"Mitä tästä kannattaa maksaa" -topikki

siis toihan on täydellinen rando pyörä joka on paljo kovempaa muotia nyt kun sinkulat! Eikun kaunniiille maaseudulle vetään vaan ja unohdat ne hömpötykset.

kellofauberikin hyvin korjattavissa pajavasaralla jos jättää tien päälle

2 Likes

Sämmään vielä et mitenkä tämmöne?

https://kauppa.kierratyskeskus.fi/kaytetyt-polkupyorat/charge-plug-grinder-polkupyora-28-/p/10100056394/

Onko hinnassa järkee? Harvoin tulee tän mittaselle sopivia pyöriä vastaan.

Charget ymmärtääkseni ihan hyvää käyttiskamaa, jos noi on ne vaihtoehdot niin veisin Crescentin takas ja Charge kotiin. Eikä tos hinnaskaan nyt kauheasti valittamist oo jos on hyvässä kunnossa, toki esim. täältä ja Torista löytää ajottain parempia diilejä, mutta koon kanssa saattaa vaatia aikaa. Konversion tie tulee varmaa kalliimmaaks kuitenki.

Jos toisaalta rakentelu kiinnostaa cnc-bike.de olis vielä yks 58 Masi runko kaupan 150€, siin on hyvä aihio (varmaankin)

Mielestäni 180-185cm pitkille on todella paljon pyöriä markkinoilla joille tuollainen 57cm vaakaputki on ihan sopiva.

Mä oon 195cm pitkä ja oon osannu lähinnä kattoa tuota pystyputken mittaa. Ton chargerin ja crescentin(pystyputki 61,5cm) kokosiakaan oon nähny tosi vähän ni siks melkei saman tien tilasin testattavaksi tuon cressun ja eilen oli ilmestyny tuo chargeri. Funtsin vielä, mut varmaan menee vaan takasin tuo crecent.

kiitti vastauksista!

Kattoisin sinuna ennemmin oikeita XXL-kokoisia pyöriä eikä niinkään tommosia keskipituisten tyyppien pyöriä.

Esim. Ilmoitusta ei löytynyt...

Ja inspiraatioksi

1 Like

Jos toi 67 Sibbo kiinnostaa, mutta koko epäilyttää, niin voit tulla Vantaalle istumaan mun pyörän päälle miettimään asiaa. Pelkän rungon osto ilman kokemusta siitä, mikä on oikea koko, on aina vähän riskaabelia. Joka tapauksessa kyllä noita sulle paremmin sopivia pyöriä liikkuu myös säännöllisesti. Pitää vaan olla antennit ojossa tarpeeksi usein etenkin tuolla muualla myynnissä topissa.

Mä taas 188 cm, mulla oli tuollainen iso Charge ja 120 mm stemmillä alkoi pituus melkein riittää. Vähintään 60x60 cm on osoittautunu itelle aika hyväksi - droppitangolla.

Kiitoksia jeeseistä!

Mua on hämänny tässä et oma kona sutra ltd on kokoa 58(vastaa kuulemma 60), mutta nyt kun tsekkasin niin siinähän efektiivinen vaakaputki on 60cm ja risat. Se on tuntunut itselle hyvältä pyörältä kyllä.

Pitää jatkossa kiinnittää huomiota myös vaakaputken mittaan ja muutenkin pitää sivistää itseä lisää polkupyörän geometriasta.

Kiitos tarjouksesta @asb ! Sibbo kiinnosta kyllä ja tuosta olisi paljon apua. Joku vanha taulukko mitä löysin suositteli 65 runkoa 195-205cm kuskille, niin tosiaan epäilyttää että 67 vois olla jopa liian iso.

Joo, Konan droppitankobikeissä koot ilmoitetaan samanhenkisesti ku maastopyörissä, eli pystyputken c-c mitta, jolloin vaakaputki voi olla mitä vaan. Sutran tapauksessa se on tosiaan pari senttiä pitempi ku pystyputki. T. Kona-äijö

1 Like

Pelago x Carharttin fillari. Vähä rapsakassa kunnossa maali eikä tartsi kuulu kauppaan. Mikä olis markkinoiden mukainen hinta tälle?

jos ostamassa ni 250
jos myymässä ni 750

eio vaikeeta

2 Likes

(post deleted by author)

1 Like

56 Sibbon markkinahinta? Kinesiksen keveähköt tubelesskiekot päivitetty. Muuten enemmän tai vähemmän stock.

xt kasetit 2016 ~40e ja 2022 yli huntin “:D”

Muistan elävästi kun puolen litran Coca Cola lasipullossa maksoi lähikaupassa 4 markkaa 40 penniä.

3 Likes

Ysärillä titaani-XTR-pakka maksoi tuhat markkaa eli pakalla sai noin 225 0,33-lasikokispulloa.

2022 XTR-CS-M9101 maksaa n. 300 euroa. Lähikaupassa 0,33-kokistölkki 1,39 euroa eli pakalla saa noin 215 kokistölkkiä.

XTR/kokis-suhde on pysynyt lähes ennallaan.

15 Likes

Paljon tästä Sibbosta kehtaa maksaa? Nyt pyydetty hinta 1800€

En tiedä, mutta täyttäiskö tää 60cm Stavanger Outback samoja tarpeita hintaan 1350€?

1 Like

1600-1700e maksaisin ite.