Mistä miehelle pyörä?

Hachio - 15:58, 30.1.2012 » [s]Kona Paddy Wagon[/s], Surly Steamroller, [s]All-City Nature Boy, Charge Plug, Mercier Kilo WT, On-One Pompino ja Fuji Feather CX[/s]
mustana
kid_scientifik - 16:13, 30.1.2012 mustana
Koska Hitler pelkää geoa ja kampien kolinaa maahan?

True
False

?

Mulla on tossa kellarissa musta/raw Helkama Kulkuri toimivalla runkolukolla. Imaisee iisisti 47-milliset nakit ja siihen vielä lokarit. Väri on aina muodikas, vehjas on kaiketi kotimaassa aikanaan hitsuuteltu, putkitarrassa komeilee Rautaruukki. Fauber on idioottivarma ratkaisu ja internetlegendan mukaan huollettuna lähes ikuinen. Dropouteissa riittää kiristysvaraa, vaikka eivät taaksepäin aukeavat olekaan. Haarukanpäissä myös kivasti korvakkeita vaihtajille sun muille lokareille ja tarakoille.

Miinuksena tietty 1" quill-formaatti ja se, että innostuksissani joskus 2008 rälläköin tosta takajarrusillan virkaa toimittavan ruman rautalätkän helvadaan, joten siinä meni takajarrun, -lokarin ja -tarakan yläkiinnitykset, mutta toisaalta ei oo iso vaiva sellasta tohon hitsata/hitsauttaa.

Turussa. Tuu hakee pois, maksa jos jaksat.
Messiin saatat saada vaikka mitä orkkis- ja muuta palikkaa.

Hachio - 16:26, 30.1.2012 » Koska Hitler pelkää geoa ja kampien kolinaa maahan? [ ]True [X]False

Suurkiitokset vallengrachille tarjouksesta, mutta joudun nyt herrasmiesmäisesti kieltäytymään. Mulla on yks Helkama Kulkurin runko tuolla komerossa ja tänään heitin Bianchin retkirungon ja Soliferin retkirungon metallilavalle.

Toi Steamroller vaikuttaa hyvältä. Vaikuttanut jo pidemmän aikaa itseasiassa. Geometria tekee siitä kuitenkin sellaisen, että sitä ei voi ostaa säkissä. Tuohon kun ynnää vielä sen, että nuoruuden hurjuutta on tarpeettoman paljon jäljellä, niin herrasmiesmäisen loiva kaartelu kera kammet kolisee maahan-fobian… Tulee ruumiita, jos toi on todellakin matala.

Tällä hetkellä mulla on tuossa hollantilainen Union, jonka olen ropannut jalkajarrulliseksi baaripyöräksi. Taitaa vaan olla vääränkokoinen, siinä on quill-stemmi, rengastus on melko rajoitettu ja olisi ihan ok-fiilis omistaa kerran eläissään uusi pyörä.

Kuvakulma perseestä, koska rajoittuneet kuvaustilat ja laiskuus.
http://img43.imageshack.us/img43/5368/unionse.jpg

nyt höpöhöpö, jos joku pyörä on varma ostaa sokeana niin rolleri. Olettaen että pituus natsaa.

Hachio - 17:37, 30.1.2012 » Toi Steamroller vaikuttaa hyvältä. Vaikuttanut jo pidemmän aikaa itseasiassa. Geometria tekee siitä kuitenkin sellaisen, että sitä ei voi ostaa säkissä. Tuohon kun ynnää vielä sen, että nuoruuden hurjuutta on tarpeettoman paljon jäljellä, niin herrasmiesmäisen loiva kaartelu kera kammet kolisee maahan-fobian... Tulee ruumiita, jos toi on todellakin matala. Tällä hetkellä mulla on tuossa hollantilainen Union, jonka olen ropannut jalkajarrulliseksi baaripyöräksi.
Kyllähän se välillä aina muistuttaa mataluudestaan kun kurvaa, mutta sillon miehekkäästi poljin iskee kipinää ja pyörä vähän pompsahtaa - so what! Tai ehkä niitä hipoimpia polkimia joissa pyöreet kulmat on maailmanloppu ei kantsi pistää kiinni. Hyvin sillä kyntää nyt talvellakin kinosten läpi ottamatta sen kummemmin pohjasta kiinni _b

Kähee union! Mulla on tällasissa provokatiivisissa trolliväreissä :smiley: :
http://dl.dropbox.com/u/604598/Kuva0062.jpg

Mulla on mittaa 175cm ja ajossa 53cm Rolleri. Sitä saa kyllä koittaa, jos koeajolle tarttee päästä. 170mm kammet, 9cm stemmi, riser-tanko jne.

Milloin tästä foorumista tuli näin hyvä?

Teemu: Toki testaan mielelläni, mikäli vain mahdollista. Mistä sut ja sun pyörän bongaa seuraavan kerran, niin ilmaannun paikalle neilikka rinnassa?

Jööh, mä taidan käväistä B-kaupassa ja ostaa sieltä karkeammalla kuviolla olevat renkaat. 60 euron sijoittaminen nastagummien muodossa taitaa olla vähän ylilyönti tohon Unioniin, joten olkoot nastattomat.

e: Oikein hieno katuratapyörä grottolla. <3 :smiley:

No, tuo onkin vähän haastavampi pala. Olen tätä nykyä joko töissä, kotona tai lenkillä. Ei tuu paljon kylillä pyörittyä. Viikonloppuna voisi onnistua, jos et nyt ihan kauheassa kiireessä ole. Jos olet, niin Huhkolaan voi joku ilta tulla kokeilemaan.

Mille lavalle heitit Bianchin retkirungon ja miksi ja koska se tyhjennetään ja whatnot.

Ahdistaa kun alkaa kaikki talveksi varatut kolme projektia valmistua ja pitäis muka alkaa ajatella pyörillä ajamista.

Steamrollerin keskiö aiheuttaa paniikkia, mutta retki- ja maantiekonversioilla ajellaan ihan tyytyväisinä (kun niiden keskiön korkeutta aka specsejä ei tiedetä)? Hei relakkaa ny vähä, ratakeskiöt on sitten erikseen.

en näe mitään syytä sille, että kukaan, ikinä, missään ajaisi muulla hölmöpyörällä kuin mustalla Surly Steamrollerilla - oikeat pyörät ovat toki asia erikseen

pieni merenneito - 12:55, 22.9.2011 » no sit kelattiin et VITTU joku luihu narkkari heilu siinä tennis palatsin (RIP BRISTOL...) edessä, joten FIXIE MAN JA HOYO kylmästi otti niiden BROOKLYN MAHCINE WORKS ja [b]STEAM ROLLER (kelatkaa!!! täys musta rolleri!!! ONKO VÄHÄN HEHKUTUSTA AMA-THREADISSA??? ei salee oo toista KOKO KAUPUNGISSA!)[/b] fiksit OLALLE ja meni INEEN NIIDEN KANSSA?????? sanotaanko vaikka nyt niin, et jengi näki kaukaa, et noi kundit on FIKSI SKENESSÄ!
tudetski - 21:12, 30.1.2012 » Steamrollerin keskiö aiheuttaa paniikkia, mutta retki- ja maantiekonversioilla ajellaan ihan tyytyväisinä (kun niiden keskiön korkeutta aka specsejä ei tiedetä)? Hei relakkaa ny vähä, ratakeskiöt on sitten erikseen.
Käytettävissä terve järki, konversioilla ajetut kilsat, sekä rullamitta. Konversioissa ei ole hakannu pedaalit maahan, mutta pyörät ovat vaan olleet väärän kokoisia.

Vaikka mulla on helvetin hyvä mielikuvitus, niin mielikuvaharjoitus Steamrollerin geometria-kuvaa katsomalla ja siitä pyörän sopivuutta omalle kohdalle päättelemällä kuulostaa kaukaa haetulta.

Miksi mä tartun tohon rollerin keskiön mataluuteen? Koska pyörä kiinnosta ja tuo seikka tuntuu olevan aina risuiksi/miinukseksi/(set here) mainittu asia monella pyörää ajaneella mm. tuolla: https://www.yksivaihde.net/old/390

Jos keskiö tuntuu olevan liian matalalla, ajokissa on väärät renkaat tai ajopaikka on väärä…

“Firstly many thanks for your custom and shopping with Bikemonger.”
Minä vahingossa koko kerman värinen rolleri dropilla, tämä paha?

^on. se ei ole musta.

tnts - 21:44, 7.2.2012 » ^on. se ei ole musta.
Kaiken päätteeksi, karma oli puolellasi. Pyörä oli kadonnu Surlyn ja Kaarlo Pyörämongertajan välillä ja Kaarlo ei ollu ehtiny huomaamaan asiaa ajoissa. Pahoitteli viivästystä ja kysyi, että musta vai vihree ja openbar vai droppi. Tulee sit musta openbarilla + t-paita ja tänään on kuulemma pyörä valmistunu ja piakkoin pitäis tulla meiliä shippaustiedoista. Omaa tyhmyyttä toki oli venttailla, eikä hiillostaa jo nopeammin tos asiassa. Toisaalta ei oo kyl ollu kiire, kun kelit on ollu mitä on.

Tähän vielä loppukaneetiksi, että rolleri tuli tiistaina (6.3), oli oikean kokoinen ja kaikinpuolin hyvä ostos hintaansa nähden. Tarraa ja paitaa oli messis, tilaisin uudelleen. Teemulle ja muille runkokoon valitsemisessa neuvoneille ISO kiitos vaivannäöstä. Ohjaamossa on vielä pientä hienosäätöä, kun kämmenpohjat kipeytyy peukalon kohdalta. Liekkö pehmeämmät gripit, vaikka jotkut Ouryt jeesais?