M:yyty

https://farm5.staticflickr.com/4617/39879312344_08f2113889_b.jpgDolani joutilaan hintaan 0e ja löytyy jyväskylästä. Kori ei kuulu kauppaan. Keulan voi valita joko kuvassa olevan rollerinkeulan tai maantiekeulan.

runko dolan pre cursa
keula rolleri tai joku maantie hiilari
kiekot deep v ja open pro, miche…
Kammet miche primato 165

et lähiaikoina olis tampereelle tulossa? kiekot kiinnostais.

Kiekot myyty

Runko myyntiin

Tuosta saa hieman hiomalla, kannuttamalla ja lakkaamalla sekä uudelleentarroittamalla tyylikkään pyörän.
Tässä on samanlainen Cuore Neron runko.

Pidän kyllä tuosta Ollin pyörästä. Ihastuin siihen varmaan ekana, kun tänne foorumille tulin. Ja siksi varmaan rupesin eniten fiilistelemään noita kasarikonversioita ja nahkaa, jonka kyllä noista munkin projekteista nyt huomaa. Ja juu, le prince ei ole kasaria, niinku ei tämäkään. Jepjep.

Ja kyllähän tuo runko ihan potentiaaliselta vaikuttaa, ettei aivan menisi ohi aiheen!

neron emäputki näyttää jotenkin pitkältä suhteessa rungon kokoon (en siis epäile/soimaa/vittuile, mutta ihmettelen geoa kun tavallaan saattaisi kiinnostaa)

Tuleekohan nyt sanomista turhasta uppauksesta, mut runko kulkeutuis huomenna lauantaina 4.7 vantaalle tai jkl vantaa välille.

Ollin fillari on nätti ja tullut sitä kuvista ihmeteltyä useampaan otteeseenkin, mut ei jaksanut koskaan omaa maalata ja ehkä hyvä niin.

Up

Nosto ja hintaa vähän alemmas

Miksei kukaan osta tätä hemmetin hyvää runkoa?

On kuulemma Italiassa käsin tehty. Ainakin niin minulle kerrottiin kun ostin oman Cuore Neroni.

Analogi myyntiin

Miks

  1. tää on jyllyssä
  2. mulla ei oo rahaa

Jos tää killuu täällä kauan niin tuun kyl vaikka hakee, on meinaa ikävä analogia :cry:

Nii, tää olis vieläkin…

Ei tällä tullu ajettua, joten myyntiin.

Noni, meikän vanha! :smiley: eijuma

Eikös tääl just ollu muodikasta ostella omia vanhoja takasin!

Juu. Saattais ihan vähän kiinnostaakin, mutta ei välttämättä niin paljon, että nyt eläisin yli varojeni. :smiley:

Tältä näytti kyseinen yksilö meikällä aikoinaan. Susijengi-tarra ja kaikki, ai että…

Nonih, haet vaan takas kotia:))) ennen kun menee ihan pilalle mun käsissä.