Miten voin poistaa käyttäjätilin?

Ihan semi-ok Yksivaihde mutta kärsii tyypillisistä “herra mode päättää randomilla” pikkuhitlerismeistä.

Eli tahdon poistaa käyttäjätilin - se että joku random wannabehitler päättää pseudorandomilla mitä saa kirjoitella milloinkin ei vain kelpaa mulla. Sit vielä se ettei kuitenkaan ole rakennetta joka auttaisi kontekstien rajaamiseen. Tietokantaan mahtuisi vaikka 5000000 ketjua mutta niuhoillaan jonkun epämääräisen muka-topiikissa-yksiainoa-lanka hommeleiden kanssa. Eli ihan tavallista mikromanageeraavien amatöörien perseilyä varmaankin tiedossa, jatkossakin, rinkirunkkupseudoiluksihan se näin menee kuten edellisissäkin foorumeissa.

Eli onko jossain nappi jolla saan postaukseni ja tilini poistettua yksivaihde.netistä? :slight_smile:

10 Likes

Ootko kännissä?

1 Like

Mistäs sellaisen kuvan saa?

Mee lintsille se helpottaa

Oletan että kyse on siitä kun suljin sen sun youtube-upotustoban vaikka täällä on ihan kelpo mjuusic-toba siihen tarkoitukseen.

Tää suht tiukka linja keskustelun rönsyilyn ja dedikoitujen topikkien / yksi topikki per aihe riittää -homman suhteen on ihan vanhan koulun yksivaihdeperuja ja koitetaan pitää siitä kiinni kun tälleen harrastuspohjalta ei oo koko päivää aikaa miettiä miten niitä muuttais jos mitenkään.

Topsuja tulee availtua melko randomilla ja siten myös moderointi on melko randomia, mutta sitä varten on toi liputustoiminto mitä jengi käyttää ihan kasuaalisti semmosissa “FYI” -tapauksissa.

Tällä kertaa ei oltu flagattu mutta totesin että toi sun topikkis on ihan linjassa musatoban sisällön kanssa ja se saa riittää.

Linja on myös ollut (ihan pelkästään käyttäjillä, ei nimenomaan modeilla) se että ihan kauheesti mitään reilusti aiheesta sivuun meneviä topikkeja ei purematta niellä, ja aika moni varmaan onkin noi politiikka- ym. tobaasit keksinyt uudella softalla mutettaa ja yleensä aiheista käydään heti kärkeen “oliko tämäkin topikki välttämätön” -keskustelu, mikä on musta vähän kuivaa mutta hyvä kysymys tietty että tarviiko sitä nyt taas yhden geneerisen forumin lisää.

Mun mielestä asialliselle keskustelulle on tilaa mutta monesti kunnolla teemasta polkupyörät ja pyöräily -poikkeavat topsut lukotetaan viimeistään jonkun ajan kuluttua kun alkaa näyttää siltä että ilmankin pärjätään.

Lisäksi ollaan vallanvaihdoksen myötä vielä jätetty sellainen kirjoittamaton sääntö voimaan, että yhden topikin lukeminen jostakin aiheesta riittäis, eikä sitten tarvis selata vaikka 5000000 ketjua läpi siinä toivossa että löytyis lisää juttua vaikkapa nelikanttikeskiöistä.tai grippien kiinnittämisestä hiuslakalla.

Pohdi ny vielä tovi että onko reaktio mitoitettu kokemaasi vääryyteen mutta voinhan mä sun accountin toki deletoida saman tien jos haluat.

19 Likes

Näin näitä koetaan.

Sori mutta jotenkin tosi vaivaannuttava tää topin aloitus.

Aivan!

Offtopic-huttu ei kuulukaan offtopic -osastolle, koomiset kasarileffat kuuluu musalankaan, eikä modet koskaan ole aiemminkaan mikromanageroinut turhaan niillä noin 200 foorumilla joilla olen ollut jäsenenä. :slight_smile:

Mut hei, mun elämän scifissä (nyt) ei tarvita moderaattoria. Myös tallennustila on ääretön, ja julkiset palvelut toimii kuten julkinen tila.

Ja sitten jos ei toimi niin varmaankin jätän sen niille jotka jonkun epämääräisen ilmassa roikkuvan “tänään ehkä mikromanageroidaan” -sepustuksen mukaan haluaa hyppiä. Eikä noi niin hienoja lankoja tai leffoja nyt ole mutta mikä “hipun” pojo olisi jonkun random nimimerkin mielialoja noudattaa? Ei helvetissä, joku järki pitää olla. Joko loputonta tallennustilaa käytetään ja ihminen postaa offariin offtopikkia, tai sitten ei.

Eli edelleen tahtotilassa on

  • kuvien poisto
  • postausten poisto
  • käyttäjätilin poisto

:slight_smile:

no sen verran mä vielä kerron sulle että “loputon tallennustila” voi näyttäytyä vähän eri tavalla jos tietää mistä puhuu

Poista itse omat viestis ja kuvas :3rd_place_medal:

1 Like

Merkkari oliko sulla eka kone vic-20, spectrum vai Amiga? Mulla noi ekat commodoret ja jos parin youtubelinkin serialisoituihin utf-tavuketjuihin kaatuu tää niin sitten tekki on niin psk että auringonlaskuun täysii.

C64 :point_up:

1 Like

täs on otettu suvakkilinja ihan tosta noin vaan mutta sun viestin mä flagasin varoituksena muille… pelko leviää… devli’s grip… iron fist… :metal: :sunglasses: no mercy…

mä myös liketin sitä… chaos… what the fuck where is the truth :herb: :ethiopia:

sick & twisted moderation 1%

11 Likes

Nii, samasta syystä lähdin freenodesta ja nyt se myytiin. Se jolla on se keppi on aina sitä mieltä että eihän tää nyt ollut mikään että mä vaan vähän sohin noita sun korttitaloja että mitä sä nyt siitä.

Miks tällaista pitää postata? Linkit kehiin et pääsee ite taivasteleen ja flägäilee.

1 Like

tässä tosiaan vähän niinkuin koitetaan pitää touhu muuttumattomana mutta samaan aikaan kokeillaan eri tapoja muuttaa sitä paikoitellen helvetin tulehtuneelta (vähintäänkin vaikuttavaa) keskustelukulttuuria minkä seurauksena forumi tuntui vähän pystyynkuolleelta.

samaan aikaan tässä koitetaan löytää joku käytäntö sen suhteen että topsut pysyy luettavina mutta keskustelu jotenkin jäsenneltynä aiheen mukaan ja tää offtopic-keskusteluhan on yks pitkäikäisimmistä metatopikeista täällä ja jatkuu edelleen kun vanha sisältö ja viisaus haluttais säilyttää samalla kun uutta pukkaa liukuhihnalta jne.

mutta siis
image
näin vaan mennään

2 Likes

vahva topi

2 Likes

Minusta jos topikin aloittaja on nyt kahteen eri kertaan ja perustelujen kera toivonut käyttäjänimimerkkinsä poistoa niin olisi hienoa jos ylläpito ehtisi jossain vaiheessa tämän toiveen myös toteuttaa. Kun muilta kiireiltä joutaa siis.

Kiitoksia ylläpidolle!

Ja tsemppiä kaikille ja kireitä ketjuja! Polkemisiin!

1 Like

juu siis kyllä täällä muillekin on kenkää annettu pyynnöstänsä vaikka se sattuiskin niin julmetusti minun syrämeeni. näyttää vähän siltä että forumisofta ei anna ihan kaikkia viestejä deletoida.

tässä on enemmän ja vähemmän ihan oikeita teknisiä esteitä ja oon vähän niinkun antanu armonaikaa näille pyynnöille ja koittanut sillä verukkeella myös selvitellä joko se viestien deletointi lopullisesti esim. on työlistalla jne. mutta best I can do is anonymize user.

Ei oo täydellinen forkkasofta ja viitaten tohon “tilaa on rajattomasti” heittoon niin df -h puhuu aika karua kieltä siitä mitä rajaton tarkoittaa nykyajan sovelluskehityksen asiayhteydessä :smiley:

No nyt oli sekaan piilotettu todella ikävä news. Kumikassia ei tule ikävä, ei myöskään niitä vitun märkäkorva-kakaroita jotka sen yhen fillarin myyntitopsusta valitti. Mutta tätä henkilöä kyllä tulee.

2 Likes

kyllä se sieltä nousee kuten ennenkin… :fire: :bird: :fire:

1 Like