Makino Ikezawa 55 red flake

edit: alkup postauksen kuva-arvoitukset poistettu, korvattu fillarin kuvilla.
noni:

pelkäsin aluks et se olis liian matala, mut lowiin verrattuna aika mukavan korkealta tuo ajoasento tuntuu. Täytyy varmaan speksata jostain matalampaa tankoa.

Aika akrobaattinen lähestymistapa tohon ratapyöräilyhommaan tällä siniasuisella kaverilla.

Toi on se lentävä lähtö.

repii lihat luista

jaahas!!!

Testiajo. Lainasin lowsta kamaa.

jos mä nään kokokuvan NJS-rungosta fläteillä niin…

mut täs langas on selkeät possibility for victory-mahikset

eli seurataan.

6bar keirin

negaatio - 7:41, 14.6.2013 » Ja muutenki, lähden vaihtoon ens syksynä niin tarvii kasata joku biitteri .
Projektit ja pyörät on jees, mutta tätä perustelua ei kyllä usko kukaan.

Tuon värinen vaappu toimii kuhalle etelä-päijänteellä… koukut kii ja vetoon?

no mutta tämäpä mielenkiintoinen “takinkääntö”, mut mikä toi mora tossa alotuspostauksessa oikein on vai onks nää näitä ntkt juttuja vai oonko jotenkin muuten vaan vajakki, kun en tajuu?

vaikuttaa tosi lupaavalta! mut komppaan kyl täysin flättipointissa Frankkiä.

lisempiä kuvia odotellessa, jännää

Nyt on todella kovaa settiä. Lisää kuvia.

mannine - 21:04, 17.6.2013 » [s]6[/s]8bar keirin
snaamari - 21:07, 17.6.2013 » mut mikä toi mora tossa alotuspostauksessa oikein on vai onks nää näitä ntkt juttuja vai oonko jotenkin muuten vaan vajakki, kun en tajuu?
Se on njs terä

sossonsosson. puukolla chipit maalipintaan etta nayttaa ajetulta, ni ei tarvii ajaa. heita strapit veks. onks taa sellanen ‘only cosmetic dents’ vai onko toi biitterilappa vaan lappa?

Hmm näyttää mielenkiintoselle! Kova väritys, mutta enempi odotellessa…

pabs - 21:27, 17.6.2013 » sossonsosson. puukolla chipit maalipintaan etta nayttaa ajetulta, ni ei tarvii ajaa. heita strapit veks. onks taa sellanen 'only cosmetic dents' vai onko toi biitterilappa vaan lappa?
Oon mä aina halunnu yhden njsrungon. Makino merkkinä on jotenki kuulostanu siisteimmältä, ja ehdottomasti tahdoin rungon överifleikeillä. Kaikki palaset tuntui loksahtavan kohdalleen.

runko on vuodelta 2006 ja törkeen hyvässä iskussa yhtä denttiä lukuunottamatta. Sekin aika pieni ja vaakaputken alapuolella (ei kolaroitu ruttuun vaan selkeesti johonkin vaan kolhastu), joten sitä ei edes näe, ainoastaan sen tuntee kun tunnustelee.

Tarkotus oli alunperin kasata fillari jämäosista + hieno runko (en tiedä mikä tän idean pointti enää edes oli), mut en mä tiedä tahdonko ottaa noita seiskafemmoja ja zeniä tosta enää pois. Ne vaan jotekin kuuluu tohon. Ainoo miinus ehkä pikkasen matalasta geometriasta (55,5cc ja 55ctt), mutta ajossa tuntui kyllä hyvältä. Tykkään ajaa aika reippaalla pudotuksella satulasta tankoin.

Oon harkinnu häkkejä, ehkäpä.

kuulostaa iha hyvalta. kuulin huhuu et tayskari naki pran tanaan. sekin vissiin tykkas. vahan matala, mut sehan o just hyva riserilla.

Oliha tää kyllä hieno!

Vaikuttaa kovalta.