Miten voin poistaa käyttäjätilin?

Tää oli mennyt kyllä ohi. Harmi juttu

1 Like

No on kyllä ikävää. Mutta kuten merkkari sanoi, kyllä sieltä noustaan kuin fenix!

Isoa kiitosta ja lastenlippistä pois päästä faffen harrastukselle. Hemmetin kivaa seurattavaa ja myyjänä ollut tosi asiallista menoa kaikinpuolin!

1 Like

Ok ok, tällaista tämä on tämä teknologinen utopia.

Sen lisäksi että kaikista random-offtopikeista juuri nimimerkin lanka piti lukottaa perustelulla kasarileffat kuuluu musalankaan, Konstakin vaikuttaa epäsosiaaliselta vihaajalta.

Siis oikeasti.

Eihän tämä ole hyvää juttua. En minä halua että kaverit tietää että olen jäsen nettifoorumilla jossa on normaalia koko netin leveydellä vihailla satunnaisia nimimerkkejä. Näytellään että on joku hyvä juttu paskata muiden niskaan netissä koska joku digiprivileegio.

Juuri samaa sheissea minkä takia koko freenode meni historian suurimmasta vapaaehtoisprojektista jonkun sijoitustyypin yrityksen ankkuriksi.

Eli vauhtia nyt siihen hommaan ennenkuin joku saa irl selville että olen yksivaihde-käyttäjä.

3 Likes

No kaikki ei jaksa hypätä ninjaeditoimassa jokaista postausta siinä kohtaa kun oma nokkeluusripuli alkaa kirveltää henkilökohtaista piilaaksoa.

Mitä hittoa täällä nyt ulistaan.
Pikku Merkkari on maailman parhaita jäbiä ja isot kiitokset kaikesta panostuksesta meidän yhteisen foorumin eteen.

Ei mulla muuta. (ja Atari löytyy.)

7 Likes

Miten voin poistaa muun kuin oman käyttäjätilin?

Ps. mullakin on Atari mut en oo atari.

Nää on kaikki yhteisiä eli tuolta admin paneelista painelet nappuloita