Merlin fixie tilauksessa

Merliniltä useasti tilanneena, hyvin on kamat tullu perille. Itellan seuranta yleensä alkaa toimia vasta kun paketti on suomessa, ja koska queen of london engalandin postilaitos on yleensä, noh jotain hitaan ja hitaahkon välimaastosta niin ei kannata liikoja odotella. Ehkä se sielt vielä joskus. Kerran on menny yli kuukaus saarimaan toimituksissa…(eri kaupasta tilasin sillon kylläkin)

Kiitos kaverit. Eiköhän tämä tästä. Kerron sitten kuinka kävi…

We have e-mailled TNT again today and will let you know of their response. We will issue a refund if the bike does turn out to be lost but we need to allow them time to look for it.

Että silleen…

Milloin olet saanut viestin että se on lähetetty?
Edit: luottokorttiyhtiöön vaan viestiä ja reklamaatio hävinneestä/myyjäliikeen vastuunpakoilusta.

No jos se on 1.8. lähetetty (Itellan koodi luotu silloin), niin ei kaksi viikkoa nyt vielä ole mikään mahdoton aika. Vituttaahan se toki aina kun pakettien tulo venyy, mutta kyllä noissa joskus neljättäkin viikkoa kestää. Kokonaista pyörää en ole kyllä koskaan tilannut, ihmettelen suuresti jos eivät ole jotain TNT-tracking codea muka saaneet. Eikö sieltä Merliniltä muka ole tullut mitään Order dispatched -viestiä?

DanielBraun - 17:35, 16.8.2014 » Edit: luottokorttiyhtiöön vaan viestiä ja reklamaatio hävinneestä/myyjäliikeen vastuunpakoilusta.
Vastuunpakoilusta? Tossahan ne lupaa tutkia asiaa ja hyvittää jos se tosiaan on hävinnyt. Mun mielestä toimivat just niin kuin tälläsessä tilanteessa pitääkin toimia.

Mut munkaan mielestä pari viikkoa ei ole mikään pitkä aika. Mä tilailen aika paljon erinäistä tavaraa ympäri Eurooppaa ja ei ole mikään ihme että saattaa olla reilut kolmekin viikkoa paketti matkalla. Yleensä matkaa hidastavat nää kaiken karvaset alinhankintafirmat, valitettavan usein vielä täällä Suomen päässä…

En tajunnut että ekassa viestissä oli päivämäärä.
Pari viikkoa tosiaan lyhyt aika, kuukaus/pari ja jos silloin ei kuulu/löydy ni toimenpiteitä.
Mun kämmi, sori

19.7.2014
Thank you for ordering from Merlin Cycles Ltd.

We aim to dispatch all orders within one working day, excluding bikes and hand-built wheels.

31.7.2014
Thank you for ordering from Merlin Cycles Ltd.

Your order ref. WEB7838153 has now been despatched from our warehouse
via TNTPost Euro Pack on Thursday 31st July 2014 1:29pm.

Mulla on vaan huonoo tuuria. Ensin oli ruuhkaa lähetyksissä ja sit paketti katoaa tai jotain. Toivottavasti tästä kehkeytyy oikein miellyttävä lopputulos. Paketit rapakon toiselta puolen tulee vegaanin vitamiinit viidessä päivässä tai jopa nopeammin.
Bikester toimitti kaksi pyörää mallikkaasri. Tosin mun pyörän vapaapyörä raksutti ja sen sain vaihtaa pyöräliikkeessä. Pyörät on toimineet mallikkaasti näin aloittelijoille.

Mitä se sanoo jos syöttää sen lähetyskoodin TNT:n sivujen Track & Traceen? Kyllähän noi TNT:n sivut lupailee että olis perillä Suomessa viidessä päivässä…

Se on just tosi hassu seurantakoodi kun se ei näytä oikein mitään…oon tottunu dhl ja dbs seurantakoodien selkeään seurantaan, mutta tnt on mulle tuntemattomampi yhteys.

Pyörää en ole tähän päivään mennessä saanut. Luottokorttifirma haluaa sähköpostikeskusteluista kopiot. Näin voi mennä pyöräostokset mönkään.
Ihme ettei kenelläkään muulla ole tästä firmasta negatiivisia kokemuksia. Mistähän sitä tilais turvallisesti ja nopeasti murkulle uutta pyörää?

Eihän se firman vikaa oo jos kuljetusliikkeet hävittää?
Joten mistä se negatiivinen kokemus voisi silloin tulla kyseisestä puljusta.
On mullakin hävinny luottokauppa allwaysridingin paketti eikä se kyseistä puljua yhtään sen huonommaksi tee.

Luottokorttifirman kanssa selviää kyllä asiat.

Eipä niin…mutta olishan se fiksua että vastaisivat emailiin ja ratkaisisivat asian jotenkin…tää odottelu on loputonta.
Merlin on ikäänkuin jättänyt asian seisomaan ja minusta se ei ole hyvää palvelua.
Ymmärrän kyllä että syy on mahdollisesti kuljetusfirmassa…

No onhan se nyt isolta pyöräkaupalta päin vittua hoidettua asiakaspalvelua jos ei olla 38 päivässä saatu selville että missä se lähetys on seilannut, ja kun on selvinnyt että Bermudan kolmiossa, niin uutta fillaria postiin/rahoja takaisin. Sille paketin hukkumiselle ne ei tietenkään mitään voi. Bikesterillä on noita hinnat alkaen -yksivaihteisia ainakin, eri asia sitten että kannattaako semmoista ylipäänsä ostaa.

Laita foorumille kokotietoineen ja hinta-haarukassa ostoilmo/kyttää täälä hetki. Etenkin n. 56cm runkoja/filoja, joka on se yleisin, liikkuu paljon.

mennään joku päivä kaljalle cosmariin niin pohditaan tähän asiaan joku ratkaisu.

Jee.

mayra - 18:39, 5.9.2014 » Jee.
en osaa tulkita tätä :--D mut kerro siis vähä speksei mitä oot hakemas nii helpompi suositella mistä tilata ja mitä.

Siis olen hakemassa jotain ihan simppeliä ja edullista murrosikäiselle pojalleni…runko sais olla 56

Eiks feltin brougham oo ihan ok?