Massiivinen gangsta-arvostusketju

Pakko. Koska on oikeesti todella kova runko - kumpaisenakin versiona.

Hankin oman uuden L-kokoiseni päivittäiseen ajoon, jota suoritetaan lähinnä kaupunkimaisemmassa ympäristössä ja enimmäkseen alle kymmenen kilometrin pätkissä. Vaihdoin ennen varsinaista ajoonottamista turhan bulkin Clusterin orkkiskeulaan ja heitin semihipot ratapalikat kiinni ja voi hyvänen aika miten hyvin tuo toimiikaan: yhtä aikaa ketterä, nopea ja (huhujen mukaan) kestäväkin pyörä - v*ttu silkkaa parhautta!

Myös S-koon Gangsta löytyy, mutta siitä lisää tuonnempana…

Muut g-whip-entuasiastit ilmoittautukoon.

Pics or it didn’t happen.

Minkälainen ajettava tää on pitemmillä lenkeillä vai onks tää vaan HelsinkiCityBoyn valinta?

Itse en taida olla koskaan yli kolmekymppistä reippaampaa lenkkiä omallani heittää enkä ole millään muulla hytillä kuin 70-millisellä stemillä ja riserilla (+speiseripinolla) tuota ohjastanut, joten kovin kattavasti en uskalla alkaa pidemmän matkan ajo-ominaisuuksia pohtimaan. Noillakin paloilla ja säädöillä tuollaista kympistä pariin -pätkää g:llä kuitenkin heittää ilokseen. Ehkäpä muut gangstaajat voivat kertoa tästä lisää. Jos lenkkiajoa ajaa enempikin ja tahtoo päästä yhdellä zygällä, en ehkä kuitenkaan Gangstaa ottaisi…

Semihipot ratapalikat:
-Sugino Grand Mighty
-Sugino Zen eturieska

Heh heh hee…

Itse prolly jopa sano, että gangstat on melko monipuolisia koneita

en sitten tiedä -en oo koskaan kokeillut.

Olen tässä parin viime päivän aikana fiilistellyt Pomppikselle seuraajaa ja Gangsta voisi olla hyvä vaihtoehto. Mietityttää kuitenkin, onko Gangstassa rahalle vastinetta ja kuinka hyvin se sopisi ympärivuotiseen käyttöön tai vaikka lenkkikäyttöön.

Tämä kokoonpano miellyttää kovin:

Beautiful Bicycle: Andrew and His Gangsta Track

Kyseessä taitaa tosin olla v.1, koska pyörässä ei ole takajarrulle siltaa.

Mikä on muuten long-rungon paino?

Gangsta on hieno peli ja sellanen olis tarkoituskin tähän kotiin rakennella, mut voisiko joku kertoa miten se on paljon parempi kuin esim. Swobo Folsom? paitsi et Folsomissa on jarruille paikat…

Mun pisimmät lenkit on tainnu olla jotain 40-50km. Ei moitittavaa. Mutta kuten ylempänä jo mainittiin, varmasti parempiakin pyöriä lenkkikäyttöön löytyy.

Mä löysin Ebay:sta halvalla Eastonin kuitu cx-keulan, joten se vaihtuu jossain vaiheessa cluster forkin tilalle.

Ripaus, minusta Gangsta on oivallinen nimenomaan ympärivuotiseen ja säästelemättömään käyttöön. Lupaavat Williamsburgin pajalta, että (uuteen malliin) mahtuisi jopa 47-millistä kumia, geo toimii (imo) talviajossa ja kokonaisuus vaikuttaa muutoinkin riittävän tanakalta kehnompiinkin olosuhteisiin.

Lisäksi runkosetin mukana tuleva Cluster-haarukka on jarruporattu, joten u-jarrun saa kiinni myös eteen. Aikaisemmin, tuotannon ollessa pienimuotoisempaa oli mahdollista tilata myös noita alkuperäisiä Gangsta-haarukoita cantitapeilla ja levyjarrukorvakkeilla pientä lisäkorvausta vastaan. Saattaa tuo toki onnistua nykyisinkin, vaikka takuuseen en kyllä asiasta mene. Btw. cantijarrullisella OG:llahan ajetaan iisisti myös vaihteettomia cx-kisoja:

http://www.bikealbany.com/wp-content/uploads/2010/10/DSC_3859.jpg

edit. Niin se paino vielä. Punnitsin oman runkoni ennen kasausta, mutten löytänyt tuota neuvolafailia enää mistään koneen kätköistä. Netistäkään ei kovin pienellä vaivalla irronnut infoja. Sen verran uskallan kuitenkin sanoa, että tuon oman kompliittini paino alkaa ysillä (punnitsen tarkemmin jahka saan tarkoitukseen soveltuvan vaa’an jälleen käyttööni), joten kyllä tuosta ihan kohtuupainoisen menopelin saa väsättyä…

Ülös.

Tänään n. 80 km gängstailua niin kaupungissa kuin maaseudullakin ja homma ns. toimi: hauskaa kaupunkiajossa ja (riittävän) nopeeta pidemmillä siirtymillä. Oi kyllä.

Uutta kuvaa monologiketjuun (en tee AMA-lankaa, koska menee kiertoon, ja onhan näitä gängstoja jo nähty):

http://img638.imageshack.us/img638/9739/img2334h.jpg

Tasan kymmenen kiloa paino toi mun fillari Cluster forkilla, bullhornilla, etujarrulla yms. Mitattu ihan vaan henkilövaa’lla. Nykyistä kokoonpanoa en oo punninnu, mutta eiköhän toi kuitukeula ole teräksistä himpun verran kevyempi.

synnytystuskaa… haettu suoraan pajalta

Kai mut tästä ristiinnaulitaan, mutta mä en oikein hiffaa tuon rungon parhautta.

Samaa parhauttahan näissä kuin rollereissa, todella monipuolisia!

Lollerin mä tajuan kyllä!

Kai se on tuo sloping geometry sitten…

Chari-jäbien army-editiot

kirjoitan tähän nyt “Brooklyn Machine Works Gangsta Track”, niin ensi kerralla löytyy haulla, eikä tartte noita skidismejä muistella.

Edit: ai tuo video olikin jo old news…

tnts - 21:30, 21.8.2011 » kirjoitan tähän nyt "Brooklyn Machine Works Gangsta Track", niin ensi kerralla löytyy haulla, eikä tartte noita [i]skidismejä[/i] muistella.
reps

EDIT: olipa ihan saatanan tylsä video