Maahanmuutto

Tunnen joitakin maahanmuuttajia seuraavissa ammattiryhmissä:

  • arkkitehti
  • insinööri
  • koodaaja
  • lääkäri

Ovat niin hyviä, että kynnys päästä töihin on ollut tosi matala.

itsekin tunnen maahanmuuttajia

negaatio - 22:55, 4.1.2019 » itsekin tunnen maahanmuuttajia
sama

mä tunnen vaan ihmisiä

Yyhoo - 7:52, 4.1.2019 » Matalan kynnyksen koulutuspaikat: -pyörämekaanikko -siivooja -lumenluonti -roskien kerääminen laatikkopyörällä by Stara
Korkean kynnyksen koulutuspaikat, ei ole koulutuspaikkoja: - Pyörämekaanikko. - Lumenluonti - Roskien kerääminen

Matalan kynnyksen koulutuspaikat, koulutusta tarjolla, ei pohjakoulutusvaatimusta:

  • Siivooja

Perjantai ohi. Tän topin vois poistaa, toistamiseen.

Itse olen maahanmuuttaja.

Joku esi-isä tuli 1500-luvulla Saksasta Suomeen. Minussa on noin kymmenesmiljonasosa maahanmuuttajaa. Olen homeopaattinen maahanmuuttaja.

Yyhoo - 7:52, 4.1.2019 » Matalan kynnyksen koulutuspaikat: -pyörämekaanikko -siivooja -lumenluonti -roskien kerääminen laatikkopyörällä by Stara
Tästä aloituksesta ei kertakaikkiaan voi syntyä mitään hauskaa, vaikka kuinka hampaat irvessä yrittäisi. Otetaan uusiksi ensi perjantaina toisella aiheella.

Maahanmuuttajuus ei muuten ole millään tavalla genetiikkaan liittyvä juttu (paitsi persujen, rajakkien ja PVL:n mielestä).

Asiaan liittyen, kun Hesarissa oli puhetta vessapaperista ja käsisuihkuista. Mites Nietzsche, pyyhitkö paperilla, vai käytätkö käsisuihkua? Vai pudotteletko lahkeesta ajaessa ja damn the torpedoes?

vasaraasialainen - 14:23, 5.1.2019 » Asiaan liittyen, kun Hesarissa oli puhetta vessapaperista ja käsisuihkuista. Mites Nietzsche, pyyhitkö paperilla, vai käytätkö käsisuihkua? Vai pudotteletko lahkeesta ajaessa ja damn the torpedoes?
Aikamoinen riski pestä anus hanavedellä.

mites kun olen syntynyt ranskassa mutta olen suomen kansalainen, niin olenko nyt tällä hetkellä ranskassa sitten maahanmuuttaja vai tuleeko se leima otsaan kun palaan suomeen?

Jos katotaan mikroskoopilla vessapaperin läpi pyyhittäessä niin paska pursoutuu pienistä koloista läpi toiselle puolelle, jos käytät puhelinta niin paska leviää silloinkin. Mietippä sitä.

Tahmatassu - 14:29, 5.1.2019 » Jos katotaan mikroskoopilla vessapaperin läpi pyyhittäessä niin paska pursoutuu pienistä koloista läpi toiselle puolelle, jos käytät puhelinta niin paska leviää silloinkin. Mietippä sitä.
Olet siis vesimies?
FF - 14:28, 5.1.2019 » mites kun olen syntynyt ranskassa mutta olen suomen kansalainen, niin olenko nyt tällä hetkellä ranskassa sitten maahanmuuttaja vai tuleeko se leima otsaan kun palaan suomeen?
Tulee.

Mä oon siitetty Saksassa, syntynyt Suomessa ja asunut sekäettä.
Molempien maiden kansalaisuus löytyy.

En tee lumitöitä.

Vanhainkodit:
-suljetut osastot
-vierailijoiden kanssa tiettyjä haasteita

Melko paskaa trollaamista, heikoksi menee ennenkuin loppuu

onks toi ees oikee trolli vai joku botti mikä toistelee foorumilla käytettyjä fraaseja?

haistelija - 22:51, 8.1.2019 » onks toi ees oikee trolli vai joku botti mikä toistelee foorumilla käytettyjä fraaseja?
Tahmis on ihan oikea henkilö.