Maantievaihdepyöräkerho (HKI)

Eiköhän me mennä :slight_smile:

Liityn letkaan Bembölen kahvituvalta.

Oliha se taas kivaa, mutakylvystä huolimatta. Kiitos!
Purkkatelineeseenkin jäi joku jälki.

Olipahan joo. Tänään tunsin itseni purjeeksi. Vastatuulessa.

^ Jii oli hitusen hapoilla kun tuli vastaan viiskulmassa…

Vähän tuommonen alaotteella ajamiseen kannustava sää, mutta varsin keväistä ja kivoja teitä. Kiitos.

Seuraavaa porukkalenkkiä voisin ehdottaa perjantaille, töiden jälkeen. Nikkilä, Rinnekoti tms. Ens viikonlopun olen toisaalla.

Oikein kivaa ja keväistä. Kiitos.

Untitled

Untitled

Eilen palautusjuomana punaviiniä ja 11% belgialaista olutta. Ei oo tänään kovinkaan palautunut olo…

Kaunista toi nastan rapistama suomiasfaltti

Ensi lenkkiä varten voi katsoa vaikka tämän videon, jossa opetetaan käsimerkit. Nehän pitää näyttää aina paitsi silloin jos niiden näyttäminen lisää vaaraa enemmän kuin vähentää sitä. Älä näytä kuoppaa jos olet vaarassa ajaa siihen.

Lisäksi:

  • yksi sormi ylhäällä: jonoon
  • kaksi sormea: parijonoon

Lisempää: http://ik-32.org/ilmoitustaulu/2008-2_turvallinen_ryhmaajo_jari_kulmala.pdf

Hyvä muistutus.
Toi pysähtymisestä varoittaminen on tavattu, ja on mun mielestä parempi, näyttää pitämällä sitä avointa kättä sivulla ylhäällä, eikä alhaalla perseen vieressä kuten videolla. Näkyy paremmin kaikille perässä ajaville.

Joo Suomessa käytäntönä ihan vaan nostaa käsi pystyyn kun ollaan pysähtymässä. Muuten nuo merkit ovat yllättävän kansainvälisiä.

Postatkaapa joku vielä kuvalliset ohjeet telaketjusta, sivutuulipeesistä ym.

He hee, tiedän että tällaset jutut on se vaihe jossa joitain alkaa homma vituttaa.

hihhihihi
Omasta puolestani voidaan jatkossakin jättää mittareiden vahtimiset ja monimutkaisemmat koreografiat meiningistä pois.

Jesh. Räpylämerkit haltuun, mutta echelonit ja muu kuviokellunta voipi mennä näissä ajoissa vähän överiksi.

SuicideHub - 20:05, 8.3.2014 » Seuraavaa porukkalenkkiä voisin ehdottaa perjantaille, töiden jälkeen. Nikkilä, Rinnekoti tms. Ens viikonlopun olen toisaalla.
Perjantaina viideltä? Pitäjänmäen Mäkkäriltä Rinnekodin lenkki?

Paljonkos tuo rinnekodinlenkki on pitkä?

Joku 65km tuolta pitäjänmäeltä.

SuicideHub - 8:36, 11.3.2014 »
SuicideHub - 20:05, 8.3.2014 » Seuraavaa porukkalenkkiä voisin ehdottaa perjantaille, töiden jälkeen. Nikkilä, Rinnekoti tms. Ens viikonlopun olen toisaalla.
Perjantaina viideltä? Pitäjänmäen Mäkkäriltä Rinnekodin lenkki?
Kyl. Mulle sopii myös aikaisempi lähtö.

Mukana, sopii myös jo klo 15 eteenpäin.