☀️ my summer kona 1995

tää menee ihan kipeen lujaa 10m/s myötä- ja sivutuulessa purjehtiessa. kiitos etola.

oon myös täysin sydänsilmäemojina tälle geometrialle voi veljet

Konsta - 13:53, 13.3.2017 »
Lakimies84 - 21:58, 12.3.2017 »
Konsta - 19:21, 12.3.2017 » ohjaustangon shimmi ei oo keskellä! kaameeta e. no okei muovitönkkä korina nerokas ja kiinnitykset kans
Jos on Konan oma tanko ja shimmi niin se tulee tuosta yli. Ja jos ei ole niin siinä haetaan juuri sitä alkuperäistä lookkia. Jos tiedät mitä tarkoitan.
No en. En tajuu yhtään mitä siellä nyt höpötetään.
Ysärikonien omistajat kyllä tietää. Sun ei tarvitse.

Tulin vain katsomaan joko täällä ois hinta esillä ja petyin :((

Lakimies84 - 12:00, 15.3.2017 »
Konsta - 13:53, 13.3.2017 »
Lakimies84 - 21:58, 12.3.2017 »
Konsta - 19:21, 12.3.2017 » ohjaustangon shimmi ei oo keskellä! kaameeta e. no okei muovitönkkä korina nerokas ja kiinnitykset kans
Jos on Konan oma tanko ja shimmi niin se tulee tuosta yli. Ja jos ei ole niin siinä haetaan juuri sitä alkuperäistä lookkia. Jos tiedät mitä tarkoitan.
No en. En tajuu yhtään mitä siellä nyt höpötetään.
Ysärikonien omistajat kyllä tietää. Sun ei tarvitse.
Yritätkö siis sanoa, että ysärillä Kona laitto shimmit vinoon?

Viisteet jäi näkyviin

V Edit: juu juu vinossahan se toki on tässä eikä myöskään Konan oma viisteellinen shimmi, tää mun kuva oli vaan selittämään lakimiehen selitykset

juu juu mutta jos katsot sitä etukuvaa ni näkyy miten se pala on toispuoleisesti

e:tai siis oli, veikkaan ettei ihan pienellä itserankaisulla nu nu päästäytynyt pälkähästä

Mitäpä shimmeistä mutta kuis tuo tanko on saatu pujotettua tuohon stemmiin?

No onhan siinä melkein 22.2mm rako jo valmiiks.

DanielBraun - 1:32, 15.3.2017 » Onko siellä
sivulla 2
DanielBraun - 1:32, 15.3.2017 » nyt kaikki hyvin?
sepe84 - 13:15, 15.3.2017 » tää mun kuva oli vaan selittämään lakimiehen selitykset
Muttei just selitä mitään, koska lakimies ei joko a) ole katsonutkaan kuvia vaan selittelee ohi asian tai b) on katsonut kuvat ja siitä huolimatta selittelee jotain ohi asian.

:slight_smile: minä katsonut vaan väärää kuvaa! Pahoitteluni. Onneksi täällä on tarkkoja ihmisiä,onko kukaan edes kirurgi ammatiltaan?

mrman - 6:39, 11.9.2016 » Ei täällä voi olla ihan miten vaan

Onks kirurgi fyysisentyöntekiä?

^ jaa…ei taida olla,ainakaan tekiä.

suhteellisen rivakasti eli n. 6 tunnissa ne gb:t lopulta asentuivat noin niinku ekaksi kerraksi.




etolan teollisuusamme jatkaa myös vakuuttamistaan parhaana aerotankona mitä omistan

eiks tää oo edelleenkään myyty?

Odie - 14:15, 4.5.2017 » eiks tää oo edelleenkään myyty?

Mä kyl kelasin et tää on myyntitopsu

hmm

Haha tää on kyl hieno!