menetyksen suru - tielle hukatut kamat

2x50 egee tippus Hagszlöfsin taskusta jonnekin Lempäälään =/

-Jokuset hanskat
-Kuulokeet
-Blehat
-Ihan ok pumppu

Viime talvipäivänseisaushommien jälkeen junalla Hesalaan palattuani olin just päässy Rauttiksen edustalle kun tajusin että juomapullo jäi junaan. Vuotava paskahan se oli niin en kokenut menetyksen surua vaan jatkoin kotiin vaikka oishan sen helposti voinu vielä hakea.

En oo ihan varma tippuko multa joskus kalsarit tielle kun koitin niitä laukkujen päällä kuivattaa.

Kesällä katos kypärä Tukholman kaduille :confused:

Haglöfsin Boa-takki tipahti tarakan päältä toissakesänä jossain välillä Fiskars-Teijon kansallispuisto :frowning:

Smurf - 19:54, 22.12.2014 » U-Lukko Pikkukosken rantsussa. BC Hellsinki 10v-ällärissä ekana iltana uintirastilla.
U-lukko Töölönlahden rantaveteen ottaessani viiden aikaan aamulla valokuvaa kahvilan laiturilla YV8V-varjosynttäreiltä palatessani. #vuodenkrapula

Itte olen hukannut yhden u-lukon mansen pikkujouluista 2015 kotiin polkiessani. Se sattuu vieläkin sydämeen koska se oli hyvä lukko ja siinä oli hyvä tarra.

Smurf - 9:00, 19.1.2017 »
Smurf - 19:54, 22.12.2014 » U-Lukko Pikkukosken rantsussa. BC Hellsinki 10v-ällärissä ekana iltana uintirastilla.
U-lukko Töölönlahden rantaveteen ottaessani viiden aikaan aamulla valokuvaa kahvilan laiturilla YV8V-varjosynttäreiltä palatessani. #vuodenkrapula
#mustahärkä

Uskollinen kännykkäni vuodelta 2003 hukkui viime keväänä. Putosi varmaan avonaisesta taskusta tai jotain.

1V7V JKL -perseenpelastaja. Kuitenkin joku kyynaama laittoi taskuun.

kyllä mua oikeastaan vieläkin vituttaa se että mulla tippu tyyliin bränikkä krypto johonkin välille pasila - m-bar koska käytin lukkokiinnikettä FUCK.

Kerran tippu 50€ taskusta fuuuck. Onnea löytäjälle

G33! Varmaan kyllä unohtunut tankoon ja joutunut omaisuusrikoksen kohteeksi. Mutta noita ei enää saanut uusia mistään.

tutam - 9:26, 19.1.2017 » Uskollinen kännykkäni vuodelta 2003 hukkui viime keväänä. Putosi varmaan avonaisesta taskusta tai jotain. https://c2.staticflickr.com/4/3852/14511410693_ecd7aa7564_c.jpg
Mulla vois löytyä vielä tuommoinen laite sulle, jos on oikein kova kaipuu? oliko ruiskumalli vai tavallinen?


Marraskuun lopulla sain näppeihin, muutaman reissun kerkesi olla pyörässä ennenkuin tippui :(( Ilmeisesti olin kiinnityslenksun laittanut huolimattomasti. Oli niin hyvä lamppu että tilasin heti uuden, ja liimasin velcrosta varmistusremmin o-renkaan lisäksi.

alkutalvesta tippu myslipatukka taskusta

oli ikävää ku ajossa etti sitä nälissään mut nada

pieni merenneito - 9:28, 19.1.2017 » koska käytin lukkokiinnikettä FUCK.
Syy-seuraus?

kesällä laavureissulla hajotin puhelimen rantakallioon ja kuulokkeet oli tippunu paluumatkalla tien varteen. seuraavalla reissulla uus puhelin visusti suojakotelossa ja kuulokkeet valvovan silmän alla, joten ajolasit tippu otsalta metsässä rymytessä ja jäi sille tielleen :unamused:

1 Like

Noh, ne homehtumaan päässeet nahkahanskat.

nyt oli ilmeisesti etuvalo tippunut päiväsaikaan matkalle, eikä ollu ees se halpa ja huono ffuuuu

1 Like