Muodikkaan pyöräilyn lyhyt oppimäärä

Jos joku jaksaa jatkaa, niin olkaa hyvät.

  1. Siskosi sukkahousut/pitkät kalsarit.

Edit:
2. Jumalattoman kalliista vintage-italorungosta tehty fiksikonversio + ylimääräset korvakkeet ja härpäkkeet rälläköity pois

Joku vois alottaa vaikka erottelemalla A) muodin ja B) kaupallisen muodin. Kukahan siihen pystys.

Mut lyhyt oppimäärä:

kp - 12:23, 31.3.2009 » kertakaan en oo saanu fillarin ansiosta. paitsi kerran. säälistä. saamatta on jääny varmasti. kerran huudettiin hyvä perse. tai sit se oli jotain vittuilua. en oo ihan varma kun en kuullut kunnolla.

Tights are not pants.

  • Mitkä ovat kevään 2011 muotivärit?
  • Reppu vs. jumalattoman iso lähettilaukku: kuinka kävi?
  • Matala ja kevyt on muotia. Mitä tehdä viime kauden korkeaprofiilisille aerokehille?

*Vandal vai Rambler - kuljetatko mukanasi yhtään mitään vai liikutatko lähinnä laukun levitettäviä seiniä?

Alkupaloiksi asiasta syvällisemmin kiinnostuneille esim. Simmel, Georg (1905): Philosophie der Mode (tästä katkelma).

Se etten osaa tehdä kuurakettia, ei tarkoita sitä, etteikö joku toinen osaisi. (seinäkirjoitus Porthanian miesten vessasta)

Ja asiaan, muotia 2011:

*matalalaippaiset navat + matalat boksikehät - mutta: aerot toimii (tiedostettuna) steitmenttinä (muoti->massamuoti->amuoti - aerojen erottautumiskyky palaa viimeistään loppusesongista)
*simppelit värimaailmat (musta, valkonen, normipunanen yms. - ei neoneita tai muuta pöhköä)
*Keirin-tarck-modaus (+ tuubit katukäytössä)
*oikeesti bemaxia lähestyvät trikkipelit (26", bemaxivoimansiirto etc.)
*Raphan denimit
*erilaiset worker-hatut - mutta: italolätkä still goin strong
*edelliseen liittyen: raflamekaanikko-staili (eli mekaanikkolooksit ilman mekaanikon duuneja/skillzejä)
*zygäreppu > lähettibägi

alla kuplii: eri genrejen selkämpi erottuminen: mm. tirkkipäät ja tarkkipäät

edit. lisäilen sitä mukaa kun tulee mieleen

Koska olen alemuotihaukka ja aina auttamattomasti vuoden, ellen parikin ajantasatrendien aallonharjasurffareita jäljessä, voin lunastaa 32 reikäisen mustan Velocity deep v -kehän puoli-ilmaiseksi. Toisaalta jos koette että niistä ylimääräisistä kiekoista voisi loihtia jotain muodikasta, niin ylisuuret korvarenkaat ovat varmasti ainakin hipsterityttöjen suosiossa vielä tälläkin kaudella. Ja jos olen tässäkin olettamuksessa jälleen myöhässä, niin ainakin överit hönttisilmälasien pokat pitää pintansa kevään kuumimpana juttuna.

Musta on kyl ihan tyhmää, ettei funktionaalisuus ole muodikasta.

Aika tekee mun pyörästä muodikkaan.

…sitten kun selkeästi suurin osa vetää muodikkaasti, niin puristinen funktionaalisuushan on muotia mitä suurimmassa määrin, maksimaalisen rad statement.

Mites ironisuus?

ossku - 13:28, 1.2.2011 » Mites ironisuus?
Meni jo.

Trans-ironisuus on seuraava iso juttu.

Mun mielestä minkä tahansa asian tekeminen muodikkuuden takia on tyhmää. Asioiden tekemisen pitäisi lähteä omasta halusta, ei kenenkään muun.

Niinpä. Ihmiset elävät yhteiskunnallisessa tyhjiössä. Tai vaihtoehtoisesti kykenevät rationalisoimaan “ulkopuoliset” vaikutukset minimiin.

Ja (tavallinen) ironisuus alkaa tosiaan olemaan jo melkoinen passé. Trans-/meta-/käänteis-you-name-it-ironisuus, here we go.

Postaan turhaan threadiin.

Under no circumstances, should you imply that white people purchased their sunglasses because of celebrities that are not dead or because they saw them on other white people they think are cool. This will make them very upset as white people need to believe that they cannot be persuaded to buy anything.
Stuff White People Like

Mä laitoin mun talvipieksijään etutartsin, kun se on muotia. Se osottautui tosi käteväksi. Melkolailla yhtä käteväksi kuin takatartsi, jonka poistin, koska se on muotia. Etutartsi on muuten ainoa jäänne uskollisesta Kronanistani, jonka joku konna pölli Pihlajamäestä. On tosi, tosi painava pyörä se. Mutta itellamiehen hommissa ihan jees, kun on vakaa ajaa.

Jäbät on kyl melko pahoissa täällä. Myykää joku mulle muodikas mini-U?

fässön is my passion

http://rubystyle.files.wordpress.com/2008/02/470_parisfashion.jpg?w=500