Mash Steel runkosetin arpajaiset

huutista, laittaiskohan joku teistä ihmettelijöistä, neuvojista ja dissaajista jotain ig linkkiä sit tulemaan että minkä verran clouttia teidän tsygät oikein saa. no ei laita, niinpä

3 Likes

hei nyt stuntti seis.

2011 lifestyle hommat
  • lähtee
  • ei lähe

0 voters

mikä brändi ei myy lifestylee?

4 Likes

Mitä on cloutti?

no senhän sä haluaisit tietää. seuraavaksi varmaan väität että sun jossain kivijalkaliikkeiden hyllyissä myytävät käppäpyörät on ihan yhtä hyviä ja toimivia kun mash steel neon fade

As Urban Dictionary tells us: “clout is being famous and having influence,” or, more specifically: **“wanting attention on social media.”

Ai niin jotkut mietii tällasiakin juttuja. Jos ei ois elämää niin ois varmaan pakko hankkia. Huutista vaan sinnekin.

ihanaa sulle ei tarvii laittaa ees @iä enää

1 Like

Mä en nyt osaa yhtään tulkita miten kieli poskessa / naama vakavana käyttäjä @ein0.0 postailee.

1 Like

my illustration of valtaosa tähän ketjuun postanneista

1 Like

kyl täs tampereen räädeimpänä jäbänä mul on cloutti kyl kohdillaa mut sitä mä en hiffaa miks toi lafka ei tee enempää matskua jos niillä selkeesti on markkinoita.

et onks täs joku psykologiahomma taustalla et tahaltee tehää vähän vähän et sit saadaa hyvää pöhinää ja haippipössistä. vähä niinku et sheivaa munakarvat nii kulli näyttää vähä isommalta.

Vähän vielä @ein0.0 ilmaisussa hiottavaa. Oisko tosta apua:

Tampereella aletaan kouluttaa ”influenssereita” – opintojen hinta 34 000 euroa

Toisaalta tolla rahalla sais nelisenkymmentä Mashia… :fullhd_think:

1 Like

Jotenkin tosi vaivaannuttavaa :slightly_frowning_face:

varmaa tosta rahasta kantsis laittaa vähä tiskin ali mash sf suuntaan et ei tarvis osallistuu arvontoihin xD

eih nyt on jotku stara.fi linkitkin jo tulilla, kovaa yrittämistä

On se kowa.

Ai niin mut sähän taidatkin olla ton kurssin vetäjä. Ihan oppikirjamatksua, hyvin sä vedät :poop:

Mitä?

mulla on ollu vigorelli vuodesta 2013 ja faffen yhteystiedot, ei mun tarvii jonottaa jossain höpöhöpö nettisaiteilla jos haluun räyhäkkään fillarin. mees nyt eino kuuntelee jotain naamatatskajorkkien xanormuminaa ja anna meidän boomereiden huutaa pilvelle :joy: :heart:

9 Likes

:smiley: merkkarilla on suunnilleen saman mittanen keho ku mulla nii dibsailen siltä sit tarvittaessa xD

tartte ees faffen numeroo

Kylhän mää nyt oisin tähän arvontaan lähteny jos en rolleria olis jo alkukesästä laittanu.

Ihan hyvä tapahan tämä on myydä tavaraa. Myyköön saatana.

2 Likes