Malmi-alleycat IV (ajetaan joskus myöhemmin)

1v10v:stä on kotiuduttu, vaikkeikaan toivuttu. On siis aika uuden ällärilangan! Malmi-Alleycat järjestetään tänä vuonna neljännen kerran, perjantaina 8.6.2018, alkaen kello 18:30 jostakin Malmin liepeiltä! Teemana tulee olemaan löyhästi pop-kulttuuri, avainsanoina vois olla vaikka olli saarela ja tapulin pormestari. nää on kans hyvää lämmittelyä lahden nousut ja tuho -tapahtumalle. kun heräät jostain örskinpuistosta niin on viistoista kilsaa vähemmän matkaa pääkallopaikalle lahteen!

Axel Gallén “Matka kolmannessa luokassa Helsingistä Malmille” (1891)

siirretääs näitä nyt määrämättömään tulevaisuuteen olemattoman malmiällärikiinnostuksen vuoksi

Malmi kiinnostaa aina.

li-sam - 14:34, 5.6.2018 » siirretääs näitä nyt määrämättömään tulevaisuuteen olemattoman malmiällärikiinnostuksen vuoksi
Jeah, tällä viikolla ei ois päässykään ajaan mutta määräämättömässä tulevaisuudessa toivottavasti!

Jees, olin kiinnostunut, mutten olisi juuri tuona päivänä päässyt ja ehdin jo harmittelemaan asiaa etukäteen. Eli ainakin mulle hyvä että siirtyi!

Höh, olin kiinnostunut ja olisin päässyt. Toivottavasti pääsen myös määrättömässä tulevaisuudessa.

ein0.0 - 22:10, 5.6.2018 » Höh, olin kiinnostunut ja olisin päässyt. Toivottavasti pääsen myös määrättömässä tulevaisuudessa.
jatkossa suosittelen vähä roihuttamaan sekä omaa että muiden kisaliekkiä postaamalla ällärilankaan, mut tuut sit heinäkuussa ;)
li-sam - 14:34, 5.6.2018 » siirretääs näitä nyt määrämättömään tulevaisuuteen olemattoman malmiällärikiinnostuksen vuoksi
Hei ei Lahteenkaan taida ketään olla tulossa :D

edit, kyllä näyttäs sittenkin olevan, EI MITÄÄ SITTENKÄÄN :smiley:

Nää on aina ollu hyvät ajot. Osallistun!

no millos mennään?

Mukana jos vaan aikataulut natsaa.

Messis

Voishha nää pitää, loppukesän järkkäysinto meni lähettikisoihin, mut nyt taas jaksais! Tuliskohan viikon päästä viikonloppu liian nopeesti?

Äänestäisin mayhemin jälkeistä viikonloppua. Viikon päästä itelle vähän 50/60.

Silloin mä en kyl järkkää mitää :—(

li-sam - 16:47, 20.9.2018 » Voishha nää pitää, loppukesän järkkäysinto meni lähettikisoihin, mut nyt taas jaksais! Tuliskohan viikon päästä viikonloppu liian nopeesti?
järkkää kun itselle passaa, mut niin et tapahtumakalenterissa ei oo päällekäisyyksiä. sit ne tulee ketkä pääsee. minusta viikon päästä on vielä ihan mahdollinen, jos nyt lukitset.

Joo viikon päästä vkl just hyvä!

viikon päästä hyvä

Maistuis ens viikonloppuna älläriajo