Massiivinen gangsta-arvostusketju

Yllättävästi piilotettu tonne www.brooklynmachineworks.com… -->bikes -->gangsta -->specs…

Kiitokset. En jostain syystä tajunnut noita alareunan eri pyörämalleihin vieviä linkkejä…

Laitan tänne, ettei mene topikin ohi toisessa langassa.

Hehkutan Gangstaa, koska se on pyörä, josta itse tykkään. Tämän Jussi nosti toisaalla tärkeäksi. Oma Gangstani on siis osoittautunut runkotyypiltään erittäin sopivaksi omiin tarkoituksiini: päivittäiseen työmatka-ajoon, kaupungissa pyörimiseen ja alle kolmekymppisiin lenkkeihin. Lisäksi käytän pyörää keskitalven nastakelejä lukuunottamatta ympärivuotisesti.

Olen oikein pohtimalla pohtinut, mitä palikoita pitäisi noihin omiin tarpeisiini nähden muuttaa - en vain ole keksinyt. Ellipset ovat kohtuullisen kevyet ja näyttävät myös kestävän. Voimansiirto pelaa todella mainiosti ja päivittyy tasaisin väliajoin huolellisella putsaamisella. Keula on painavahko, mutta en ole ajatellut vaihtaa sitäkään - myös siksi, että tarvitsen varsin korkean etupään henkilökohtaisista rajoituksistani johtuen. Ajan mielelläni sträpeillä, koska ajan tuolla tosiaan duunimatkaa yms. asiointeja, joten on kätevä käyttää samoja kenkiä pyörän kanssa ja ilman.

Tämäntyyppinen ajaminen ei vielä täytä vaativia oikean ajamisen kriteereitä - pitäisi ajaa älläreitä, pelailla pooloja yms. Minulle Gangsta on kuitenkin ensisijaisesti päivittäinen kulkuväline, ja aion sen sellaisena pitää vastaisuudessakin. Kumpa vaan olisi sentin pidempi, niin ei olisi huolen häivää =/

Jos puu kaatuu metsässä etkä satu sitä juuri sillä kertaa näkemään, niin voin kertoa, että kyllä se silti kaatui.

Tyypit puhuu syklorossista eikä kippurasarvista ole vielä mitään havaintoja…

Do the dewt nyt on mitä on, mutta ajopätkästä tuli iksä kesäisempää katugangstailua =/

charin gangsta-värivalikoima kasvanut ‘john deeren’ ja ‘yankeesin’ verran. iha kivoi.

http://www.chariandconyc.net/blog/wp-content/uploads/2012/05/DSC02517.jpg

Hei gangsterit.

Minä todellakin haluaisin tällaisen.

Kyse ei ole siitä, että juon suodattamatonta luomuolutta haaremihousuissani mustaksi vahaamani keittiönsaarekkeen pöydän ääressä ja näpyttelen mäcbookkini näppäimiä, ylöskirjoittaisin hipsterismiäni oululaiseen lähiökaanoniin.

Kertokaa minulle mistä tuollaisen helpoiten saisi.

Lauri

buy it now

Do the dewt nyt on mitä on, mutta ajopätkästä tuli iksä kesäisempää katugangstailua =/
Gone through that door, gotta love it!

Ainiin, onhan mulla tämmöinenkin.

Dear doc onko oikeasti mitään hyvää syytä sille että haarukka on nykyään vitun ruma?

ja ps. voitko skidi korjaa topsun gankstan gangstaksi niin löytyy haulla :slight_smile:

varmaan se kun ne siellä taiwanissa tehdään niin tommonen bulkki trikträkkeula on ollu taiwanin pojille helpompi tehä

pieni merenneito - 16:06, 14.6.2012 » Dear doc onko oikeasti mitään hyvää syytä sille että haarukka on nykyään vitun ruma? ja ps. voitko skidi korjaa topsun gankstan gangstaksi niin löytyy haulla :)
Hoidettu.
pieni merenneito - 16:06, 14.6.2012 » Dear doc onko oikeasti mitään hyvää syytä sille että haarukka on nykyään vitun ruma?
Pääasiassa siksi, koska tuo nykyinen Cluster fork on alunperin tehty Launchpad runkoa varten, joka on FGFS runko. Ja orkkis Gangsta keula taas ei ole tuohon käyttötarkoitukseen tehty. Cluster forkkiin myös saa normaalin maantiejarrun, jota taas orkkis keulaan ei saa. Lisäksi vielä tosiaan se, että se on helpompi ja täten edullisempi valmistaa.

Tarkennukseksi, että toi Cluster fork ihan v***n paljon siistimpi! Kun omani Worksiltä omani kävin hakemassa kysyivät pojjaat, että kumman haluat. Täysin turha kysymys: Clusterin tietenkin!

mika - 12:49, 17.6.2012 »
pieni merenneito - 16:06, 14.6.2012 » Dear doc onko oikeasti mitään hyvää syytä sille että haarukka on nykyään vitun ruma?
Pääasiassa siksi, koska tuo nykyinen Cluster fork on alunperin tehty Launchpad runkoa varten, joka on FGFS runko. Ja orkkis Gangsta keula taas ei ole tuohon käyttötarkoitukseen tehty.
nyt ei oikein aukea..

jälkimmäinen perustelu sen sijaan tuntuu uskottavalta.

No väännetään sitten rautanaulasta.
Siksi pitänyt tehdä Launchpadille toisenlainen keula koska orkkiskeula ei kestä FGFS tyylistä ajoa. Ja mikäli haluaa tehdä oikeasti kestävän keulan tuollaiseen käyttöön, ei orkkiksen rakenne ole siihen omimpiaan.
Ja nuo lainatut lauseet eivät olleet kaksi erillistä syytä, vaan jälkimmäinen oli sitä toista selventävä.

Muistan jostain lukeneeni myös, että kyseinen putkiprofiili, jota BMW käytti orkkishaarukassa, ei olisi enään saatavilla.

clusterin valinta kikkarungoksi optimoidun launchpadin keularatkaisuksi tuli kyllä jo selväksi.

enkä minä ilkeästi, asia kiinnostaa itseänikin…

flank - 13:33, 17.6.2012 » Muistan jostain lukeneeni myös, että kyseinen putkiprofiili, jota BMW käytti orkkishaarukassa, ei olisi enään saatavilla.
tämä. asialla tuskin on kuitenkaan kovin paljon tekemistä sen kanssa, että v2 gangstat toimitetaan taiwan-valmisteisella haarukalla, sillä brooklynissä on tehty og-keuloja ihan näihin päiviin saakka - ja myyty niitä nimenomaan uusien runkosettien ostaneille, ja parin huntin taalahintaan.

bine$$=bine$$ - ei siinä mitään sen kummempaa tarvita. ja hyvä monikäyttörunkohan tuo on joka tapauksessa…