Montako paria ajohanskoja oot hölmönä vaan unohtanu johki?

en tee virheitä.

1

ne tippusi kun olin tunkenut tyhmänä takataskuun jostain käsittämättömästä syystä

0

En käytä hanskoja kuin talvella, ja silloin kyllä huomaa jos ne meinaa jäädä johonkin.

kolkka - 0:02, 1.9.2018 » Sen sijaan hölmönä oon jättänyt työtilanteessa työluurin ties kuinka monelle tiskille jolloin sitten pitänyt vetää uukkari ja palata hakemaan puhelin. Noloa ja epäpro, mutta onnekseni olen huomannut että asioita on mahdollista unohtaa vain silloin kun ei ole aivan helvetin kova kiire.
Mulle käynyt vain kerran: huomasin vasta asiakkaalla, joka oli onneksi tuttu, pudotin lähetyksen ja hain luurin. Onneksi etäisyys myös sellainen, ettei haitannut, eikä kauhea kiire.

mites te jotka olette hävittäneet suurehkon määrän hanskoja, häviääks teillä muutaki tavaraa samaa tahtia/rikotteko asioita?

vituttaa niiden hirzleiden toisen käpälän hukkaaminen vieläkin niin vitusti että silmissä sumenee

Aiheeseen liittyen: ootteko huomanneet että hanskat ja muu tavara joka häviää tai unohtuu on aina sitä kalliimpaa ja parempaa laatua?

Huono käppäkama aina pysyy matkassa mukana aivan kuten perineumvaivat.

No joo, bias-selityksiäkin on helppo heittää lonkalta: käppäkamaa ehkä tulee vaan käytettyä harvemmin ja kun se katoaa niin muistijälkeä ei tallennu.

satasilla hanskoja hukassa

Okw - 10:33, 1.9.2018 » 0 En käytä hanskoja kuin talvella, ja silloin kyllä huomaa jos ne meinaa jäädä johonkin.
Samahko. Yli +5 en käytä lain. Sitä kylmemmällä jotain geneerisiä ulkoilukäsineitä tai parin euron työmieshanskoja.
lluque - 18:15, 6.9.2018 »
Okw - 10:33, 1.9.2018 » 0 En käytä hanskoja kuin talvella, ja silloin kyllä huomaa jos ne meinaa jäädä johonkin.
Samahko. Yli +5 en käytä lain. Sitä kylmemmällä jotain geneerisiä ulkoilukäsineitä tai parin euron työmieshanskoja.
Jepjep. Vielä ei ole näpit palellu siinä 5.30. Muutenkaan ole hanskaihmisiä, kaikista vähiten asennushommissa.

Ei vittu taas >__<

Lohduttaa: kyseessä geneeriset ulkoiluhanskat jotka muutenkin vähän rikki.
Ei lohduta: eipä noita edes tullut käytettyä lenkin aikana, mitä nyt kaupan pihassa otin ne hetkeksi pois laukusta ja lopun tiedättekin.

Tällä viikolla hukkasin, korvasin kahdella uudella parilla ja jälleen löysin mun MVP ajorukkaset.

No nyt on ihan hyviä hanskoja taas toviksi. Kyllähän noi useimmiten tulee ajettua aivan loppuun.

Ite oon ratkassu tämän ongelman ostamalla löytötavaramyymiöstä valmiiksi hukattuja hanskoja.

Montako soul extractor työkalua eli sielunpoistajaa olet hukannut?

Haaveilin juuri että tilaisin niitä tukkupaketin joka ei kummiskaan maksaisi paljoa sekään, luulisin, mutta en kestänyt ajatusta että paljonko niitä sitten vasta lähtisikin kävelemään.

Oon pitänyt aina yhtä mukana kotiavaimen kanssa samassa renkaassa. Mutta kun se pitää pyörittää siitä renkaasta irti että sitä voi käyttää, ni tuossa vaiheessa se sit päätyy kiireessä taskun pohjalle tai pöydän nurkalle mistä se voi sitten lopullisesti antimaterialisoitua.

Ostan dt swissin kiekkoja niin usein että joka laatikossa lojuu ainakin yksi.

Ikinä en ole hukannut ajohanskoja. Useampi takalamppu on kyllä tippunut johonkin pyörästä.

Olen havainnut sellaisen epämieluisan lainalaisuuden elämässäni että kaikki hanskat hukkuvat jonnekin ja jäävät kadoksiin, myös talvisin. Mitä paremmat ja mieluisammat hanskat sitä nopeammin hukkuvat.

ununu - 8:21, 1.9.2018 » en tee virheitä.
tiputin rakkaat 7-8 euron skenehanskani eli xxl bulat jonneki tyyliin loppusyksystä, löyty kevääl pesunraikkaana vastapäätä nurtsilta kotikatuni kävelykaistan vierestä. virhecountteri: 0

onneks on kolme paria

Paavi - 0:09, 1.9.2018 » Asunnossani on hukassa parhaimmat kesähanskat ja melko varmasti kypäräkin on täällä jossain.
Nämä löytyivät kevätsiivouksessa. Hukassa ei ole siis mitään.

Oon hävittänyt mun valot. Voi eih