Malmi-alleycat vol. 2 kokoontuminen tänään 17.6 20:30 Örskinpuistossa.

Pitikin ehdottaa viikonlopuiltaa tälle, kun itsekin sidewaysissä perhana

Jos torstai tai lauantai olisi parempi, voin tätä vielä siirtää aivan hyvin. Oon koko viikon vapaalla ja manifesti on jo hahmoteltu et sinänsä siirtäminen käy helposti. Toisaalta jos ja kun on muodikkaat festarit päällä, on hyvä lievittää nykyihmisen FOMO-tuskaa järkkäämällä jotakin vaihtoehtoista ohjelmaa.

Duuniviikko ohitse, liksaa ei näy, sidewaysliput menneet ja perjantai-ilta vapaa? Näyttäisi vahvasti siltä ainakin mun osalta ja siirtotoiveitakaan ei ole kuulunut, joten perjantaina siis ajetaan!

Vielä ennen perjantaita on aikaa teroittaa vesuri, pesemään vauhtiverkkarit, hommaamaan nopeat lasit ja tutustumaan malmin yöelämätarjontaan. Toisaalta, kyllähän näitä perjantai-iltanakin ehtii…

Pärkkele ku tännekään ei pääse.
Mut have a bumb!

Jess!

Noniin! Tänään eli huomenna mennään. Kokoonnutaan kello 20:30 Örskin puistoon (Örskinkujan ja Örskintien risteyksessä), Örskinpuisto Google Mapsissa. We will meet today at 20:30 at Örskinpuisto (Google maps link earlier). Since I am working tomorrow (WTF) I cannot provide a groupride myself from city centre to örskinpuisto.

e: Ota mukaasi pyörä, lukko, kynä, kantoväline.

Vähän perseeltä näyttää toi sää. Uhka vai mahdollisuus?

1.1mm lupaa heti startista seuraavalle tunnille. Onko se paljon vai vähän?

1,1mm on vähän, eilen tuli 15-20mm tunnissa ytimessä kun kovaa sateli. Joku mesta missä manifesti pysyy kuivana ois hyvä silti olla.

Nyt kyllä harmittaa, näitä olin kovasti odottanu. Tiistaina kävi sen mittakaavan pannut että naama ruvella ja juuri saamani tiedon mukaan radiologin tutkittua röntgenkuvat että olkalisäkkeen murtuma, suoraan sanottuna vituttaapi. Joten ajakaa vaikka tulis vettä kun kerran voitte :smiley:

Ei perkele. Nähää viivalla.

miestenilta with the kid, pakastepizzaa ja jätskiä.

örskinpuistossa tais olla kolme penkkiä? :slight_smile:

Mäkin oisin liputtanut kolmen puolesta mut kaks täällä vaan on. Tulin hakee tunnelmaa ja juon lämmintä kaljaa yksin sateessa. Örskinpuisto just hyvä.

Sorppa Sami.
Vaikka minua ajatellen lähtö on myöhään, tilanne on sellainen että eväät on vielä edessä ja mies keskustassa.

En kerennyt siis.
Harmittaa

Nou hätä bro. Mä käyn hoitaa.

Kuka sami?

tnts - 19:10, 17.6.2016 » Kuka sami?
li-sam

elikkäs olikos samuli, samuel, shamaani, shamuska?

http://i.imgur.com/xZrDRsFl.jpgmanifesti!

Markus vei, tuukka toinen, otto kolmas, kimi neljäs, pave viides ja stuart DFL!

Vitu kiva ajaa vähä pyöräl! Koiranpaskaa oli satulassa sieltä starttipuistosta. Piti hinkuttaa pois sellaseen rappuharjaan kesken kisan, malmi pays back. Kivat skabat, kiitti kaikille.

Fak this shit