Maalainen ryöstetty

Missä tää tapahtu?

artpow - 16:38, 8.3.2014 » Mua ei mukiloitu erityisemmin, vähä vaan vippailtiin. Puhelin oli sammutettu heti joten se siitä. Puhelimessa vituttaa vaan kuvat. Eniten vituttaa se, että tollain kajotaan ja viedään omaisuutta, vieläpä ihan turhaan. T. Munarkki
Mites iCloud yms hommat? Kuvavirta? Vaikka varmaanki jo nää on jo mietitty läpi.. Ikävää tollanen touhu.

Itsellen kävi taannoin heiniksen edessä niin, että tultiin kysymään ostanko huumehita ja sitten käytiin taskuun missä oli vain lapanen, naursekelin että eiköhän tä ollut tässä ja lähdin pois. Baariin jäänyt kaveri kertoi, että joku oli samoilta tyypeiltä ottanut pataam about heti sen jälkeen.

minkälaisia tyyppejä nää oli? Ei sillä et sillä nyt olis mitään välii, mut justsillään et oliko jotain pirinistejä vai mitä häh???

Pirinistejä, kovin aggressiivisia. Ahdistavia. Ahdistaa, haluun iloa.

artpow - 17:32, 8.3.2014 » Pirinistejä, kovin aggressiivisia. Ahdistavia. Ahdistaa, haluun iloa.
itämainen hieronta vois auttaa ensihätään.

vittu mitä paskaa

Eiks siellä kallion suunnalla oo niitä happy ending-mahdollisuuksiakin jonkun verran…

edit. FF oli nopeemmin samalla aaltopituudella

Entiiä, kai nukkumalähiössä joku iloitseekin. Hyvä, että olet noin päällisin puolin kunnossa.

artpow - 17:32, 8.3.2014 » Ahdistaa, haluun iloa.
Joo mä lähetän. Tääl on tosi hyvät. Paska zägä. Zemii. Ja Zenii.
Crusty - 11:46, 8.3.2014 » Harmittavan usein kuullut tällaisia uutisia kalliosta viimisen parin kk. ajalta, toivottavasti ei saanut pahasti turpaansa.
Kalliossa väkivaltaa. Taitaa olla uusi ilmiö?
kimbe - 20:47, 8.3.2014 »
Crusty - 11:46, 8.3.2014 » Harmittavan usein kuullut tällaisia uutisia kalliosta viimisen parin kk. ajalta, toivottavasti ei saanut pahasti turpaansa.
Kalliossa väkivaltaa. Taitaa olla uusi ilmiö?
Vähemmän kalliossa tarvii pelätä ku itiksessä tai keskustassa...
Crusty - 20:58, 8.3.2014 »
kimbe - 20:47, 8.3.2014 »
Crusty - 11:46, 8.3.2014 » Harmittavan usein kuullut tällaisia uutisia kalliosta viimisen parin kk. ajalta, toivottavasti ei saanut pahasti turpaansa.
Kalliossa väkivaltaa. Taitaa olla uusi ilmiö?
Vähemmän kalliossa tarvii pelätä ku [s]itiksessä[/s] tai keskustassa...
Korjasin! Ikin joutunu pelkää idäs. Keskusta on paha.
DinWeazel - 21:06, 8.3.2014 »
Crusty - 20:58, 8.3.2014 »
kimbe - 20:47, 8.3.2014 »
Crusty - 11:46, 8.3.2014 » Harmittavan usein kuullut tällaisia uutisia kalliosta viimisen parin kk. ajalta, toivottavasti ei saanut pahasti turpaansa.
Kalliossa väkivaltaa. Taitaa olla uusi ilmiö?
Vähemmän kalliossa tarvii pelätä ku [s]itiksessä[/s] tai keskustassa...
Korjasin! Ikin joutunu pelkää idäs. Keskusta on paha.
Ihan hyvin korjattu. Idässä joutunut todistamaan enemmän väkivaltaa muttei oo kyllä tarvinnut pelätä. Keskusta on eri sfääreissä.

Korjattu puhelimella joten hehe! Itä on hyvä, jos itsevarmana liikkeellä. Stadis saanu turpaani parikertaa! Kontulas pöllitty vaa lippis vuonna 98!

Mut asiaan. Toivotaa et munarkin rosvot saadaa kiinni…

Voimia kaikille

elämä on yv-lotto. munarkki vaikutti ihan henkisesti ehjältä kaverilta tänään.

Niin siis muistetaan että tilastollisesti eniten väkivalta tapahtumia oli kluuvissa ja sielläkin kaks kertaa enemmän ku kontulassa:)

Mä en ole koskaan saanut käkättimeen. Jotkut frendit onnistuvat siinä useammin. Frekvenssi sidoksissa ihmistyyppiin. Toki ympäristöllä osansa.

Tyylillä on mrekitystä. Turpiinsa saa varmasti jos isottelee tai pelkää. Olen välttänyt pari uhkaavaa tilannetta.

Tapaus 1:
Olin tulossa yksin Pispalan Pulterista ja yhtäkkiä eteen ilmestyi isokokoinen vankilakundi vaatimaa rahaa. Aloin hissukseen kaivella taskuja saadakseni mietintäaikaa. Tyyppi kysyi että eikö sitä rahaa ala löytyä. Heittäydyin samalla tasolle ja sanoin että vittu kun oon niin kännissä ettei sitä heti löydy. Se oli hyvä veto. Siitä alkoi keskustelu, joka muuttui pikkuhiljaa yhstävällisemmäksi. Lopuksi kävelimme käsi kaulalla keskustellen hänen kitaransoittoharrastuksestaan. Kotiovella pääsin irti tyypistä ja pääsin sisään.

Tapaus 2:
Stadissa Runeberginkadun Pic Nicissä eräs sekopäätyppi tuli lasipullo kädessä pöytäni viereen ja uhkasi tappaa minut. Hä olisi hyvin voinut lyödä pullon rikki ja alkaa viillellä. Pelkäsin ihan helvetisti. Säilytin täydellisesti ulkoisen tyyneyteni. Istualtani ihan hissukseen korjailin jäseniäni puolustus- ja pakoasentoon. Katsoin häntä rauhallisesti silmiin ja varoin tekemästä mitään äkkinäistä tai ylöspäin suuntautuvaa liikettä. Kysyin täysin neutraalilla äänellä, miksi hän halluaisi tappaa minut. Tyyppi alkoi seota motiiveissaan ja alkoi parjata minua. Lopulta lähti pois ja vähätteli minua mennessään. Homma kesti piinallisen kauan.