Michen kiekkosetit kiinnosta, 4 paria, hki, kaikki myyty

^Turha olla kateellinen. Siinä meni loma-lahja-suojelus-eläke rahat :slight_smile: Kesällä saa tulla kokeilemaan.

Mä oon nyt täällä ja ostan neljä paria.

Luovutan varasijani.

Hvo - 21:10, 25.2.2011 » Luovutan varasijani.
Pitää alkaa riksoja tekemään..

Nonni, maksettu on ja tulevat perille joskus viikon päästä aikaisintaan.

Omakustannushinta on 136 euroa pari, sain vähän rabattia. Normihinta 143e perjantain kurssilla kyyteineen. 140e kinuan mutta enemmänkin saa maksaa.

pm

voin luovuttaa kiekkoni varasijoille!

Mikäli jää kiekkoja vielä yli niin otan yhden parin.

En osta, mutta mainostan varasijoilla oleville CXP22+Formula settiä Merliniltä.

http://www.merlincycles.co.uk/Bike+Shop/Wheels/Road+Wheels/Factory+Road+Wheels/Formula+Track+Hubs±+Mavic+CXP22+Rims_TRACK-CXP22.htm

Tuosta hinnasta tippuu vielä 10 prosenttia pois kun rekisteröityy ja ainakin minulla setin postikulut olisivat olleet 10 puntaa. No tilattiin kuitenkin Anteron kanssa kaksi settiä ilmaisilla postikuluilla.

Edit: Noissa on mustat navat, hopeiset pinnat ja 32H.

Onko kierteistä tietoa? Tuplafix vai fix-free?

^Ei ole kun ei edes huomattu kysyä. Paketti on eilen lähetetty, joten eiköhän parin päivän päästä ole tietoa.

Kiekot Saksassa, luultavasti tällä viikolla Helsingissä. Jos näin on niin lauantaina voisin tulla johonkin mestoille kuorman kanssa.

SanttuT - 9:42, 2.3.2011 » Onko kierteistä tietoa? Tuplafix vai fix-free?
Fix-Free ovat.

Kiekot on nyt mulla. Joka päivä kehä3 varrelta saa, tai sit viikonloppuna jostain ytimempää. Vois vaikka yhdistää jotenkin tohon fillarimessujen yhteyteen? Oon kaiketi sunnuntaina siellä ja otan kaikki auton perään mukaan.