Maantiepyörät ja -pyöräily / speksaus ja fiilistelylanka.

Ahh! Principia edustus strong

Edit.

1 Like

Jarrukahvat näyttäis olevan vielä auki.

tämmöne. jos joskus kaipaat ikuisuusprojektia elämääsi niin poista kuiturungosta maalit. :sweat:

18 Likes

Kova!

Pistetään nyt kuva omasta teräskiituristakin, vaikka polkimet sojottavatkin mihin sattuu.

9 Likes

Keski-Suomen roadieskenen rajuin peli, kevyesti. 5/5

Tämä sai viime vuonna ihan hävyttömän vähän kilsoja, mutta onhan sekin syy vaihtaa kiekot.

17 Likes

Kunnon kelkka.

Entinen kollega hieroi oman samanmoisen Giantinsa puhki grammoja metsästäessään, viimeisillään taisi olla karvan yli 6kg pyörä.

huhhuh, tätä yritin kyllä välttää :smiley: toi mun on mittaritelineen kanssa just tasan 7, matalilla kiekoilla sitten kutittelee uci-rajaa.

Osalaatikossa ei ollu tankonauhaa ni kokeillaa nyt vuoden ekat road pullingit alaotteelta. Toiv. en ihastu liikaa/yhtään enempää tohon kiiltävän määrään ohjaamossa!

7 Likes

Kuriiri toi eilen tommosen. Nopealta tuntuu. Tommosenaan painaa 7,265kg. Kunhan oon kunnolla testannut ettei tosta löydy mitään feelua, niin vaihdan 50mm Prime Blackeditionit alle. Sit ois myös lateksisisuria ja titskusatulaa jemmassa. Näkisin että näillä päästään aika lähelle seiskaa.

ps. disc brakes are dead

4 Likes

No nyt on mustaa :bomb:

Tässä mun Veltrix tän päivän kokoonpanossa:

Hommasin noi DT Swissin kiekot Fulcrumien rinnalle ja samalla harjoittelin tubelesshommat, renkaina nyt 27mm Challengen Paris-Roubaixit. Stemmi vaihtui 10mm lyhyempään, spacerkasa madaltui 10mm ja lyhentelin kaulaputkea. Nyt on säädöt kohdallaan.

4 Likes

tosta stemmistä lähtee logot näppärästi asetonilla. just sayoring.

Onks kukaan kokeillu Praxis Zayante M30 -hiilarikampia? Vaikuttaa kevyiltä eikä ole hinnalla pilattu myöskään, jos vetää vertoja Sramin ja Shimanon lippulaivoille

:grinning: Ei mua noi logot haittaa vaikka onhan ne aika levottoman näköiset, enemmänkin ahdistaa kun tuosta Campan Record satulatolpasta on alkanut logot kulumaan pois…eihän sillä oo ikää kun 15 vuotta.

Mitähän olen tehnyt väärin, kun Hopen ohjainlaakerin alakupin laakeri rohisee niin maan perkeleesti? Takana yksi vuosi ja 5000 km ajoa. Kun availin keulaa ohjainlaakerin kireyden tarkistamiseksi, niin tuo ohjainlaakerin kiristinholkki meni samalla paskaksi :sweat_smile:

Tää on tällaista negatiivista fiilistelyä, mutta kaipa sekin on fiilistelyä! Onneksi tuli kasattua viime viikonloppuna tuo fiksi, niin ei tarvitse olla täysin ilman konkelia :smiley:

Vähän ku GXP mutta huonompi. En ole omistanut mutta huoltanut kyllä. En ostaisi, jos ilmaiseksi saa niin mikäs siinä.

Kaikista vastaantulleista on olleet laakerit päreinä, yleensä asiakkaan mukaan melko lyhyellä kestoiällä, ja parissa pidempään ajetussa kammessa akselit vedon puolelta melko hirveän näköisiä.

Jaa mikä holkki? Ethän sä tuota alakoolia tarkoita, minkä kuuluukin olla poikki, sikäli mikäli on tehdaslaakeri? Se kyllä ainakin kannattaa asemoida sivulle tuo katkinainen kohta, niin ei kohdistu niin paljon voimaa siihen.

Siis tämä kävyn korvike hiilikuituhaarukoissa, jolla ohjainlaakeri kiristetään:

image