nää tyypit jotka liittyy tänne vaan myydäkseen jotain virityksiään.

Toi voi muuten olla kohtalaisen “mielenkiintoinen” ajettava. Seatstayn välistä puuttuu vaakatuki.

Äh, ihan liikaa huomiota annettu tällekin kapineelle.

Itse asiassa olen nähnyt tuon fiuden livenä ja se onkin suht siisti.
Eihän sitä tietenkään voi verrata NJS-leimattuun hipo-sykkeliin mutta kuitenkin, lähtökohtakin on pikkasen halvempi.
Ja eikös tämä olen kuitenkin YKSIVAIHDE.net? Yksi vaihde, yksi rakkaus.
Pitäisiköhän se muuttaa sitten samantien määjamunfiksijavittuunmuut.haloo:ksi…alkaa muistuttaa erästä toista pyöräfoorumia tää. Nih!

Lisäys… Niin ja itsekin tulin tänne jalkajarrullisella sinkulalla eikä kukaan silloin sanonut mitään.

Foorumilla saa myydä omia virityksiään ihan vapaasti, mutta asiantunteva yleisö saattaa kommentoida (asiallisesti kiitos) mikäli hintapyyntö ei aivan vastaa tuotteen käypää arvoa. Jätetään vittuilu kuitenkin toisille foorumeille.

Tämä nyt menee tukevasti otsikon ohi, mutta on kaimalla tuossa yllä melko vahva mielipide meitä aikamme kuluksi pyöriä viritteleviä kohtaan. Mun virityksiä tässä: http://fillarienvirta.blogspot.com/ Lisää kuvia tulee kevään mittaan.

Jussi, mikä on sun mielestä oikea paikka myydä polkupyöriä ?

Siinähän ei ole mitään vikaa, että ostelee vanhoja veloja, laittaa ne kuntoon ja myy eteenpäin. Ja ottaa siitä vähän rahaa vaivanpalkaksi. Mut mua ainakin vituttaa tollanen “Ühdellä kädellä jaksaa nostaa. Edessä iso, takaa pienempi” -asenne.

Kateellisiahan me vaan ollaan, kun ei ite viitsitä tehä fillaribisnestä. :slight_smile:

Minusta vaan olisi “kiva” että täällä olisi rehellisiä myynti-ilmoituksia, eikä joko a) mainosteta jossain muualla olevaa omaa huutokauppaa, tai b) aleta vedättään “paljonkohan tästä sais” henkeen jotain omaa rompetta. Siihen en ota kantaa mikä jollekin pyörälle/osalle on se “oikea” hinta - sehän muotoutuu kysynnän ja tarjonnan mukaan, mutta myynti-ilmossa olisi kuitenkin kiva nähdä se hinta.

Ircissä taisi joku ehdottaakin että tämä palsta voisi ottaa mallia bmx-foorumilaisista ja laittaa ostetaan/myydään -ilmoituksille jonkinlaisen mallin / säännöt.

Tungenpa nyt minäkin nenäni toisten asioihin, mutta eräällä toisella foorumilla on homma hyvin toiminut kun huuto yms. hässäköille on oma osastonsa myydään/ostetaan- osiossa. Eipähän tartte sitten vahingossa sekaantua ko. kauppoihin jos ei kiinnosta. Ugh, olen puhunut

Samaa mieltä randommin kanssa.
Myynti-ilmoituksiin kuvat ja hinnat pakollisiksi.