Mistä näitä osia saa?

asfalttisoturi - 13:30, 10.8.2010 » onko mun googletustaidoissa vikaa vai ovatko 1/8" sinkulatakarattaat kasettinavalle jotenkin harvinaisia? Saa ehdottaa.
Ovat harvinaisia, mut ei hätää: 3/32" toimii ihan hyvin.

^^^
CXP33 on myös yli 100g kevyempi, kuin DP18. Jos silläkään on mitään merkitystä.

Muistaako kukaan Pelagossa käynyt (Konkeli) paljon nuo Rigidan kehät ovat maksaneet? Suurta hinta eroa CXP:hen ei ole, mutta “polished” sopii ehkä paremmin muihin osiiin vaikkakin CXP 33 on paremman näköinen kedä. Painolla ei niin ole tässä nyt merkitystä, koska aihiokaan ei ole mitään super kevyt.

Toisesta ketjusta aiemmin tänään:

jussi - 9:36, 10.8.2010 » ^ Rigida DP18 ei ole olemassa kokomustana, kirkkaita kiilotettuja sen sijaan löytyy Pelagosta muistaakseni à 35€/kpl.
: )

Mistä saa ketjua? PC1 on kuraa, Klasu ei myy enää KMC:n 410:ä, mikä siis avuksi, mistä laadukas ja mielellään edullinen ketju?

Prismasta saa edullisesti KMC:n 410:ä, ainakin Tampereen Kalevan prismasta löytyy ja eiköhän valikoima ole sama jokaisessa.

Olen ajellut muutaman viikon Clasusta saatavilla Shimanon ketjuilla. Vaikuttavat ihan hyviltä, vaan eivätköhän nuokin ajan myötä veny ja kulu. Helsingissä Forumin Clasulla oli niitä vanhempia (oliko se tuo KMC 410) ketjuja poistolaarissa.

askopee - 15:49, 10.8.2010 » Prismasta saa edullisesti KMC:n 410:ä, ainakin Tampereen Kalevan prismasta löytyy ja eiköhän valikoima ole sama jokaisessa.
Sieltähän niitä löytyi. Ainakin Kannelmäen Prismassa oli KMC 410/B 1-ketjua hintaan 3,95e/laaki.

Satulatolppa, 26,5mm musta?

Miche Primato Pista etunapa (32h, hopea) - Löytyykö jostain Helsingistä kivijalkaliikkeestä? (Tai onko jollain käytettyä ylimääräistä?)

edit: Löyty.

asfalttisoturi - 18:07, 28.8.2010 » onko mun googletustaidoissa vikaa vai ovatko 1/8" sinkulatakarattaat kasettinavalle jotenkin harvinaisia? Saa ehdottaa.
Puhoksen Intersportista sain itelleni moisia. Olivat tilauskamaa tosin.

Mä tarvitsen oranssit gripit, esimerkiksi Ouryt. Saako näitä stadista jostain liikkeestä? (Kumiluoti on tietääkseni lauantaisin kiinni.)

mistä Mavic Cosmiciin vanteisiin sisäkumit joissa riittävän pitkä venttiili ?

^
pidemmän päälle helpointa, että hankit venttiileihin jatkopalat, ja käytät sisureita joista saa itse ventiilin ruuvattua irti.
Tällöin voit siis käyttää normipituidella ventiilillä olevia sisureita, joita nyt löytyy joka pyöräkaupasta.

http://www.totaltriathlon.com.au/shop/images/tufo%20extender.jpg

^^ muistaakseni 60mm ventiilit riittää.

maantiepyoran ketju alkaa olemaan vaihtokunnossa… muistaako joku nahneensa SRAMin kymppiketjua jossain paikallisessa (hki tai lahiseutu) puodissa? Itse en muista. Joo, shimanskia ja sunracea ja kung po tofua kylla loytyy, mutta haluan sramia koska haluan sramia.

…Tai jos Joopella on turkkuses niin sekin passaa, sen kauempaa ei varmaan kannata yhta osaa tilata.

Annankadulla Tapsalla oli muistaakseni joku törkeän kallis sramin kymppiketju hyllyssä viime viikolla.

MrVelo - 18:57, 9.9.2010 » mistä Mavic Cosmiciin vanteisiin sisäkumit joissa riittävän pitkä venttiili ?
LBS:stä 52mm tms. sisäkumes 7,50 Euroa kipale. Näillä mennään.

Tarvitsisin kaksi tällaista ruuvi+jousi -yhdistelmää takahaarukan päihin. Mahtaako löytyä varaosana ollenkaan, rautakaupasta vastaava? Soittokierros kauppoihin kertoo lisää, mutta ajattelin kysyä jos joku olisi tällaisia joutunut hankkimaan.

Ruuvi