M/Vaihdettu: Olmo Super Light

IMG_3110
Lisää kuvia

Myynnissä mulla joitain vuosia ollut Olmo Super light-kompliitti + listatut osat. Vaakaputki 54 cm ja pystyputki 55 cm (c-c). BB-droppia on vähän ja standover on 84 cm, eli runko on korkea ja lyhyt. Oon ite 180 cm pitkä (inseam 87) ja koon puolesta runko on mulle sopiva. Toe-overlappia ei ajaessa käytännössä tuu, ajotuntuma on hyvä ja ohjaus herkkä ja vakaa. Syy miksi oon myymässä tätä, on se, että yritän lisätä ajettujen kilometrien määrää ja se ei näköjään enää vaan omalla kohdalla tuu tapahtumaan fiksillä, joten tarvin tilalle jotain ns. järkevämpää.

Runko oli mulle tullessaan lähes mintti ja kunto on edelleen hyvä. Vuosien aikana käytössä on tullu kaikennäköisiä naarmuja, mutta ei denttejä. Putkena on Columbuksen Genius, runko on kokonaan kromattu ja ruostetta ei oo. Ajaettu viime vuosina lähinnä kesäisin ja säilyetty aina sisällä.

Hintapyyntö koko setille on 750€ 650€ sisältäen rattaat ja tankonauhan. Tarkempi osalistaus alla:

[s]- Runko: Olmo Super Light 55 cm Ofmegan ohjainlaakerilla ja Columbuksen haarukanpäillä.

  • Kiekot: H+Son TB14 Mavicin navoilla ja 23 mm Gatorskinillä sekä 25 mm Ribmolla. Pinnoja en muista.
  • Voimansiirto: Gipiemme Special Pista 167,5 mm, Campagnolo 48 h (1/8"), Ketju KMC, takaratas 19 h (1/8"). Pultit ja mutterit Campan.
  • Polkimet: Campagnolo, häkit BLB. Remmien merkkiä en muista.
  • Keskiö: muistaakseni Shimano UN-54.
  • Satula ja tolppa: San Marco Concor Light ja 27,2 mm aero-tolppa, jonka merkkiä en muista.
  • Ohjaamot: 1. 120 mm ITM Eclypse ja Kiinankuitu-riser vaahtomuovitupeilla. Stemmi oli alunperin Bianchi-brändätty ja oon hionut siitä osittain maalit pois. 2. 100 mm Cinelli 2A ja 44 cm Nitto Noodle.
  • Muut mukaan tulevat osat: Gipiemmen 50 h (1/8") ratas, Campagnolon 49 h (1/8") ja 51 h (1/8") rattaat (kaikki 144 bcd) sekä Cinellin vaaleansininen Jelly-tankonauha.[/s]

[s]Tbh en oo enää viimeaikoinan seurannut kovinkaan aktiivisesti, että mihin hintaan ratapyörät liikkuu tai liikkuuko ne ylipäänsä. Selaamalla myyntilmoituksia täällä ja muualla oon laskenut, että toi ois tolle kokonaisuudelle kohtuullinen hinta.

Sijainti Helsinki/Hermanni.[/s]

Juunas - 16:15, 18.10.2018 »

Tbh en oo enää viimeaikoinan seurannut kovinkaan aktiivisesti, että mihin hintaan ratapyörät liikkuu tai liikkuuko ne ylipäänsä.

ei tuu tapahtumaan fiksillä, joten tarvin tilalle jotain ns. järkevämpää.
täähän se on, menee ratapyörät aika halval nykyään jos menee..

Up.

tämä taitaa olla näitä custom Olmo tilauksia Mira Kasslinille. Hyvä setti.

Up. Toinen ohjaamo myyty, joten loppusetille hinta 650€.

Halpa on!

Onks fixi fiksi vai fiksi sinkula napa? Laatusinkula hakusessa täks kesäks

Vapari toimii myös fiksirattaan kierteille kierrettynä. Tässä ei vaan taida olla jarrupaikkoja kummassakaan päässä, mikä voi haitata vapari lyfeä

hyvä että joku uppaa topiccia, pyörä ansaitsisi jo päästä käyttöön mielestäni

Ok täytyy varmaan kattoo joku helpompi pihja sit. Kiitokset

Kiitos kommenteista ja neuvoista. Tulee tosiaan seurattua nykyään vähän satunnaisesti. Hintaa en oikeestaan pystyis enää tosta laskemaan, mut kompliitti ilman muita osia on 600€, jos tuntuu, että niille ei oo tarvetta.

Up.

Vaikuttaa vähän siltä, että tää ei mee kaupaks, joten myös vaihtokauppoja voi ehdottaa. Omat kriteerit on lähinnä jarrut, vapaaratas tai mahdollisesti vaihteet ja täyspitkät lokarit tai ainakin mahdollisuus niille. Esteettisesti haen jotain samantyylistä, mutta ei esim. quill-pakkoa.

miksi myisit katurataosakkeet aallonpohjassa, syntyvyyden näennäinen laskuko tätä paniikkimielialaa lietsoo