Myydään 55cm Bianchi Pista runkosetti 270e!

Kaupan ois pitsa orkkisosilla mut ilman kiekkoja,satulaa, polkimia ja stongaa. Jotain perus kolhuja ja naarmuja ehkä pinnassa mut ei sen vakavampaa. Messiin voi saada jonkun halpis riserin tai (vääntyneen?) dropin ja meikän omin kätösin päällystämän sellen satulan jos haluaa… sijainti käpylä ja en rupea postittamaan. jos on kysyttävää niin kysy tässä tai tuu paikan päälle tsiigaamaan

hp. 300 €. vaihdossa voi tarjota IDE-kovoa tai jotain pikkumikseriä (kotistudio proggikseen) =)

edit: toi satula oli sen verran räjähtänyt ettei sitä ehkä kehtaa antaa ees ilmaseks. kaupan päälle saa kuitenkin shimpan m520 lukkikset. tässä vielä kuva http://i7.aijaa.com/b/00890/5873071.jpg

löytyykö fotoa ?

ostakaas joku tää niin saan vähän matkarahaa…

Afa - 9:09, 20.2.2010 » ostakaas joku tää niin saan vähän matkarahaa...
Pitäis saada vaihdettua fiksi trippiin?

emt paremmin, mut ehkä sen myymisen eteen joutuu näkemään vähän vaivaakin.

ylösss

minkäs kokoselle ukolle tollanen 55cm pitsa on sopiva?

sanoosin että 175-180. Ite oon 178 ja aika bueenolta on tuntunut. Tosin vertailukohtia ei mulla kauheesti ole…

mulla on itsellä mittaa 183cm. mutta silti kysyn. mikä vuosimalli on kyseessä. onko tossa paketissa truvativ power spline kammet ja keskiö?

Mulla oli 55-kokoinen, pituutta 181. Hyvin toimi.

Sä et muuten halua powersplineä pyörääs.

juuri siksi kysyinkin :smiley: toinen fakta on, että ne saa myös irti.

bullhorn - 12:09, 7.3.2010 » juuri siksi kysyinkin :D toinen fakta on, että ne saa myös irti.
saa jos saa... Omani hitsaantui ihna totaalisen jumiin, mut ruuvipenkki ja hirvittävä ähinä auttoi. Mut tietenkään tuommoiseen jumimiseen ei vaikuta akselin poikkileikkausmuoto. Multa tulee muuten kohta powerspline-kammet myyntiin, kun taas on laakerit lauenneet viimeisestä mohikaanista.

enkös juuri sulta yhdet ostanut? ajattelin laittaa ne vaimon tulevaan mixteen. uskoisin, että siinä se keskiö voi säkällä kestää jopa pari vuotta. Uskomaton ratkaisu tehdä kammet johon myydään tasan yhtä keskiötä, joka on todella heikko laadultaan.

bullhorn - 12:25, 7.3.2010 » enkös juuri sulta yhdet ostanut? ajattelin laittaa ne vaimon tulevaan mixteen. uskoisin, että siinä se keskiö voi säkällä kestää jopa pari vuotta. Uskomaton ratkaisu tehdä kammet johon myydään tasan yhtä keskiötä, joka on todella heikko laadultaan.
jep ne tais olla mun pistan kammet ja nyt on vielä itsellä käytössä Konkelin vanhan pistan kammet talviajokissa. Kumpikin keskiö on lauennut talven jälkeen, kun on ajettu päivittäistä ajoa tuolla suolamoskassa.

08 vuosimalli ja taitaa olla juurikin truvativ powerspline

lissässin kuvan ja kaupanpäälle nyt polokimet. myös ilmainen tangonlyhennyspalvelu kuuluu hintaan (toi riseri on joku puolimetrinen)…

nyt lähtee 270 eurolla sille joka tulee ekana täältä hakemaan…

Onks noissa pitsoissa pahis italokierre vai bsa? Italialainen tuote mut jossain väitettin et brittikierteillä mentäis.

ihan bsa se on

Made in Taiwan niissä taitaa lukea kaikissa. Ja jenkkisuunnittelua. Italoa on enää nimi.