Miesjuna 2014-twitter

Mua hävettää olla oma itseni kun mä luen tätä ketjua ja mielessäni ennakoin tulevia postauksia. Meen ehkä tästä katkoon pyöräni pinnat.

Hauskaa, että reitti kulkee niinkin merkittävän metropolin kuin Multia kautta! Valitettavasti “kulttuuriravintola” Korsu on ollut jo pidempään kiinni.

Ennakkotunnelmiin virittäydytään katsomalla viime vuoden Kuopio-brovetin video.

Meinaa tulla tippa linssiin noista videon keleistä kun katsoo ulos ikkunasta. No, vielä ei ole maanantai…

:smiley: toudella hyvän fiiliksen video.

http://fareastfling.files.wordpress.com/2013/10/karin_desktop_1600x1200_hd-wallpaper-607536.jpg

LHL - 23:24, 9.5.2014 » :D toudella hyvän fiiliksen video.
Ehdottomasti! Upeetamahatavaa!

Mahtava lopetus videolle!

Ihmettelin maireeta ilmettä videon lopussa. Että onpas siinä itseensä tyytyväinen jäbä. Kunnes :smiley:

Asensin Oulutarran.
https://farm8.staticflickr.com/7322/14170476433_daff75ed36.jpg

Fiiliksiä ja fiiliskuvia vaarunvuoren noususta ja huipulta odottaen, eikös tuo reitti siitä mene. Voimia ajoihin!

Jännittääkö? Hyvää ja turvallista matkaa sekä myötäistä tuulta ukoille.

Turussa valmistauduttiin parin päivän ankaralla dokaamisella ja keilaamalla

Kaatoja ja rännejä.

Perillä siis luvassa raatoja ja kännejä

Miesjuna keskustelee meatmötessä: “Eikö me nyt voitas jo lähteä?” “no niinpä, johan tästä joutaisi ajamaan…”

tää ois hienoa bongata matkan päältä.

escobar - 15:35, 11.5.2014 » tää ois hienoa bongata matkan päältä.
pm netspille niin varmasti lähtee kanssasi metsästämään junaa... ;)

e: multia bout 60km/suunta. varovainen kiinnostus iltalenkille…

vanttera - 13:27, 11.5.2014 » Turussa valmistauduttiin parin päivän ankaralla dokaamisella ja keilaamalla
Ite en äsken juonut kuin ujosti yhen kaljan ja vähän pahaksi maustettua viinaa. Oon ehkä sanonutkin jo, mutta mahtavaa kyl, että Turustakin tulee tyyppejä letkaan. Lappajärvellä liittyy junaan myös yksi vaunu joka Helsingistä oli lähdössä, mutta meinasi jo jäädä asemalle.

Jkl:n saattokulkue on toki tervetullut sekin.