Muualla myynnissä

Aamulla oli vielä 79,-, huh.

Annetaan maistiaisia ja kun kama lähtee liikkeelle, nostetaan hintaa, perus kaupan käynnin kuva :slight_smile:

twentyniner - 10:04, 15.5.2020 » Annetaan maistiaisia ja kun kama lähtee liikkeelle, nostetaan hintaa, perus kaupan käynnin kuva :)
Hae pois:
DanielBraun - 12:30, 14.5.2020 » Kaipaan ignoretoimintoa
twentyniner - 10:04, 15.5.2020 » Annetaan maistiaisia ja kun kama lähtee liikkeelle, nostetaan hintaa, perus kaupan käynnin kuva :)
Kuullostaa ihan huummeilta.

Tai sitten vaan ostaa shimanon di2 kahvat jotka on oikeasti ergononiset.

Semmoiselle joka on ettiskelemässä kevyitä sinkulajarrukahvoja toi Tahmatassu-nimimerkin kommentin täytyy olla kullanarvoinen! Erittäin hyvä pointsi!

ununu - 11:03, 15.5.2020 »
DanielBraun - 12:30, 14.5.2020 » Kaipaan ignoretoimintoa
:—D

Taas yksi hieno cännär

e. menispä hyvään kotiin, eikä flipattavaksi tällä kertaa

Konsta - 12:03, 15.5.2020 » Semmoiselle joka on ettiskelemässä kevyitä sinkulajarrukahvoja toi Tahmatassu-nimimerkin kommentin täytyy olla kullanarvoinen! Erittäin hyvä pointsi!
Joo, nyt ihan harmittaa, että tommoset pölöt tilasin. Vähän kun oisin oottanu, ni oisin tienny ostaa "oikeasti ergonomiset" sähkökahvat. Onneks ei oo trollin kädet.

Isohko KTM Dura Acella 150e Ilmoitusta ei löytynyt...

Hyss! Ei saa spoilaa mun vintageprojukauppoja.

niq - 14:36, 15.5.2020 » Hyss! Ei saa spoilaa mun vintageprojukauppoja.
Sulla on jo muutenkin liikaa helvetin siistejä pyöriä.
niq - 14:36, 15.5.2020 » Hyss! Ei saa spoilaa mun vintageprojukauppoja.
Kuvan perusteella runko vois sopia mulle. Voit pitää noi DA-roinat ja myyt mulle edullisesti tuon rungon jos koko on sopiva.

Ei mua noi da’t nii paljo kiinnosta ku toi SL runko.

Jaa, luulin että se on joku noubadi motomerkin oheistuote.

irtokuula - 17:02, 15.5.2020 » Jaa, luulin että se on joku noubadi motomerkin oheistuote.
Ei sentään. Ihan Columbus SL putkea vuodelta 1982. Oli kuitenki vähän turhan iso itelle ni en jaksanu osien takia ruveta säätämään kun kaikkea muutakin projektia tässä.

Breakless aihio.
https://www.tori.fi/uusimaa/Taittopyora_28__700C___Montague_Boston_69161460.htm?ca=18&w=3

irtokuula - 17:02, 15.5.2020 » Jaa, luulin että se on joku noubadi motomerkin oheistuote.
Valoja päälle. KTM tehny fillareita todella pitkään ja edelleen ihan varteenotettava valmistaja ainakin työmatkamaadtopyöräilyyn entry level.

Viidenkybän Joe Murray Cinder Cone Vantaalla

Kahdenkympin Sidit 43,5 + kypärä Hesassa Onkohan nää samat kun on foorumilla kaupan?