Midnight cruising Helsinki

Pitäiskö kiertää Helsingin huudit? Onko jollain ollut suunnitelmissa?

Ei ollu ei.

Jos joku järkkää niin ilmoittaudun mukaan. Siis kruisailemaan eikä mitään ällärivauhtia. Kesäyöt ovat hienoja. Järkkääminen tarkoittaisi sitä, että joku ilmoittaa ajankohdan ja ne tulevat mukaan, joille sopii. Aloitus klo 0.00 ja lopetus kahden maissa. “Pimein” hetki on noin yhden aikaan yöllä kun ollaan kesäajassa.

Edit:
Voisi ajella ilman sen kummempaa suunnitelmaa pysähdyspaikalta toiselle. Pysähdyspaikalla voisi aina sopia uuden etapin. Lopuksi voisi istahtaa johonkin puistoon nauttimaan yöeväitä.

Ehdoton kannatus, mukavia tämmöset.

Jotain tälläsiä on ollut: facebook.com/HelsinkiNightBikeRiders

Kesäyöt on mun lemppareita. Tosin silloin yleensä fiilistelen juurikin sitä yksinäisyyttä, mutta voisihan sitä porukallakin ajella. Mukana.

Mulla on puolen yön jälkeen 10km poljettavaa töistä nukkumaan. Jos reitti jotenkin risteää, niin täytyy peesata. Yöllä kaupungin kokee ihan uudella tavalla.

Tää olis hyvä.

Senkun ilmottelet päivän, paikan ja ajan. Turha sitä kysellä sen kummempia.

Mukana ehdottomasti. Tämmöset on kivoja.

Oolrait. Meitsi toimii sitten järkkärinä. Mitään reittii/suunnitelmaa tosiaan ei löydy, hyvä niin.

Aika: Torstai 17.07.2014 Launatai 19.07.2014 klo 00.00 la-su yö. Saa ehdottaa muutakin päivää
Paikka: Suvilahden graffiti seinä

Mukana! lauantaina

En nyt lupaa lähteväni mukaan muutenkaan, mutta aika tarkkaan tuommonen arkiyöajankohta sulkee harkinnan ulkopuolelle tän, kun pitää kuintenkin perjantai-aamuna varhain olla duunissa. Eli pe- tai la-ilta vois mahdollistaa osallistumisen useammalle?

Kiva idea! Vois melkein lähteä mukaan!

Tätähän voi pitää yökruisailujen yleishuutelulankana. Eli tuolloin yksi kruisailu, muuten voi huudella muita.

tirsk

grotto - 10:18, 11.7.2014 » [*tirsk*](http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cruising&defid=2580750)
Tytöt saa tulla kans... :D

Joo ei arki-iltaan. Yllä olevasta tuli mieleen Al Pacinon Cruising -leffa, joka on pirun hyvä!

Ok. Possen pyynnöstä siirretään lauantaihin 19.07.2014

Jos en oo tota viikonloppua mökillä, niin oon messissä.

MegaBibs -älläröinnit on muuten samana päivänä.

Mutta eiväthän nuo toisiaan sulje pois. Yks illalla, toinen yöllä ja erilaisilla meiningeillä. Itse olen tietty norjassa ja missaan molemmat.