MYYDÄÄN SÄLÄÄ

Myyn arsenaalin sinkulasälää: yhteensä kai 12 eriasteista projektia, semivalmista ja vähemmän valmista, on osaa, renkaita, holtittomasti vähän kaikkea. Seassa 1930-luvun “Raketti”- ja “Dürkopp” -projektit. Kaikesta kuvia pyydettäessä. Runkojakin vaikka millaisen chopperin rakentamiseen (oma jo tekeillä). Vaihtokin johonkin jännään. Yht. otot mielellään schumispecial(ät)yahoo.com -osoitteeseen.

Kuvia pyydän kaikesta. Kiitos.

Laitoin postia.

Olisi mukavampaa nährä esim tässä langassa suoraan mitä on myynnissä vaikka huutokauppa meiningillä, niin saisi heti käsityksen jos vaikka joku runko näyttäisi mielenkiintoiselta/ osa näyttäisi juuri siltä mitä itse tarvitsee. PS. Jos löytyy campan veiveihin passaavaa brittikeskiötä niin voisin yhden lunastaa.

^huutokaupat huuto.netissä.

Kuvat kiinnostaa.

kuvat olis pop.

kuvat jepa pop

Kuvista 100% vastaus.

Kuvia otan vastaan mielelläni myös

Moi vaan kaikille!
Totta, kuvat olisikin jees vaan mitens ne tähän tällään? Ei oo se mulle ikinä selvinny tähän mennessä. Tossa on joku IMG-nappi mikä vois tarkottaa “IMAGE” mutten saa toimimaan. Ei oo “Attach file(s)” -tyyppistä nappia kuten sähköpostiohjelmissa (ylläpito vink vink). Vielä en ole ehtinyt foorumin ohjeita katsoa. Nyt on minun vuoroni tuntea tyhmäksi. Tyhmyydestä ihmiset heittävät pyöräprojekteja romulavoille?

-Kuvat jonnekin kuvapankkii nettiin.
-klikkaat kopioi kuvan osoite-nappia
-klikkaat yv:ssä img-nappia
-pasteat eli liität kuvan osoitteen ko. ruutuun
-iloitse!

… ja näitä kuvapankkeja ovat esim. TinyPic ja Photobucket.

Täällä jotakin

Paljon tää maksais?
http://lh5.ggpht.com/_22ABBizNbOQ/TTgwhdyzKKI/AAAAAAAAKLo/knPeT1Yiiog/s720/Tunturi-mummis01%2Blöytöhetkellä%2B210110.JPG

Tai sitten se “löydetty” Durkopp?

Edit.
Kuvan otsikon mukaan myös Tuna on vissiin löydetty? Kuten myös Lord Rad (!!!) mummis.