Michen kiekkosetit kiinnosta, 4 paria, hki, kaikki myyty

Michen Xpressejä siis. Näitä (linkin takana kuvat molemmista vaihtoehdoista): http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=hu&tl=en&u=http%3A%2F%2Fhercehurca.hu%2Fnode%2F657&act=url

Olen menossa ensi viikolla ja voisin laittaa postissa nipun tulemaan itelleni jos tuntuis että olis menekkiä. Kiekkopari, rahti Helsinkiin ja mun henk.koht riski päälle ~ 150e. Pörssi kestäis ehkä 4 paria tuoda joista yksi on jo varattu. Yhtä paria ei kannata laittaa tulemaan.

Katson itse paikan päällä että tavara on kuranttia, ja pystyn mahdollisista naarmuista tms kauneusvirheistä neuvottelemaan hinnanalennusta.

Eli siis valkoiset kehät koneistetulla jarrupinnalla, valkoiset pinnat ja joko mustat tai kullanväriset navat.

Myyty:
-Motobacane
Varattu:
-kid_scientifik
-topihenrikki
-eki

kiinnostaa. 1 pari mustilla navoilla.

Kaikissa kuitenkin valkoset pinnat ja kehät?

opqdonut - 13:45, 15.2.2011 » Kaikissa kuitenkin valkoset pinnat ja kehät?
Jep.

Btw. tuo rahtihinta on halvempi kuin suoraan puodista tilattaessa, joten siksikin erittäin edullisesti saa hyvän peruskiekkosetin (tried + tested talviajossa päivittäin). Suosittelen.

mustat navat hep!

mustat navat hep!

Eiköhän näitä siis mene. Otan nyt ens viikon perjantaina neljä paria mustilla navoilla. rummukainen on ekalla varasijalla jos joku meneekin puihin (toki jonon jatkoksi voi muutkin ilmoittautua)

Varasija 2. mustat/mustat

Varasijalle mennään. Jos joku ei nyt niitä halua niin mä otan :slight_smile:

^voisko joku tulla nyt joku äkkiä kertomaan, ettei Pelizzoliin laiteta Michen stokkisettiä…

Kiitos kerronnasta. Joskus kuitenkin raha määrää alkutaipaleella… Jos satut löytää kohtuuhintaisen kiekkosetin mallia italiano niin otetaan vastaan. :wink:

…kiekoista on puintia vaikka kuinka monessa langassa; nosta joku ylös (tai jos et löydä sopivaa, niin luo uusi) niin saat asiantuntevia vastauksia mahdollisista budjettiisi sopivista kiekkoseteistä. Palsta-aktiivit speksannevat ihan mielikseen sulle toimivaa kompliittia tohon tykkiin runkoon.

^ “sori OT”, mut vaikke ennemmin Pistardit velodromeshopista £150/pari kuin valkoiset Xpressit siihen Pelizzoliin - ei siis etta naissa tan ketjun kiekoissa ois mitaan vikaa IMHO, halvemmatkin ovat, mutta noin tyylin puolesta ei siihen runkoon, jalleen IMHO.

tya - 12:13, 21.2.2011 » P.S. multa voi poistaa hyvin samantyyliset peilikiillotetut FiR Aria 16h kehät ja Santun koneistamat 16-reikäiset custom doublefixed-navat edulliseen 150e:n hintaan, vain pinnat puuttuu...
^^^ Mite ois?

^ joooo mä haluun nähä lopputuloksen!!!

Joo tyylinhän puolesta ei ihan bueno… Liikaa intoa saada kasaan. Voishan sitä vaikka vaan sääästää vähän enemmän ja laittaa kerralla kunnolliset.
SIRKUS: Laitass infoa noista?

^Eikös jossain langassa ollu joku vanha ratapalpa missä oli teräskeula? Sininenkin se tais olla. Siinä oli ihan kivan näköiset kiekotkin. Mavicin CXP33 vois olla tosin turvallisempi vaihtoehto nopeisiin KLV-siirtymiin, ja jos budjettia täytyy yhtään miettiä, niin joku Michen small flange -navat + DT Swiss Competition* -pinnat vois summata yhtälön kivasti.

*Revotkin varmaan kestäis, pitää vaan olla valppaampi kiekkoa kasatessa, ne kun on niin ohuet keskeltä että voivat mennä kiristettäessä kierteelle hieman. Jos näin käy, niin sitten saa kyllä rihdata useemmankin kerran ennenkuin kiekko asettuu, 'ollut siellä :confused:

EDIT sori OT, painun muualle meuhkaamaan.

^Thanks. Hyvää meuhkaamista ja kiitos vinkeistä. OT LOPPU.

^ Ambrosioo sulle, esim Excellence http://www.ambrosiospa.com/catalog_eng/index.php?option=com_wrapper&Itemid=61 ja oon muuten hivenen kateellinen Leggendasta.

Edit: Tosin meilläpäin ei pahemmin klv:itä ole, joten en voikaan olla kateellinen. Tai ehkä korkeintaan siitä, etten koskaan voi ostaa nopeammille klv-siirtymille mitään.