*mustapinkki kostaja*

http://img130.imageshack.us/img130/9017/cimg1997copie.jpg

nonni, pakko oli panna tänne vähän kuvaa meigän ekasta fiksistä. oon aiemmin vetäny bemaksilla ja vedän edelleen mut fiksi on kyl liikkumiseen aika ykkönen. yllätys. =)

toi on joku vanha ratarunko jonka löysin itävallassa yhdestä pyöräkaupasta kun olin siellä kesäduunissa viime vuonna. sieltä löyty myös toi trispoke. takarengas on oikeestaan ainoa uusi osa, jotkut vanhat maastokammet tossa on ja jotain

kannutin ton trispoken pinkiks ja vaik siitä ei nyt tullu ehkä ihan niin siistiä ku olin suunnitellu niin näyttääpähän se nyt ainaki törkeeltä.

saa panna jotain kommentii. kuva on skidisti vanha, penkki ei kyl oo enää ihan tollai.

ja hei onks tääl muuten ketää muuta Kotkasta? Karhula kättä ilmaan!

Satula vaateriin ja pinkkiä teippiä tankoon, niin se on valmis.

Ja pikalinkku vex…

edit: tuo ei muuten ihan pikkuinen runko taida ollakaan?

jep kuva on viime syksyltä ja mulla on tossa nyt raiseri stonga ja puolet lyhkäsempi stemmi. toi oli suunnilleen heti kun olin saanu setin kasaan. satulaa laskin ja käänsin kans.

mut joo unohdin sanoa et eturengas on 26" ja etuhaarukka myös samaa kokoa tietty eikä toi siis ole mikään himo iso runko. oliks toi nyt jotain 55 senttiä.

Ohhoh. Nyt on ameriikan meininki!

No, ainakin siinä on emäputkea varmaan tuplaten meikäläisen 54cm runkoihin verrattuna.

On kai tuo ainakin sen 58cm?

Höpö höpö. Pikalinkku edessä on ainoa oikea. Radalla mutterit, kadulla linkut.

Nyt kyllä viedään yksvaihdetta kuin pässiä narussa.

^ Jotenkin kävi sama mielessä.

luulin et tää on se maailman kauheimmat pyörät -ketju :slight_smile:

Miilaset gummit sulla on bemmissä?

Tuo runko on kyllä omituinen. “Normi” geometrialla mutta 26lle etuhaarukalle.
Vaikea keksiä miksi tuollaiseen ratkaisuun on päädytty, kun pienen renkaan
ainoa hyöty on kumottu.

-Olli

Olisikohan peräisin sellaisesta motskarin perässä ajettavasta ratapyörästä ?
Ja myöhemmin vaihdettu paremmin kadulle/maantielle sopiva haarukka ?

^Just olin sanomassa, stayer-pyörä on omakin veikkaus. Vertaa Siinähän se pienen etupyörän (ja käännetyn haarukan) hyöty on että pääsee mahdollisen lähelle sitä moottoripyörää.

Toden totta, sellainen se voisi olla. Siinä on saattanut siis olla jopa 24" etupyörä.

-Olli

ja ihan kun jossain olis lukenu et tuo haarukan “väärinpäin” oleminen auttaa myös siihen, että jos vahingossa ajaa sitä vetomopon rullaa vasten, niin se haarukka antaa vähän periksi eikä töksähdä ihan täysillä! heti.

tya - 11:43, 12.2.2010 » Nyt kyllä viedään yksvaihdetta kuin pässiä narussa.
Häh? Mä näytän sulle ketä vedätetään ku pääsen ens kesänä sinne hesan suuntaan käymään. Voin vakuuttaa että ajan täysii sillon ku ajan. =)

Uutta projektiin on jo muuten putkessa. Sanonpahan vaan.

Ja joku kysy ni joo mul on vihreet blankin streetti renkaat pikkupyörässä.

Hemmetti sentään, tää on lähes yhtä herkullinen kuin se taannoinen inserafiksi.

Voitko laittaa kuvan uudestaan?