Motobecane Team Track

TimoL - 13:38, 11.5.2011 »
NKOTB - 11:14, 11.5.2011 »
TimoL - 11:00, 11.5.2011 » Vispilävertaus oli aika loukkaus oikeeta ratapyörää kohtaan...
Ja Visp on vähemmän "oikea" ratapyörä, koska...?
...sillä ei ajeta radalla
Ja samalla logiikalla aivot, joita ei käytetä ajattelemiseen taitaa sitten olla leikkiaivot.

Millon tästä foorumista tuli näin paska?

http://separi.wippiespace.com/img/seal/seal_paskaa.png

Jumpe, on se hieno.

Höpönassut approved

änkyrä tykkää kans, mukavan kliini ja konstailematon, tekninen ja moderni, värisävyjen vastaikkaisuus tukee post-ironisen aikakauden jakautuneisuuden teemaa. +1up.

Nämä oli jo menossa putkiin, mut pidinkin puhtaana.

Hyvä päätös mielestäni, olin juuri sanomassa että on kiva nähdä moderneja pyöriä jossa on maltilliset tarroitukset.

Komea pyörä noinki isoksi.

Seo nopeen näköne

Langan ensimmäinen kuva pitkine varjoineen on kyllä hieno! Pron näköinen laitos muutenkin.

Tahtoo Affinity tarran!

Pyöräkin on oikein hieno ja aikuisen miehen kokoinen runko miellyttää silmää.

“en mä tiedä mistä ne siihen tuli… yhtäkkiä ne oli vaan siinä ympärillä ja kutsui mua pahoilla nimillä…” :wink:

^ more speed. obey.

mun ajamaton pyörä näyttää alistuneelta koiralta asbin jaloissa!

Tuli tarve käpistellä pyöriä, joten aloin suunnittelemaan tulevan kuivan kauden katurataisaa setuppia tällekin, jotta tulee vähän enemmän kilsoja kuin pelkät velot.

mallailin riserilla lookkia, mut tarrotusta en vielä osannut päättää, joten putket jäi puhtaiksi.

jussi - 12:52, 11.5.2011 »
TimoL - 13:38, 11.5.2011 »
NKOTB - 11:14, 11.5.2011 »
TimoL - 11:00, 11.5.2011 » Vispilävertaus oli aika loukkaus oikeeta ratapyörää kohtaan...
Ja Visp on vähemmän "oikea" ratapyörä, koska...?
...sillä ei ajeta radalla
... siinä on riseri
hehe.

NO NYT! Hyvä.

Toni, toi penkki…

Onko tossa sun vispissä motobecanessa 650c-keula ja gieggo, vai vääristääkö vaa eka kuva sen verra?

…Mut ihanan ironinen ja nätti <3

miglos - 22:50, 24.1.2012 » Toni, toi penkki...
se on katsos katurataisassa kulmassa!