"Milloin tästä foorumista tuli näin kiva?"

Daily active / engaged users syyskuusta 2020:

New contributors (tossa taitaa olla alkupäässä piikki forumisoftan vaihdoksen jälkeen kun käytännössä kaikki userit oli uusia käyttäjiä):

signups:

uudet topaakkelit:

voihan noista jotain päätelmiä johtaa jos haluaa mutta näkisin että marginaali-ilmiöksi aika aktiivinen forumi edelleen.

12 Likes

Harmillista että vanhan foormin ajoilta ei oo vertailukelposta aineistoa varmaankaan saatavilla.

Mutta niin tai näin, noi käppyrät todistaa aukottomasti että joulukuu on foorumilla kaikkein toksisinta aikaa!

Aika pitkälti käyrä vastaa vuoden kiertokulkua pyöräilyaktiivisuudessa?

1 Like

Tasaseen tahtiin tulee uutta porukkaa postaamaan osto/myynti sektioon samalla ku samat vanhat paskat jauhaa siitä pitäiskö osat olla kirkasta vai muskasta.

7 Likes

Olen palstoilla kysellyt parin vuoden ajan juttuja ja kaikkiin kysymyksiin on löytynyt vastaukset ilman vittuilua. Ihastuttavaa on se, että täältä saa vastauksen kaikenlaisiin pyöräongelmiin ja vaihdekeskustelujakin siedetään. Tämä on rehellisesti ensimmäinen paikka troubleshootata mitä tahansa pyöräongelmaa. Se on järkyttävän arvokas asia.

10 Likes

vanhan softan viimeisestä backupista varmaan pystyisi jotain järkeilemään mutta lienee jokseenkin työlästä ja silloinkin varmaankin jää sille tasolle että koska asioita on postattu ja topikkeja luotu jne.

kyllä mä ainakin haluan uskoa näin :thinking:

en oo oikein itse ehtiny forumilla roikkumaan et osaisin sanoa onko näin mutta kyllähän se järkeen kävis ja nuo osto- ja myyntiosastot ois hauska tuosta datasta sulkea pois. täytyy selvitellä mikä on mahdollista.