MENI JO: Komponenttikirppis #1/2013, la 27.4. klo 11-15 Narinkkatori

Rahaa meni hiilarii tuli.

^

rahaa meni vaan 35e mut flunssa paheni

e: ei hitto ostitko crusty sen wound upin?!

Kenen se päräyttävän siisti metallinharmaa GT oli?

mez - 22:52, 27.4.2013 » Kenen se päräyttävän siisti metallinharmaa GT oli?
se oli tää: https://www.yksivaihde.net/old/15234 ja se värihän on titaaninharmaa tarkemmin ottaen.

ok tack selvennyksestä, tänään oli kyl kuumempi kokoonpano

Negis en osatanut luojan kiitos. Ohan mulla jo yks hiilarihaarukka.

mez - 22:54, 27.4.2013 » ok tack selvennyksestä, tänään oli kyl kuumempi kokoonpano
Just mietin tänään että täytynee tehdä AMA ens viikolla jos kerkiää, koska eipä toi taida enää paljoa muuttua.

Kiitos kaikille ja etenkin viereiselle kauppiaalle joka vahtasi mun tavaroita ja piti seuraa.
Oli hauskaa, vaikkei kamoista menny ku kolmasosa kaupaksi.

Tuli ostettua pilkkahintaan joltain fillarifoorumilaiselta castellin retro pyöräilypuku. Olen tyytyväinen

krz - 23:29, 27.4.2013 » Kiitos kaikille ja etenkin viereiselle kauppiaalle joka vahtasi mun tavaroita ja piti seuraa. Oli hauskaa, vaikkei kamoista menny ku kolmasosa kaupaksi.
Kiitos samoin! Ens vuoden kirppikseen varustaudun pilkkihaalarilla ja isolla kahvitermarilla.

Kuulemma jollain ollu myydä spessun toupe? Ostiks joku tai tietääkö kenellä

Hoi! Milloin seuraava kirppis!!! Mulla s…tanasti hyvää(oikeesti)palikkaa, putkee yms. komerossa pölyttymässä, tarttis saada niille hyvä koti… =)

veikkaan 2014 kun on vielä pakkasta ja siitä seuraavan kerran kun on jo pakkasta.

voit siis joko jäädä odottelemaan tulevaa puolen tunnin kohmeloista avara luonto -aktia tai sitten:

  1. keitä termariin kahvia ja levitä kirppisviltti komeron eteen.

  2. avaa kaapin ovi ja ota kuva isoäitisi valkoiselle perintöangoravillamatolle osittain romahtaneesta paskaisesta kierrätysmetallista.

  3. lataa kuva myyntipalstalle ja näpyttele n. 10-kertaisia numeroita näytölle suhteessa siihen mitä saisit kirppiksellä arvotavarastasi.

presto !

kirppikset toimivat siis enemmänkin sosiaalisen kanssakäymisen kehyksinä kuin speksauskiiman kulisseina ja niille kannattaakin tulla ennen kaikkea tutustumaan ihmisiin enemmän tai vähemmän huutelevien nimimerkkien takana.

perskuta - 13:14, 12.10.2013 » Hoi! Milloin seuraava kirppis???!!! Mulla s..tanasti hyvää(oikeesti)palikkaa, putkee yms. komerossa pölyttymässä, tarttis saada niille hyvä koti... =)
Jep, kuten IsoRatasKPununu tuossa sanoi, niin ensi keväänä/alkukesästä lumien sulettua voisi taas laittaa marketin pystyyn. Mikään ei tietenkään estä ketään järjestämästä omia myyjäisiään. Sellaisestakinhan on hyiä kokemuksia.

Jos tulevissa pikkujouluissa levittää viltin johonkin nurkkaan, niin eiköhän sieltä palikat liiku, kun skene on paikalla.

Ok, juu täytyy väsätä virtuaalikirppis ja loput sitten keväällä oikeassa kirppupaikassa… =)

Pyöräpaletti on taas menossa uusiksi ja pakkasin ylimääräiset osat pakettiin. Kirppis Narinkkatorilla heti keväällä olis enemmän kuin tervetullut.

^
Tsai jai! Nimitit itsesi juuri järkkäriksi tapahtumalle :slight_smile:

Mulla on vahva luotto Toniin ja HePoon. Ite tuun keskittyyn jatkossakin siipeilyyn ja verkossa nillittämiseen. Pitäs yks putkiremppa järkkää ja siin on ihan tarpeeks yhteiskunnallisia velvoitteita toistaiseksi.

Hei, onko kevään 2014 kirppiksestä mitään suunnitelmia?

on joo. pidetään.