Meni:al264

Moi kaikille.
Tiesin ostaessani että tämä ihanuus on minulle liian pieni ja myyminen tulee joskus eteen. Nyt olen valmis myymään tämän pienen kaunokaisen. Aikamoinen artefakti tää on kyllä. Kiva, nopee, jäykkä, keltanen, rare, paras. Yhet ällärit ja yhet criteriumit tällä ajettiin, mistä huikeet muistot. Juu u. Talven tää on viettänyt seinällä ja oon sitä ihaillut, mutta nyt on kesäkausi tulossa ja tää tarvii ajoa, mitä mä en voi sille tarjota. Siirtykööt arvostavaan talouteen.
IMG_4481
IMG_4488
IMG_4487
image

Koko 53
keskiö feissattu
“suora”
ei dinkeli donkeleita
scraaduja löytyy. elämän jälkiä <3
runko ja keula

saa tulla hipelöimään.
yhteydenotot pm
runko turussa

Halba

Laitoitko DanielB jo peeämmää?

Hokkane - 21:47, 26.4.2015 »

eli kosmeettista haittaa vain käynyt. ei vaikuta mihinkään. saumoissa ei mitään jälkeä jne. kaikki kunnossa

röntgenkuvien jälkeen voisin uskoa, vääntynyt alurunko on vääntynyt

ja
siis tottakai aivan hyvin voi olla kaikki kunnossa mutta öögaaminen ja 500km ajo ei oo mikään vedenpitävä totuus mielestäni

juu en itekään usko et se olis tasasesti molemmilta puolilta sisäänpäin taipunut pari milliä. Ooks kattonu paljon on kiero? Siitä ei meistä varmaan kukaan osaa sanoa vaikuttaako tämä sitte mihinkään. glws

Ymmärrän pointin. Rullamitalla emäputkesta takadroppiin mitattuna 2mm vetopuoli oli lyhyempi.
Erittäin epätarkka ja idioottimainen mittaus varmaankin…
Ilman käsiä ohjaa suoraan ja 75 ketjulinja suora ja 111mm keskiöllä toiminu ongelmitta.
Varmaankin on sen muutaman millin vino mutta tiedä näistä. Mua ei haitannu, jotain saattaa haitata. En tiedä

Editoi vaan ton “suora” tilalle “suora ;)” niin all good.

Eiks toi ole italiassa tehty runko, joka vielä tuli sulle treenirungolle asianmukaisesti käytettynä?

Meinaan vaan et mittasitko myös ennen kun kolautit?

Onko al264 runkojen määrä myyntitopsussa vakio? Kun yks lähtee ni tulee toinen tilalle?

Runko on suora, mutta vino? Hämmentävää!

Jaa Turussako 3-4mm vääntyny runko on suora, asia kunnossa.

Ismo Repi - 22:09, 26.4.2015 » Laitoitko DanielB jo peeämmää?
Tekis mieli

Ymmärtääkseni italian tuotannon vuosilta. Ostin tän sampolta jota ennen tää runko on käynyt ainakin briteissä ja ranskassa seikkailemassa ratapyörä harrastajilla.

En mitannut ennen. Jäi traumat campan pistoista kun vääntyivät käytössä mihin ne olivat tarkoitettu…

Anteeks “suora” ja tää tais vaihtua

Helvetin hieno homma et pääs (toivottavasti) pois seinältä. Vielä hienompi homma, jos meni vaihtona punaiseen Dodiciin, ihan noin niinku kokohommeleidenkin puolesta.

Asiahan ei minulle kuulu, ja topsun aihekin on ikäänkuin jo käsitelty koska meni jo, mutta:
välillä jaksaa vittu ihmetyttää miten jengi paskoo samantien housuunsa internetissä, kun italiassa alihankkijalla (jonka nimeä look-brändi ei ole vielä tähän päivään mennessä edes suostunut ilmeisesti kertomaan) massatuotantona tuotetussa, ~10v ajoa ja treenirungon kohtelua sietäneessä rungossa on takahaarukassa ~3%-yksikön heitto. Vielä enemmän jaksaa naurattaa, kun katsoo noita suht yleisiä karvan alta tonnin hintapyyntöjä. Nuunuusta en sano tähän väliin mitään.

Yritän siis lyhyesti sanoa että:
A) -Tollanen heitto menee italialaisella alihankkijalla helposti toleransseihin.
B) -Nää paremmanpään treenirungothan ostettiin yleensä seuroille yhteisiksi treenivälineiksi, ja saivat senmukaista ei niin kukkaa kämmenellä kohtelua.
C) -Vaikka Hokkane varmasti oletkin tukkireisijäbä luokassa 1a, niin älä nyt luule että sä saat ton heiton aikaiseksi kolhimalla chainstayn putkearattaalla/kammella navan ollessa kiinni, tai että ne kammet on vääntyneet ilman rattaanasennus oho-hommaa tai valmistusvirhettä kammessa/rattaassa.

Järki käteen, myös internetissä.

En tiedä miksi postasin. :slight_smile:

Miten oon aina väärään aikaan täällä

:smiley:

^höhö, digaan jäbän huumorista kyl, myös niissä lookutinghommizza

Edit: vittu sä oot niin nopee editoimaa :smiley:

Vanha viidakon sanonta “Missä ununu kirjoittaa, on hänen vastapuolensa oltava nopea “quote”-toimintoa käyttämään”

lisää sarjassamme yöuneni niin menetin ja kaikki: pilalla

tsekatkaa joskus kampienne etäisyyksiä viistoputkesta suhteessa toisiinsa