M: vannekehiä, osia, runko, jne.

olut /kpl: Shimppa jarrukahvat, kryptohässäkät, jarruvaijerit, oury, juomapuollontelineet, valkoset speisserit 1 1/8"(kaikki)

5e / kpl: Lukkogritpit, mustavalkogripit, violetit speisserit 1 1/8"(kaikki), satulatolpan panta 29.8

10e / kpl: tioga etunapa(tarttee suorat pinnat, 32h), Blackspire ketjunkiristin((iscg05) keskiöön), iscg adapteri(keskiöön), 27,2 satulatolppa, dia-compe jarrukahva vasemmalle puolelle

turbo
gusset ketjunkiristin (vaihtajan korvakkeeseen)

Klein rascal runkosetti, sopii mainiosti sinkula/fixy/talvi/maasto 18", tolppa 27,2, keula 1", keskiö 107mm, perä 135mm. 300e.

Mummis teräskiekot. 37mm ulkoleveydeltään olevat, shimano takanapa 3x puolaus, maillard etunapa, radiaali puolaus. Uusista kamoista kasattu. 80e.

Mavic tm719 36h kehät(2kpl) mustat, nib. 80e.

Vans Authentic musta / musta, us8,5/41, nosnib. 40e.

KUVIA täältä

Vaihdossa kiinnostaa:

Ultegra st-6700
Kingi sottevoce musta, 1" ja 1 1/8"
Dura-Ace 7410 26.8 tolppa
Thomson setback 26.8 (inline vaihdossa tarvittaessa)
Salsa Moto quill 110-130mm (90mm vaihdossa)

Kallio - keskusta. mikko piste e piste kokkonen at gmail piste com

ups

Jos sattuisi olemaan isommalla resolla olevaa kuvaa, mun puolesta (olem 2Mbs mokkuloidi) sen voisi upottaa tuon pienen tilalle. Muutenkin tällä foorumilla on tullut tavaksi aina jonkin kiinnostavan kuvan kohdalla painaa hiiren kakkosnappia & “Näytä kuva”.

emmä osaa näit atk hommii. pitää odotella et hovikuvaaja palaa suomeen. kerro mistä tarttee ja millasii kuvii niin mä yritän parhaani.

mulla on kuvia noista tota, jos laittaisin ne nettiin vaikka

Heh.

jotain meni, jotain tuli lisää.

hintoja alas

Osta

Tarjotkaa jos hinnat on pielessä : <.

hinnat tippunu, linkin takana muutakin.