Myydyd

Kattelin jo tota Salsaa silleen, että “tommosen temminhän mä oisin halunnut, enkä mitään äheäd-ädäpteri-viritystä” ja harmittelin jo vähän et adapteri tuli hankittua. Sitten näin hinnan ja nauroin koko matkan Lidliin.

(Ja hinta on varmasti ihan hyvä ja tää kaikki kertoo vaan mun maksukyvyttömyydestä ja -haluttomuudesta. Ihana stemmihän se.)

Have a bump siis.

Perkule kun tarttis ton salsan khssään… Himot vs rahankäyttö…

toi temukka taitaa olla just “se” minkä tarttisit…

Osta jerkku pois niin mun ei tarttee mustata taas yhtä pyörä lisää.

SALSAN QUILLI. Mahdollisesti ihanin qvlli jota maa päällään kantaa. Alaspäin niiaava teräinen, 25.4mm

En usko ihanuuteen, jos ei o Ti
sori Iiro

Hyvää palikkaa myynissä

artpow - 16:43, 7.8.2015 » SALSAN QUILLI. Mahdollisesti ihanin qvlli jota maa päällään kantaa. Alaspäin niiaava teräinen, 25.4mm En usko ihanuuteen, jos ei o Ti sori Iiro Hyvää palikkaa myynissä
kiitsa. makuasioita toki, titaaniset asiat on myös ihania.

nää palakset saa ilmeisesti kyydin tarvittaessa huomenna tampereelle, ite en valitettavasti pääse tulemaan.

miks toi ec90 meni niin halvalla? yhyy. oisinpa ollu nopeempi
ei kyllä edes tarvetta paitsi hiplailutarve mutta silti

sori nyt vaan mutta on vähän ruma stemmi. ihan epäsuhtanen. esim ringle zooka sentään tietää mitä tekee kakspultteillessaan

millo tulee runkosetti myyntiin?

ei koskaan

shadesemoji

aai millo nuu nuu laittaa sitte aman?

ei koskaan ;; ;; ;_;

toi tyttötukkainen skenekriminaali mofongo aikoo ripustaa sen seinälleen

Hyvä stem. Pitäskö nostaa lainaa

manuelkala - 19:51, 7.8.2015 » Hyvä stem. Pitäskö nostaa lainaa
osamaksu toki ok

runkoset todellakin eläköityy makuuhuoneen seinälle. en saanut sitä rikki ja korvaava peli on jo ajossa

kaikki hyvä loppuu aikanaan. :frowning:

kun tippuu luontoarvasta 2000€ niin ne on sun iiromies

FF - 20:19, 7.8.2015 »
manuelkala - 19:51, 7.8.2015 » Hyvä stem. Pitäskö nostaa lainaa
osamaksu toki ok runkoset todellakin eläköityy makuuhuoneen seinälle. en saanut sitä rikki ja korvaava peli on jo ajossa kaikki hyvä loppuu aikanaan. :(
mä venailen loppukesän 50% alee katotaan sit

Mä voin myydä halvemmalla
Kala on aina silloin tällöin mielessä menisi varmaan tarpeeseen 125/26 riseri epoxl

Mä voin myydä halvemmalla
Kala on aina silloin tällöin mielessä menisi varmaan tarpeeseen 125/26 riseri epoxl

sshhhiiieeee 125 ois kyl

flö